quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Tevergeefs, ik ben gezakt godverdomme..![]()
![]()
Een fietser verkeerd ingeschat bij rotonde, wilde er nog even snel langs ipv rustig wachten. Ik sorteerde ergens verkeerd voor en kwam na de bocht op de verkeerde baan uit, maar dat kan ik me helemaal niet meer herinneren. Ik zag een oversteker te laat en remde te plotseling..quote:
nooit overdreven doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef mrcool het volgende:
[..]
En het is juist de bedoeling dat je dat zo overdreven en zo vaak mogelijk doet. Succes!!
He, zonde allemaal... niet te boos op jezelf zijn, kan nu eenmaal gebeuren (en ook wel vaker dan eens). Hoe ga je nu verder, weer wat lessen nemen eerst?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:26 schreef warrel het volgende:
[..]
Een fietser verkeerd ingeschat bij rotonde, wilde er nog even snel langs ipv rustig wachten. Ik sorteerde ergens verkeerd voor en kwam na de bocht op de verkeerde baan uit, maar dat kan ik me helemaal niet meer herinneren. Ik zag een oversteker te laat en remde te plotseling..
Ja, alleen het invoegen op de snelweg vond ie geweldig.
Bah, ben nu zo boos op mezelf..'t Ging nu nog slechter dan de eerste keer..
goed rijdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik meot morgen afrijden... Hebben jullie nog tips?
Jah..quote:
Hopelijk kan ik weer zo snel mogelijk, binnen 2 weken. Dan neem ik nog 2 rijlesjes.. En anders? En verder mogen paps en mams voor de $tjes zorgen..quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, zonde allemaal... niet te boos op jezelf zijn, kan nu eenmaal gebeuren (en ook wel vaker dan eens). Hoe ga je nu verder, weer wat lessen nemen eerst?
Ik weet niet meer hoe ie heet. Maar hij was kaal en had een cone-head. Arme man.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Balen Warrel!
Ik heb zelf ook afgereden in Leiden, en een fijne stad is het niet !![]()
Ik ben door Wassenaar geleidt.. Lekker langs het Adelbert College en langs die Digros aldaar!
Echte instinkers helaas.. Wie was je examinator?
Pff, Dankjequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:14 schreef Grumpey het volgende:
ik ben 4x gezakt in leiden, maar ook 1x geslaagd dus het is mogelijk daar.....sterkte in ieder geval! (Had je overigens die vrouw met dubbele naam als examinator? Die heb ik dus 2x gehad
![]()
)
Succes!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik meot morgen afrijden... Hebben jullie nog tips?
Netjes.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef immortalsean het volgende:
GESLAAGD !!!![]()
![]()
2,5 maanden bezig geweest, en ik heb het voor elkaar gekregen !!!
Gefeliciteerd,quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef immortalsean het volgende:
GESLAAGD !!!![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef immortalsean het volgende:
GESLAAGD !!!![]()
![]()
Veel succesquote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef Brembo het volgende:
[..]
ik moet over ongeveer 1,5 uur afrijden voor de 2e keer in het prachtige zutphen. Het enigste dorp zonder snelweg! Dus ja hoop dat ik slaag
...
Snelweg Deventer heen is al een kwartier dus dat red je nooit...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes
Maar dan moet je toch wel gewoon de snelweg naar Deventer ofzo pakken? Zover weg is dat dat niet?
Gezakt...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef warrel het volgende:
Snelweg.. Daar ben ik juist supergoed in. Ik ben de Queen of the Highway!![]()
Helaas maakte mijn fantastische snelwegacties de rest van m'n rijden niet meer goed..
Maar succes Brembo, en feli Immortal. Ik doe het je niet meer na in 2.5 maanden
Hoort er niet bij nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Das niet zo tof, Brembo. Klinkt niet echt alsof je ernstige fouten gemaakt hebt ofzo.Mag je snel weer of moet je lang wachten?
Overigens, vanavond theorie-examen dus even een vraagje: klopt het dat de vluchtstrook niet tot de rijbaan behoort?
Awwquote:Op woensdag 15 november 2006 14:28 schreef Brembo het volgende:
[..]
Gezakt...
Ging weer nergens over en vond tevens een eikel van een examinator...
Maar ja daar moet het niet aanliggen, begin nu meer te twijfelen of ik uberhaupt ooit de nederlandse weg op mag. Denk het niet... Maar ja, je moet het overal perfect doen, nergens fouten maken...
Had paar dingetjes fout gedaan;
Te vroeg gestopt voor de stopstreep, zag het dorp dus ik stop, maar ja stond 3 m voor de stop streep. Rustig rijden, gaat die vent tegen me aan lullen dat hier de stopstreep was...
Boerenwegetje met fietspad ernaast(doorgetrokken streep), en er kwam dan nog een knipper-streep (ja hoe heet zo'n ding) naast, en ik volgde de doorgetrokken streep, was niet goed.
En af en toe niet te veel doorrijden, vond dat ik te veel treuzelde...
Ik heb het nu persoonlijk wel gehad met de eikels van het CBR. Heb het gevoel dat ik pas bij 30 examens de weg op mag. Maar ja voor de rest valt er niet veel tegen te doen, behalve opnieuw doen en weer proberen.
*theorieboek pakt*quote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens, vanavond theorie-examen dus even een vraagje: klopt het dat de vluchtstrook niet tot de rijbaan behoort?
euhm lijkt me toch duidelijk. een vluchtstrook is niet bestemd voor rijdende voertuigen. alleen voor pechgevallen en pechdiensten (zoals politie en brandweer)quote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
*theorieboek pakt*
'Een vluchthaven of vluchtstrook is een weggedeelte dat door een doorgetrokken streep is afgescheiden van de doorgaande rijbaan van de autoweg of autosnelweg (...)'
'Een rijbaan is een weggedeelte dat bestemd is voor rijdende voertuigen.'
Dus zou je zeggen dat de vluchtstrook bij de rijbaan hoort. Maar vervolgens staat er weer een plaatje waarin staat dat de vluchtstrook niet bij de rijbaan hoort...![]()
Het lijkt me heel raar als ze dit gaan vragen, en al doen ze het: dat is maar 1 fout![]()
de vluchtstrook is ook helemaal niet bestemd voor rijdende voertuigen, er worden daarop wel uitzonderingen gemaakt voor noodsituaties en voorrangsvoertuigen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
...
'Een rijbaan is een weggedeelte dat bestemd is voor rijdende voertuigen.'
Dus zou je zeggen dat de vluchtstrook bij de rijbaan hoort. Maar vervolgens staat er weer een plaatje waarin staat dat de vluchtstrook niet bij de rijbaan hoort...![]()
...
nope.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:45 schreef Mathijz het volgende:
Is een uitreksel van de gemeente nog wel verplicht? Staat namelijk niet op het kaartje maar hoor iemand zeggen van wel. En voor morgen ochtend 8 uur kan ik geen uitreksel meer halen natuurlijk
huh, voor én mijn theorie én mijn rij-examen zelf had ik dat uittreksel nodig ... of heb je het niet over categorie B?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nope.
enne nog even en ik ga denken dat je tegelijkertijd met mij theorie moet doen in dezelfde lokatie. voor mij rotterdam om kwart voor 9/9 uur
Weet het , denk volgende keer toch wat kalmeringspilletjes neemquote:Op woensdag 15 november 2006 19:19 schreef warrel het volgende:
[..]
Aww, schale troost, je bent niet de enige..
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nope.
enne nog even en ik ga denken dat je tegelijkertijd met mij theorie moet doen in dezelfde lokatie. voor mij rotterdam alkmaar om kwart voor 9/9 uur
nieuwe regel sinds 1 oktober, staat ook op de site van het cbr. ik heb nu alleen een pasfoto volgens de nieuwe regels en een legitimatiebewijs nodig. en een of ander formulier wat je daar kan halen/kopen of zoiets.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
huh, voor én mijn theorie én mijn rij-examen zelf had ik dat uittreksel nodig ... of heb je het niet over categorie B?
ah, dat zou kunnen, ik heb m'n theorie al in september gehaald ... maar ik heb wel gewoon m'n uittreksel mee moeten nemen naar m'n rij-examen vandaag, daar heeft m'n instructeur nog speciaal naar gevraagd toen hij keek of ik alles bij me had ... en de examinator zei ook niet van "dit hoeft niet" toen hij m'n verklaring gezondheid, uittreksel, oproep, en theoriecertificaat aannam" ... dus je hebt hem waarschijnlijk dan iig nodig voor het echte examen.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:18 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nieuwe regel sinds 1 oktober, staat ook op de site van het cbr. ik heb nu alleen een pasfoto volgens de nieuwe regels en een legitimatiebewijs nodig. en een of ander formulier wat je daar kan halen/kopen of zoiets.
enne succes mathijzzal maar niet aan je denken, voordat ik mijn eigen theorie verknal
Ik hoefde alleen oproepkaart en idquote:Op woensdag 15 november 2006 23:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ah, dat zou kunnen, ik heb m'n theorie al in september gehaald ... maar ik heb wel gewoon m'n uittreksel mee moeten nemen naar m'n rij-examen vandaag, daar heeft m'n instructeur nog speciaal naar gevraagd toen hij keek of ik alles bij me had ... en de examinator zei ook niet van "dit hoeft niet" toen hij m'n verklaring gezondheid, uittreksel, oproep, en theoriecertificaat aannam" ... dus je hebt hem waarschijnlijk dan iig nodig voor het echte examen.
dan zal ik even gaan queten van het cbr.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:54 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ah, dat zou kunnen, ik heb m'n theorie al in september gehaald ... maar ik heb wel gewoon m'n uittreksel mee moeten nemen naar m'n rij-examen vandaag, daar heeft m'n instructeur nog speciaal naar gevraagd toen hij keek of ik alles bij me had ... en de examinator zei ook niet van "dit hoeft niet" toen hij m'n verklaring gezondheid, uittreksel, oproep, en theoriecertificaat aannam" ... dus je hebt hem waarschijnlijk dan iig nodig voor het echte examen.
e80 dan zou je wel heel genaaid zijn ... hier is het e6.71quote:Op woensdag 15 november 2006 23:58 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen oproepkaart en id. Maar ja 80 euro voor een a4, wist niet dat inkt zo duur was
.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef immortalsean het volgende:
En het belangrijkste, IK HEB HET GEHAALD!!!!
vaag dan idd, want het is echt niet meer nodig dusquote:Op donderdag 16 november 2006 00:14 schreef immortalsean het volgende:
dat klopt ja, ik zie het nu ook op die site ... toch wel raar, dat mijn instructeur er specifiek naar vroeg, en de examinator niet vreemd opkeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |