Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:
Hehe dacht ik al ja, er valt toch echt geen pijl op te trekken.. sommige gaan de eerste les al, en anderen pas een paar lessen voor het einde, iedere instructeur heeft toch zn eigen manier van lesgeven.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat...vraag ik hem niet...
Ik vind het zo ongeduldig overkomen, die man geeft al 30 jaar of langer rijles, en goed ook. Dus hij weet wel hoe het moet...ofzo. Ik wacht gewoon af, rijden in de stad gaat ook nog niet helemaal goed, dus voorlopig vermaak ik me wel.
Tweede lesquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
Pff saai juist...quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:42 schreef rena het volgende:
En nu vind ik het bijna het leukste van alles![]()
Heb je van te voren geen uitleg gekregen over hoe je moet invoegen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:42 schreef rena het volgende:
Bij mij kwam de snelweg als een complete verrassingWas er ook nog niet echt aan toe voor mijn gevoel. Ineens zei hij: Ga hier maar naar rechts. En ik zo: Maar dat is snelweg
![]()
![]()
En nu vind ik het bijna het leukste van alles![]()
binnensteden zijn veel beter als oefening maar ik vind buitenweggetjes leuker. gewoon een beetje blazen. het risico dat af en toe ergens iets uitkomt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:38 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hehe dacht ik al ja, er valt toch echt geen pijl op te trekken.. sommige gaan de eerste les al, en anderen pas een paar lessen voor het einde, iedere instructeur heeft toch zn eigen manier van lesgeven.
Kan me voorstellen dat je wel een keer de snelweg op wilt, maar er is eigenlijk heel weinig aanbinnensteden etc zijn veel moeilijker.
Door de posbank (veluwe) heen is vetquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
binnensteden zijn veel beter als oefening maar ik vind buitenweggetjes leuker. gewoon een beetje blazen. het risico dat af en toe ergens iets uitkomt.
euhm als het voor je theorie is, dan is het noord, spijkernisse en nog eentje (weet ze zo niet uit mijn hoofd). voor praktijk kan je wel op zuid afrijden, daar vlakbij stopt tram 23. maar op noord kan je ook met het ov gaan hoor. moet je alleen iets van 15 minuten lopen om op het cbr te komen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:50 schreef Alcarin het volgende:
Raar vraagje misschien: weten jullie een examencentrum (beetje in de buurt van Rotterdam, maar een uur reizen kan best) dat goed te bereiken is met het openbaar vervoer?
Die in Rotterdam zijn nogal moeilijk namelijk, krijg je alleen een routebeschrijving voor met de auto...Handig, als ik mijn theorieexamen wil doen heb ik per definitie nog niet mijn rijbewijs, dus ik rijd er niet even heen ofzo.
(en het geweldige 'waar moet ik zijn' op de CBR-site doet het ook al niet...)
Ik ging pas ergens tussen de 15e en 20e les de snelweg op.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
Dat is het dus...niet dat ik geen zin heb om te lopen, ik heb alleen geen zin om te verdwalen en daar ben ik erg goed inquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm als het voor je theorie is, dan is het noord, spijkernisse en nog eentje (weet ze zo niet uit mijn hoofd). voor praktijk kan je wel op zuid afrijden, daar vlakbij stopt tram 23. maar op noord kan je ook met het ov gaan hoor. moet je alleen iets van 15 minuten lopen om op het cbr te komen.
een cbr ligt meestal in de middle of niksquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is het dus...niet dat ik geen zin heb om te lopen, ik heb alleen geen zin om te verdwalen en daar ben ik erg goed in![]()
Ik zou het liefst een examencentrum hebben dat gewoon naast een station/halte ligt..
Succes !quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:30 schreef B_BOY het volgende:
om 13.30 theorie examen. de oefenexamens slaagde ik allemaalvoor dus moet wel oke zitten.
zometeen nog ff 2 uurtjes rijden
lekker relaxt.
Vette foto !quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Door de posbank (veluwe) heen is vet![]()
[afbeelding]
Ja he? Daar zie ik ook tegenop ! Jammer dat je niets tijdelijks mee krijgt ofzo...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef Yankee_One het volgende:
Net rijbewijs aangevraagd en wat is dat wachten kut zegAnders had ik dit weekend thuis lekker kunnen cruisen
Absoluutquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
binnensteden zijn veel beter als oefening maar ik vind buitenweggetjes leuker. gewoon een beetje blazen. het risico dat af en toe ergens iets uitkomt.
Maar de 12e keer vond je het vast niet al te spannend meerquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb je van te voren geen uitleg gekregen over hoe je moet invoegen?![]()
Dat deed mijn instructeur en toen heb ik wel iets van 12 keer achter elkaar moeten invoegen op de A30![]()
Ik mocht volgens mij de 3e les de snelweg op.
Met het examen had ik wel zoiets o shit als ik er maar tussenkom (met TTT was het echt heel druk en ging het niet helemaal goedquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Maar ik woon in de polderKan je wel hard rijden maar daar is ook geen fuck aan eigenlijk..
bochtjes
![]()
[..]
Maar de 12e keer vond je het vast niet al te spannend meeren de volgende les zal je er ook een stuk minder zwaar over gedacht hebben.. het komt immers echt altijd wel goed
en dat is belangrijk, sommige mensen vinden het gewoon eng (zelfs als ze op examen moeten.. en dan OF de examinator vind je bang/onzeker overkomen OF je slaagt en dan moet je de volgende keer alleen (dat zal dan wel helemaal doodeng zijn))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |