feliquote:Op donderdag 16 november 2006 11:48 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb ook mijn theorie3 fouten. ik gok dat dat 55% geslaagd was
De gezakten kijken volgens mij vooral boos naar het CBR (en terecht soms, als ik sommige ervaringen hier lees en de ervaring van m'n vriendje...)... het is gewoon zuur, maar ik denk niet dat iemand het een ander nou echt misguntquote:Op donderdag 16 november 2006 11:50 schreef gothic-blackie het volgende:
trouwens was het nou mijn verbeelding of kijken de gezakten echt boos naar de geslaagden. kan trouwens ook zijn omdat het voor mij de eerste keer was, en voor de meeste gezakten de zoveelste keer.
bij theorie kunnen ze moeilijk boos op het CBR zijn, dat moet je toch echt zelf doen, met praktijk is dat anders jaquote:Op donderdag 16 november 2006 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De gezakten kijken volgens mij vooral boos naar het CBR (en terecht soms, als ik sommige ervaringen hier lees en de ervaring van m'n vriendje...)... het is gewoon zuur, maar ik denk niet dat iemand het een ander nou echt misgunt![]()
bij mij begonnen ze vooraan, en ik was nummer 35. dus het word steeds luidruchtiger, en dan zit je echt: noemde ze nou mijn nummer of niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:07 schreef Mathijz het volgende:
Nee meer teleurgesteld. Ik had tafel 1, en ze begonnen achteraan met opnoemen wie er gezakt waren. En mn buurvrouw was gezakt....
Iemand achter me dacht tussen 4 en 8 fout, had ze ermaar 1
Bij ons kwam ze langs de tafels lopen en de gezakten kregen een briefje, echt een stressmoment toen ze langs mijn tafel kwam en naar het bovenste blad keek... gelukkig ( voor mij ) kreeg mijn buurvrouw hemquote:Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bij mij begonnen ze vooraan, en ik was nummer 35. dus het word steeds luidruchtiger, en dan zit je echt: noemde ze nou mijn nummer of niet.
Gefeliciteerd! Dat is wel netjes gedaan met 17 lessen,quote:Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef PrinceSL het volgende:
Whoei! Net geslaagd voor m'n praktijk! 17 lessen gehad en vandaag dus geslaagd!![]()
![]()
Ben best wel blij nu
![]()
![]()
Gefeliciteerd, doe je goedquote:Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef PrinceSL het volgende:
Whoei! Net geslaagd voor m'n praktijk! 17 lessen gehad en vandaag dus geslaagd!![]()
![]()
Ben best wel blij nu
![]()
![]()
Ik had het ook over praktijk jaquote:Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij theorie kunnen ze moeilijk boos op het CBR zijn, dat moet je toch echt zelf doen, met praktijk is dat anders ja
Echt?! Ik moet vaker dit topic lezenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vanavond laatste rijles voor examen
de 28equote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Echt?! Ik moet vaker dit topic lezen![]()
Wanneer moet je precies op?
Super! Ik ga 't onthouden!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Sylvana het volgende:
de 28e( zou eerst 23e zijn, maar ging niet door omdat instructeur gewoon examen had aanegvraagd ipv BNOR)
succes alvast! Komt vast goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
de 28e( zou eerst 23e zijn, maar ging niet door omdat instructeur gewoon examen had aanegvraagd ipv BNOR)
Volgens mij zijn dat allemaal kleine foutjes die een examinator door de vingers ziet, als de rest goed gaat. Zolang je maar...kijkt!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:31 schreef bakayarou het volgende:
<foutjes>
3e en 4e lesquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
Hmm ok...Tja, ik rijd nu gewoon rondjes Rotterdam en omstreken, daar heb je geen snelweg voor nodig. En op zich is er genoeg te leren zonder de snelweg op te gaan, maar toch...quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef ivetje het volgende:
3e en 4e lesMaar dat komt vooral omdat je vanuit Vianen gewoon niet anders naar Utrecht kan
En wat zegt je instructeur als je vraagt wanneer je de snelweg op mag?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
Dat...vraag ik hem niet...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef Robin__ het volgende:
En wat zegt je instructeur als je vraagt wanneer je de snelweg op mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |