Maandag in 'Nederland Kiest!' op NED2.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef vw_caddy het volgende:
Spijt me zeer, maar zet Verhagen tegenover Albayrak in een debat en de laatste wordt plat geluld.
Daar zou ik niet al mijn spaargeld opzetten. Ik geeft Verhagen veel meer kansquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Dat wint Nebahat met boter en suiker.
Met medewerking van Clairy 'kunstgebit' Polak bedoel je?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Verhagen begint over de Armeense genocidequote:Op zondag 5 november 2006 10:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al mijn spaargeld opzetten. Ik geeft Verhagen veel meer kans![]()
De kiezer is dom.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's belangrijk.
Alleen domme mensen trappen in dat 'bejaardenbelasting'-verhaal.
Die verdubbeling was niet meer dan een herstel. Ze waren ook de helft kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen.
er speelt meer.....
1 Het failliet van de LPF na de moord op Fortuyn
2 Alle partijen hebben integratie opgenomen in hun partijstandpunten.
3 Een grote groep kiezers was het niet eens met het hardvochtige beleid van CDA/VVD
4 Een groot deel van de kiezers die terecht zien dat het beleid van de kabinetten van Balkenende de economie enorm heeft geremd en bovenal de middeninkomens en de onderkant de prijs ervoor lieten betalen....
Ik zou het niet weten. Heb haar nog nooit een debat zien doen eigenlijk. Alleen maar een beetje horen stuntelen op televisie over de Armeense kwestie. Dat de PvdA nu toch ineens vond dat de rechter uitmaakt wat genocide is, terwijl ze er wel iemand om van de lijst hebben gehaald...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Is idd wel een leuk onderwerp voor dat debatquote:Op zondag 5 november 2006 11:10 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Verhagen begint over de Armeense genocide![]()
Mwah, zou een beetje flauw zijn. Dan wordt hij net als Bos die steeds met dezelfde dingetjes komt. Vond het wel grappig dat zelfs Marijnissen vond dat Bos niet opnieuw had moeten vragen 'Wat heeft u nu van de rijkeren gevraagd. Noem mij 3 dingen'. En dan aftellen naar 1. Beetje flauwekul, als je bedenkt dat die mensen al meer dan de helft aan belasting betalen. Marijnissen vond dat dus flauw.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is idd wel een leuk onderwerp voor dat debat![]()
Kom kom, wees eens reeel. Wouter zal nooit bij zijn volle verstand met de SP in zee gaan. Hij kan alleen maar verliezen. Als hij niet links genoeg beleid voert valt de SP hem daarop aan en als er wel links beleid gevoerd wordt gaat de SP ermee aan de haal.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:47 schreef Genverbrander het volgende:
Als Bos slim is dan zegt ie vanavond in het debat dat hij het liefst een kabinet wil met GL en SP. Dan komen die SP'ers vanzelf los.
Een links kabinet met een linkse SP koers zou politieke zelfmoord voor Bos inhoudenquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef drexciya het volgende:
[..]
Kom kom, wees eens reeel. Wouter zal nooit bij zijn volle verstand met de SP in zee gaan. Hij kan alleen maar verliezen. Als hij niet links genoeg beleid voert valt de SP hem daarop aan en als er wel links beleid gevoerd wordt gaat de SP ermee aan de haal.
De middenpartijen zijn wat dat aangaat min of meer tot elkaar veroordeeld.
Neen. Ik ben gewoon harstikke eerlijk. En bovenal consequent. Als het CDA blundert, maar ook als de PvdA blundert.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef dborhem het volgende:
Ah,u is een Balkende-kloon?
Een seconde je bovenlip half optrekken is geen lachen,dat is als je kruisch iets warms er tegenaan voeltquote:
Als de scheiding van Balkenende het enige is wat je als verweer kunt aandragen op de OP, dan kan Bos het wel vergeten jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef dborhem het volgende:
Ah,u is een Balkende-kloon?
Gisteravond weer op tv met een scheiding op het hoofd waar je bang van word.
Het word tijd dat de politiek weer menselijk word en niet in het gristelijk neergaande spiraal verder gaat.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:38 schreef GokuSFE het volgende:
Kon vanochtend op RTL-Z ook weer aardig om de beste man lachen. Geloofwaardigheid en Bos gaan niet meer samen, dat gezwalk tussen standpunten en slappe gelul de hele tijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |