Het is inderdaad gewoon nep. En je weet het gewoon als je hem ziet / hoort.quote:Op zondag 12 november 2006 01:22 schreef Beathoven het volgende:
Bos krijgt meer en meer het imago als vertegenwoordiger van een marketingsbureau.
Deze mening hoor ik ook steeds meer. Heeft de Telegraaf toch goed gedaan.quote:Op zondag 12 november 2006 08:43 schreef draaijer het volgende:
Als die big spender aan de macht komt, gaat hij eerst de achterover leunende zieltjes geld geven wat we met z'n allen tijden balk I, II, III hebben gespaard.
En het was gisteren zo opvallend dat hij zelfs aan het NOS-Journaal geen medestander meer had. Kijk, dat Frits Wester hem 'calimerogedrag' verwijt kun je wel voorspellen. Maar in het Journaal gisteravond werd Bos behoorlijk door het slijk gehaald. Eerst werd Bos 'verbitterd' genoemd. Daarna zei Balkenende dat spreken over bejaardenbelasting, staatscreches en beperken van de HRA toch echt over de inhoud ging en als uitsmijter mocht Rita verdonk genadeloos uithalen naar de 'huilende Wouter'. Het waren dodelijk minuten voor Wouter Bos, die in het Journaal-interview idd verbitterd en boos was leek.quote:Op zondag 12 november 2006 01:06 schreef Genverbrander het volgende:
We kunnen de lijst campagnefouten inmiddels sterk uitbreiden.![]()
- Bos wil coalitie met VVD en GroenLinks (grapje)
- 'CDA en VVD proberen mij KAPOT te maken'
Gaat lekker zo met Wouter.Dramatische ontknoping van de verkiezingen lijkt dit te worden voor de PvdA.
Sorry, heb ik zelf verzonnen. Zo komt hij bij mij over. Ik lees geen kranten of digitale kranten m.u.v. Nu.nlquote:Op zondag 12 november 2006 08:50 schreef manny het volgende:
[..]
Deze mening hoor ik ook steeds meer. Heeft de Telegraaf toch goed gedaan.
Waar kan ik dit terugzien? Heb ik weer eens wat gemist!quote:Op zondag 12 november 2006 09:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En het was gisteren zo opvallend dat hij zelfs aan het NOS-Journaal geen medestander meer had. Kijk, dat Frits Wester hem 'calimerogedrag' verwijt kun je wel voorspellen. Maar in het Journaal gisteravond werd Bos behoorlijk door het slijk gehaald. Eerst werd Bos 'verbitterd' genoemd. Daarna zei Balkenende dat spreken over bejaardenbelasting, staatscreches en beperken van de HRA toch echt over de inhoud ging en als uitsmijter mocht Rita verdonk genadeloos uithalen naar de 'huilende Wouter'. Het waren dodelijk minuten voor Wouter Bos, die in het Journaal-interview idd verbitterd en boos was leek.
Sja dat was volgens mij een objectieve weergave van de feiten. Zoals de NOS meestal doet. Ik geloof absoluut niet in die complottheorieën dat het NOS journaal links is, ik merk daar iig niks van.quote:Op zondag 12 november 2006 09:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En het was gisteren zo opvallend dat hij zelfs aan het NOS-Journaal geen medestander meer had. Kijk, dat Frits Wester hem 'calimerogedrag' verwijt kun je wel voorspellen. Maar in het Journaal gisteravond werd Bos behoorlijk door het slijk gehaald. Eerst werd Bos 'verbitterd' genoemd. Daarna zei Balkenende dat spreken over bejaardenbelasting, staatscreches en beperken van de HRA toch echt over de inhoud ging en als uitsmijter mocht Rita verdonk genadeloos uithalen naar de 'huilende Wouter'. Het waren dodelijk minuten voor Wouter Bos, die in het Journaal-interview idd verbitterd en boos was leek.
De LPF was inderdaad een doorslaand succes.quote:Op zondag 12 november 2006 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Het zou mooi zijn als we die oude volstrekt opportunistische rotpartijen als de Pvda, CDA, VVD naar de zijlijn konden verbannen, en politiek Den Haag eens flink doorspoelen.
Daar win je de verkiezingen niet mee. Ik zou eens goed naar Tony Blair en Gordon Brown gaan kijken.quote:Op zondag 12 november 2006 13:28 schreef Genverbrander het volgende:
De PvdA moet eens goed nadenken over de toekomst. Waar willen ze heen nu de kloof tussen links en rechts steeds groter wordt? Balanceren op het midden wordt niet meer gewaardeerd. Balkenende heeft dat goed aangevoeld en heeft zijn partij een ruk naar rechts gegeven. De PvdA moet de komende jaren weer een klassiek-linkse partij worden, en niet een partij die gezapig alle deuren wil openhouden en die zich in onethische oorlogen van Amerika laat leiden.
Maar leidt dat balanceren in jou ogen ook tot die rare sprongen en wendingen (dat draaikonten) wat Bos de laatste tijd heeft laten zien?quote:Op zondag 12 november 2006 13:28 schreef Genverbrander het volgende:
De PvdA moet eens goed nadenken over de toekomst. Waar willen ze heen nu de kloof tussen links en rechts steeds groter wordt? Balanceren op het midden wordt niet meer gewaardeerd. Balkenende heeft dat goed aangevoeld en heeft zijn partij een ruk naar rechts gegeven. De PvdA moet de komende jaren weer een klassiek-linkse partij worden, en niet een partij die gezapig alle deuren wil openhouden en die zich in onethische oorlogen van Amerika laat leiden.
Ik vind het draaikonten van Bos grotendeels iets wat door de media is opgehitst. Bos draait niet meer dan Balkenende of Rutte of Marijnissen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar leidt dat balanceren in jou ogen ook tot die rare sprongen en wendingen (dat draaikonten) wat Bos de laatste tijd heeft laten zien?
Sorry hoor, maar hij is de enige die draait over genocides. Dat is vunzig.quote:Op zondag 12 november 2006 13:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het draaikonten van Bos grotendeels iets wat door de media is opgehitst. Bos draait niet meer dan Balkenende of Rutte of Marijnissen.
Dat links potverteert en vooral aandacht heeft voor inactieven is al jaren bekend. Is niet echt nieuws.quote:Op zondag 12 november 2006 08:50 schreef manny het volgende:
[..]
Deze mening hoor ik ook steeds meer. Heeft de Telegraaf toch goed gedaan.
sorry, hoor maar vinzig vind ik nog zacht uit gedrukt. Ik zou mee richting misselijk makend willen gaanquote:Op zondag 12 november 2006 13:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij is de enige die draait over genocides. Dat is vunzig.
marijnissen draait over het koningshuis en de navo, Balkenende draait over de doodstraf en de voc-mentaliteit, Rutte hoor je eigenlijk nauwelijks dus die krijgt de kans niet om te draaien.quote:Op zondag 12 november 2006 13:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij is de enige die draait over genocides. Dat is vunzig.
Dat gaat niet over massamoord. Dat verschil zie je toch wel?quote:Op zondag 12 november 2006 13:49 schreef Genverbrander het volgende:
marijnissen draait over het koningshuis en de navo, Balkenende draait over de doodstraf en de voc-mentaliteit, Rutte hoor je eigenlijk nauwelijks dus die krijgt de kans niet om te draaien.![]()
mischien doe je jezelf een plezier om eens dat hele "links - rechts" verhaal tegen het licht te houden. Tis namelijk een wat geforceerde en kunstmatige tweedeling.quote:Op zondag 12 november 2006 13:28 schreef Genverbrander het volgende:
Mensen geven zelf aan dat ze de kloof steeds groter vinden worden.quote:Op zondag 12 november 2006 13:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mischien doe je jezelf een plezier om eens dat hele "links - rechts" verhaal tegen het licht te houden. Tis namelijk een wat geforceerde en kunstmatige tweedeling.
Kan je dit toelichten? Ik heb geen draaiing waargenomen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:49 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende draait over de doodstraf en de voc-mentaliteit,
1 [t0 ] begrijpt dat doodstraf op Saddam wordt toegepast : eensquote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
Kan je dit toelichten? Ik heb geen draaiing waargenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |