abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43603248
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:48 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb ook mijn theorie 3 fouten. ik gok dat dat 55% geslaagd was
feli

trouwens was het nou mijn verbeelding of kijken de gezakten echt boos naar de geslaagden. kan trouwens ook zijn omdat het voor mij de eerste keer was, en voor de meeste gezakten de zoveelste keer.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43603718
Nee meer teleurgesteld. Ik had tafel 1, en ze begonnen achteraan met opnoemen wie er gezakt waren. En mn buurvrouw was gezakt....

Iemand achter me dacht tussen 4 en 8 fout, had ze ermaar 1
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 12:09:35 #253
43556 miss_dynastie
pi_43603798
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:50 schreef gothic-blackie het volgende:
trouwens was het nou mijn verbeelding of kijken de gezakten echt boos naar de geslaagden. kan trouwens ook zijn omdat het voor mij de eerste keer was, en voor de meeste gezakten de zoveelste keer.
De gezakten kijken volgens mij vooral boos naar het CBR (en terecht soms, als ik sommige ervaringen hier lees en de ervaring van m'n vriendje...)... het is gewoon zuur, maar ik denk niet dat iemand het een ander nou echt misgunt
pi_43604481
Theorie moet je echt zelf doen, kan het CBR niks aan doen. Ik had trouwens wel die rvaag over de rijbaan Ik die heb ik wss toch wel goed gekozen.
pi_43607348
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De gezakten kijken volgens mij vooral boos naar het CBR (en terecht soms, als ik sommige ervaringen hier lees en de ervaring van m'n vriendje...)... het is gewoon zuur, maar ik denk niet dat iemand het een ander nou echt misgunt
bij theorie kunnen ze moeilijk boos op het CBR zijn, dat moet je toch echt zelf doen, met praktijk is dat anders ja
pi_43609231
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:07 schreef Mathijz het volgende:
Nee meer teleurgesteld. Ik had tafel 1, en ze begonnen achteraan met opnoemen wie er gezakt waren. En mn buurvrouw was gezakt....

Iemand achter me dacht tussen 4 en 8 fout, had ze ermaar 1
bij mij begonnen ze vooraan, en ik was nummer 35. dus het word steeds luidruchtiger, en dan zit je echt: noemde ze nou mijn nummer of niet.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43609427
Whoei! Net geslaagd voor m'n praktijk! 17 lessen gehad en vandaag dus geslaagd! Ben best wel blij nu
pi_43609563
Gefeliciteerd!
pi_43609600
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

bij mij begonnen ze vooraan, en ik was nummer 35. dus het word steeds luidruchtiger, en dan zit je echt: noemde ze nou mijn nummer of niet.
Bij ons kwam ze langs de tafels lopen en de gezakten kregen een briefje, echt een stressmoment toen ze langs mijn tafel kwam en naar het bovenste blad keek... gelukkig ( voor mij ) kreeg mijn buurvrouw hem
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  donderdag 16 november 2006 @ 15:22:42 #260
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_43609810
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef PrinceSL het volgende:
Whoei! Net geslaagd voor m'n praktijk! 17 lessen gehad en vandaag dus geslaagd! Ben best wel blij nu
Gefeliciteerd! Dat is wel netjes gedaan met 17 lessen,
Dreams do come true
pi_43609893
Ja, dat vond ik ook! Ben daar ook erg blij mee, aangezien ik het zelf heb moeten betalen! Dus hoe minder, hoe beter
pi_43609985
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef PrinceSL het volgende:
Gefeliciteerd, doe je goed

Ik heb vanavond laatste rijles voor examen

Bij mij riepen ze eerst de gezakten om ( vanaf voren) en daarna de geslaagden ( vanaf voren)
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 15:27:58 #263
43556 miss_dynastie
pi_43609999
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

bij theorie kunnen ze moeilijk boos op het CBR zijn, dat moet je toch echt zelf doen, met praktijk is dat anders ja
Ik had het ook over praktijk ja
Theorie kun je ze echt de schuld niet van geven idd
  donderdag 16 november 2006 @ 15:33:45 #264
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_43610230
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef Sylvana het volgende:

Ik heb vanavond laatste rijles voor examen
Echt?! Ik moet vaker dit topic lezen

Wanneer moet je precies op?
Dreams do come true
pi_43610293
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Echt?! Ik moet vaker dit topic lezen

Wanneer moet je precies op?
de 28e ( zou eerst 23e zijn, maar ging niet door omdat instructeur gewoon examen had aanegvraagd ipv BNOR)
  donderdag 16 november 2006 @ 15:38:10 #266
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_43610385
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Sylvana het volgende:

de 28e ( zou eerst 23e zijn, maar ging niet door omdat instructeur gewoon examen had aanegvraagd ipv BNOR)
Super! Ik ga 't onthouden!
Dreams do come true
pi_43611883
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

succes alvast! Komt vast goed!
pi_43614531
Ik had vandaag rijles 2uurtjes nummertje 27 en 28 kreeg te horen dat ik vrijdag (25-11)TTT mag gaan doen in achter in december op mag (datum vertel ik liever nog niet). Begonnen met file parkeren ging 2x mis en ik baalde als een stekker. Later moest ik vooruit op een enorme lege parkeerplaats vooruit inparkeren. Ik maakte een enorme bocht en een aanloop van pak em beet 2 km en ging recht op m'n doel af 1 van de vele lege plaatsjes. Ik al helemaal trots dat het me zou gaan lukken vergeet ik de koppeling in te trappen en ja dan slaat ie af . Later kwamen we in een of ander achterbuurtje met huizen met een paarse schutting, die hebben we dus even smakelijk uitgelachen 't was geen gezicht bla bla. Ga hier maar links, rechts IEEEE (piepende banden) was het een doodlopende weg. 3 Meter die 'weg' in hadden ze 2 plantenbakken midden op dat pad gezet gelukkig remde ik wel zelf en de instructrice zat kei hard te lachen Die kende dit straatje blijkbaar al.

Maargoed ik mag op!
pi_43615794
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:31 schreef bakayarou het volgende:
<foutjes>
Volgens mij zijn dat allemaal kleine foutjes die een examinator door de vingers ziet, als de rest goed gaat. Zolang je maar...kijkt!!!

Ja, ik had vandaag ook weer les...Ik kijk trouwens al sneller dan hij het kan zeggen nu, hij dreunt het er nog steeds in: 'binnen, buiten, naast de auto...oja, goed zo', want tegen de tijd dat hij halverwege is heb ik al overal gekeken

Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 16 november 2006 @ 18:32:50 #270
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_43616326
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oja, vraagje: Ik heb nu 7 lessen gehad, en ik wil nu wel eens de snelweg op!!! Hardste dat ik heb gereden is 80, nu wil ik wel eens echt gas geven! Wanneer mochten jullie op de snelweg rijden?
3e en 4e les Maar dat komt vooral omdat je vanuit Vianen gewoon niet anders naar Utrecht kan
To infinity…and beyond!
pi_43616509
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef ivetje het volgende:
3e en 4e les Maar dat komt vooral omdat je vanuit Vianen gewoon niet anders naar Utrecht kan
Hmm ok...Tja, ik rijd nu gewoon rondjes Rotterdam en omstreken, daar heb je geen snelweg voor nodig. En op zich is er genoeg te leren zonder de snelweg op te gaan, maar toch...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_43617551
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En wat zegt je instructeur als je vraagt wanneer je de snelweg op mag?

Ik reed mn 1e les 140

pi_43619140
Ik mocht m'n 2e les het keizer-karel plein (berucht in Nijmegen e.o) over en de snelweg op
pi_43619870
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef Robin__ het volgende:
En wat zegt je instructeur als je vraagt wanneer je de snelweg op mag?
Dat...vraag ik hem niet...
Ik vind het zo ongeduldig overkomen, die man geeft al 30 jaar of langer rijles, en goed ook. Dus hij weet wel hoe het moet...ofzo. Ik wacht gewoon af, rijden in de stad gaat ook nog niet helemaal goed, dus voorlopig vermaak ik me wel.
pi_43621771
Geslaagd

Heb een tijdje meegelezen, maar niets geposts omdat ik bang was dat dat de zenuwen alleen maar groter zouden maken.

Het ging niet vlekkeloos (niet weten dat je maar 30 mag en 40 rijden, tractor niet inhalen terwijl het op zich wel kon. verder ging het fileparkeren kut en was ik wat te laat met afremmen voor wegen van rechts)

Maar het kijken is er door de lessen heen echt goed ingesleten en het is wel prettig om te weten dat je daar in ieder geval niet op gaat zakken

Verder een beetje gezellig zitten babbelen in de auto, ze komt uit Brabant en laat ik daar nou net studeren Ik kreeg wel een gevoel van shit toen ik de snelweg opreed en zij ineens begon te vertellen dat ze eerder die dag een hartverzwakking had gekregen omdat iemand met 70 voor een andere auto/vrachtwagen invoegde. Ik dacht dat dat een stille hint naar mij was omdat ik 90 reed bij het invoegen, maar dat was prima

Morgen rijbewijs aanvragen en dan mogen we volgend weekend gaan rijden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')