abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43622156
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:47 schreef Yankee_One het volgende:
Geslaagd
Gefeliciteerd!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_43623185
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:47 schreef Yankee_One het volgende:
Geslaagd
Gefeliciteerd

Mijn hopelijk allerlaatste rijles ging wel redelijk, wel paar slordige foutjes, maar heb er wel vertrouwen in
pi_43628722
quote:
Op donderdag 16 november 2006 20:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat...vraag ik hem niet...
Ik vind het zo ongeduldig overkomen, die man geeft al 30 jaar of langer rijles, en goed ook. Dus hij weet wel hoe het moet...ofzo. Ik wacht gewoon af, rijden in de stad gaat ook nog niet helemaal goed, dus voorlopig vermaak ik me wel.
Hehe dacht ik al ja, er valt toch echt geen pijl op te trekken.. sommige gaan de eerste les al, en anderen pas een paar lessen voor het einde, iedere instructeur heeft toch zn eigen manier van lesgeven.

Kan me voorstellen dat je wel een keer de snelweg op wilt, maar er is eigenlijk heel weinig aan binnensteden etc zijn veel moeilijker.
pi_43628735
Bij mij kwam de snelweg als een complete verrassing Was er ook nog niet echt aan toe voor mijn gevoel. Ineens zei hij: Ga hier maar naar rechts. En ik zo: Maar dat is snelweg

En nu vind ik het bijna het leukste van alles
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_43630093
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]
Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
Tweede les
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 07:42 schreef rena het volgende:
Pff saai juist...
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43630770
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 07:42 schreef rena het volgende:
Bij mij kwam de snelweg als een complete verrassing Was er ook nog niet echt aan toe voor mijn gevoel. Ineens zei hij: Ga hier maar naar rechts. En ik zo: Maar dat is snelweg

Heb je van te voren geen uitleg gekregen over hoe je moet invoegen?
Dat deed mijn instructeur en toen heb ik wel iets van 12 keer achter elkaar moeten invoegen op de A30
Ik mocht volgens mij de 3e les de snelweg op.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:30:35 #282
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43631467
om 13.30 theorie examen. de oefenexamens slaagde ik allemaalvoor dus moet wel oke zitten.
zometeen nog ff 2 uurtjes rijden
lekker relaxt.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:31:41 #283
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43631501
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 07:38 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Hehe dacht ik al ja, er valt toch echt geen pijl op te trekken.. sommige gaan de eerste les al, en anderen pas een paar lessen voor het einde, iedere instructeur heeft toch zn eigen manier van lesgeven.

Kan me voorstellen dat je wel een keer de snelweg op wilt, maar er is eigenlijk heel weinig aan binnensteden etc zijn veel moeilijker.
binnensteden zijn veel beter als oefening maar ik vind buitenweggetjes leuker. gewoon een beetje blazen. het risico dat af en toe ergens iets uitkomt.
pi_43631899
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:

[..]

binnensteden zijn veel beter als oefening maar ik vind buitenweggetjes leuker. gewoon een beetje blazen. het risico dat af en toe ergens iets uitkomt.
Door de posbank (veluwe) heen is vet
pi_43632081
Raar vraagje misschien: weten jullie een examencentrum (beetje in de buurt van Rotterdam, maar een uur reizen kan best) dat goed te bereiken is met het openbaar vervoer?

Die in Rotterdam zijn nogal moeilijk namelijk, krijg je alleen een routebeschrijving voor met de auto...Handig, als ik mijn theorieexamen wil doen heb ik per definitie nog niet mijn rijbewijs, dus ik rijd er niet even heen ofzo.

(en het geweldige 'waar moet ik zijn' op de CBR-site doet het ook al niet...)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_43632259
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:50 schreef Alcarin het volgende:
Raar vraagje misschien: weten jullie een examencentrum (beetje in de buurt van Rotterdam, maar een uur reizen kan best) dat goed te bereiken is met het openbaar vervoer?

Die in Rotterdam zijn nogal moeilijk namelijk, krijg je alleen een routebeschrijving voor met de auto...Handig, als ik mijn theorieexamen wil doen heb ik per definitie nog niet mijn rijbewijs, dus ik rijd er niet even heen ofzo.

(en het geweldige 'waar moet ik zijn' op de CBR-site doet het ook al niet...)
euhm als het voor je theorie is, dan is het noord, spijkernisse en nog eentje (weet ze zo niet uit mijn hoofd). voor praktijk kan je wel op zuid afrijden, daar vlakbij stopt tram 23. maar op noord kan je ook met het ov gaan hoor. moet je alleen iets van 15 minuten lopen om op het cbr te komen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:00:17 #287
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_43632352
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
Ik ging pas ergens tussen de 15e en 20e les de snelweg op.
Erg laat dus zeker als je het afzet tegen het totaal aantal lessen wat ik gehad heb (28)
Maar het is toch maar saai, en toen we dat eenmaal gingen doen was het steeds invoegen enzo dus dat had ik snel genoeg onder de knie.
silence can say more than thousand words
pi_43633153
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm als het voor je theorie is, dan is het noord, spijkernisse en nog eentje (weet ze zo niet uit mijn hoofd). voor praktijk kan je wel op zuid afrijden, daar vlakbij stopt tram 23. maar op noord kan je ook met het ov gaan hoor. moet je alleen iets van 15 minuten lopen om op het cbr te komen.
Dat is het dus...niet dat ik geen zin heb om te lopen, ik heb alleen geen zin om te verdwalen en daar ben ik erg goed in
Ik zou het liefst een examencentrum hebben dat gewoon naast een station/halte ligt..
pi_43633887
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:45 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat is het dus...niet dat ik geen zin heb om te lopen, ik heb alleen geen zin om te verdwalen en daar ben ik erg goed in
Ik zou het liefst een examencentrum hebben dat gewoon naast een station/halte ligt..
een cbr ligt meestal in de middle of niks maar wat ik zo begreep (werd zelf gebracht en gehaald) moet je op noord alleen een brug over en dan maar lopen richting cbr. pak in ieder geval, als je naar noord wil, niet tram 5. die is het verste weg van het cbr.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43634492
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:30 schreef B_BOY het volgende:
om 13.30 theorie examen. de oefenexamens slaagde ik allemaalvoor dus moet wel oke zitten.
zometeen nog ff 2 uurtjes rijden
lekker relaxt.
Succes !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43634499
Ik mocht na een les of 10 de snelweg op, eerst alle bijzondere verrichtingen gedaan en goed leren kijken enzo. Snelweg vind ik niet eens zo spannend, eerste keer vooral heel veel invoegen gedaan ja.
pi_43634837
Snelweg rijden is het makkelijkste wat er is. Invoegen / uitvoegen onder de knie krijgen, en ver vooruit kijken zodat je niet even verderop om een vrachtwagen heen hoeft te hoeken.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43635297
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:44 schreef tralalala het volgende:

[..]

Door de posbank (veluwe) heen is vet
[afbeelding]
Vette foto !

Ik moet maandag afrijden en ik woon in Arnhem, dus hopelijk rij ik daar snel !
pi_43635489
Net rijbewijs aangevraagd en wat is dat wachten kut zeg Anders had ik dit weekend thuis lekker kunnen cruisen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_43635623
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:48 schreef Yankee_One het volgende:
Net rijbewijs aangevraagd en wat is dat wachten kut zeg Anders had ik dit weekend thuis lekker kunnen cruisen
Ja he? Daar zie ik ook tegenop ! Jammer dat je niets tijdelijks mee krijgt ofzo...

Ik zit een beetje te overwegen om extra te betalen zodat je hem de dag erna al hebt.
pi_43638353
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:31 schreef B_BOY het volgende:

[..]

Absoluut

Maar ik woon in de polder Kan je wel hard rijden maar daar is ook geen fuck aan eigenlijk.. bochtjes
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:03 schreef tralalala het volgende:

[..]

Heb je van te voren geen uitleg gekregen over hoe je moet invoegen?
Dat deed mijn instructeur en toen heb ik wel iets van 12 keer achter elkaar moeten invoegen op de A30
Ik mocht volgens mij de 3e les de snelweg op.
Maar de 12e keer vond je het vast niet al te spannend meer en de volgende les zal je er ook een stuk minder zwaar over gedacht hebben.. het komt immers echt altijd wel goed en dat is belangrijk, sommige mensen vinden het gewoon eng (zelfs als ze op examen moeten.. en dan OF de examinator vind je bang/onzeker overkomen OF je slaagt en dan moet je de volgende keer alleen (dat zal dan wel helemaal doodeng zijn))
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:30:33 #297
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43639517
theorie papiertje was binnen. 3 fout.
  vrijdag 17 november 2006 @ 17:07:59 #298
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_43640196
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Absoluut

Maar ik woon in de polder Kan je wel hard rijden maar daar is ook geen fuck aan eigenlijk.. bochtjes
[..]

Maar de 12e keer vond je het vast niet al te spannend meer en de volgende les zal je er ook een stuk minder zwaar over gedacht hebben.. het komt immers echt altijd wel goed en dat is belangrijk, sommige mensen vinden het gewoon eng (zelfs als ze op examen moeten.. en dan OF de examinator vind je bang/onzeker overkomen OF je slaagt en dan moet je de volgende keer alleen (dat zal dan wel helemaal doodeng zijn))
Met het examen had ik wel zoiets o shit als ik er maar tussenkom (met TTT was het echt heel druk en ging het niet helemaal goed ) Maar ik heb het volgens mij totaal niet laten merken, heb gewoon goed in de spiegels en even achter gekeken en erop gereden.

Nu heb ik als ik de snelweg opdraai en ik zie veel vrachtwagens nog steeds wel zo iets o god als ik hier maar tussenkom
Inhalen vind ik inmiddels wel makkelijk,maar dan zit je al op snelheid en je hebt geen vrachtwagens, dat scheelt.
silence can say more than thousand words
pi_43650712
Geslaagden gefeliciteerd allemaal!!

Ik was dit topic lichtelijk kwijt..

SYLVANA Nog maar 1.5 week...
* zonnestraaltje gaat dan keiiiihard duimen!
pi_43653663
Oh oh oh, wat ben ik toch dom.

Lig ik vanochtend in mn bed, vraagt mn vriendin aan me: "He schat, hoe wil jij maandag praktijkexamen doen als je paspoort bij de Chineese ambassade in Den Haag ligt?". Ik ga 22 december namelijk naar Shang-hai en daar heb je een visum voor nodig.

Arghhhhh wat verschrikkelijk kut zeg. Het ziet er naar uit dat ik maandag gewoon geen examen kan doen.

Ik heb aan een paar dingen gedacht:

• misschien dat het CBR volstaat met een kopietje (maar dat lijkt me niet.... cbr -> mierenneukers)
  • een nieuw paspoort aanvragen, maar gemeente in arnhem dicht en maandag is te laat
  • soort van tijdelijk paspoort regelen zoals ze die op schiphol afgeven, maar daar ben je ook afhankelijk van verschillende voorwaarden en daarnaast is het maar even afwachten of het CBR dat als geldig identificatie ziet

Volgens mij gaan bovenstaande oplossingen allemaal niet werken. Het enige wat ik kan bedenken is om mijn paspoort maandagochtend op te halen bij de ambassade. Ik heb om 13h05 examen en de ambassade gaat om 9 uur open. Nu moet ik natuurlijk rekening houden met een paar dingen: Kan ik daar zo maar een paspoort ophalen? Hoe moet ik aantonen dat het mijn paspoort is?

Maar goed... simpel gezegd is mijn vraag aan jullie: Hebben jullie wel eens ervaring gehad met het feit dat je je niet juist kan identificeren bij het CBR? Mijn vermoeden is dat er geen ruimte is voor alternatieven.
  • Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')