abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43246349
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:45 schreef vw_caddy het volgende:
Spijt me zeer, maar zet Verhagen tegenover Albayrak in een debat en de laatste wordt plat geluld.
Maandag in 'Nederland Kiest!' op NED2.
pi_43248226
Dat wint Nebahat met boter en suiker.
  zondag 5 november 2006 @ 10:55:08 #53
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43253973
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef SCH het volgende:
Daar zou ik niet al mijn spaargeld opzetten. Ik geeft Verhagen veel meer kans
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43254042
Ben benieuwd Die ga ik zeker even kijken aangezien Verhagen voor mij een keuze is de 22e
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43254095
quote:
Met medewerking van Clairy 'kunstgebit' Polak bedoel je?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 5 november 2006 @ 11:10:25 #56
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43254203
quote:
Op zondag 5 november 2006 10:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Daar zou ik niet al mijn spaargeld opzetten. Ik geeft Verhagen veel meer kans
Ik hoop dat Verhagen begint over de Armeense genocide
Pugna Pro Patria
  zondag 5 november 2006 @ 11:40:57 #57
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43254726
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's belangrijk.

Alleen domme mensen trappen in dat 'bejaardenbelasting'-verhaal.
De kiezer is dom.

Verder lijkt het gedraai van Bos me een forse blunder. Dat maakt de rest van wat hij zegt onbetrouwbaar. Ten slotte hoor je helemaal niets van de rest van de pvda. Dat wekt de indruk dat Bos de vlag op het strontschip is.. Zeker gezien de pvda claimt geleerd te hebben van de "paarse fouten". Je krijgt de indruk dat enkel Bos heeft geleerd.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43254729
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Neen.

er speelt meer.....

1 Het failliet van de LPF na de moord op Fortuyn
2 Alle partijen hebben integratie opgenomen in hun partijstandpunten.
3 Een grote groep kiezers was het niet eens met het hardvochtige beleid van CDA/VVD
4 Een groot deel van de kiezers die terecht zien dat het beleid van de kabinetten van Balkenende de economie enorm heeft geremd en bovenal de middeninkomens en de onderkant de prijs ervoor lieten betalen....
Die verdubbeling was niet meer dan een herstel. Ze waren ook de helft kwijt geraakt.

Daarbij scoor je altijd stemmen vanuit de oppositie.
pi_43254755
quote:
Ik zou het niet weten. Heb haar nog nooit een debat zien doen eigenlijk. Alleen maar een beetje horen stuntelen op televisie over de Armeense kwestie. Dat de PvdA nu toch ineens vond dat de rechter uitmaakt wat genocide is, terwijl ze er wel iemand om van de lijst hebben gehaald...
  zondag 5 november 2006 @ 11:45:07 #60
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43254817
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:10 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Verhagen begint over de Armeense genocide
Is idd wel een leuk onderwerp voor dat debat
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43254871
quote:
Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Is idd wel een leuk onderwerp voor dat debat
Mwah, zou een beetje flauw zijn. Dan wordt hij net als Bos die steeds met dezelfde dingetjes komt. Vond het wel grappig dat zelfs Marijnissen vond dat Bos niet opnieuw had moeten vragen 'Wat heeft u nu van de rijkeren gevraagd. Noem mij 3 dingen'. En dan aftellen naar 1. Beetje flauwekul, als je bedenkt dat die mensen al meer dan de helft aan belasting betalen. Marijnissen vond dat dus flauw.
pi_43254944
Dat moet hij gewoon handig aanpakken. Wat dat betreft vind ik Verhagen een betere strateeg als Balkenende, raken waar het kan.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43257095
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:47 schreef Genverbrander het volgende:
Als Bos slim is dan zegt ie vanavond in het debat dat hij het liefst een kabinet wil met GL en SP. Dan komen die SP'ers vanzelf los.
Kom kom, wees eens reeel. Wouter zal nooit bij zijn volle verstand met de SP in zee gaan. Hij kan alleen maar verliezen. Als hij niet links genoeg beleid voert valt de SP hem daarop aan en als er wel links beleid gevoerd wordt gaat de SP ermee aan de haal.

De middenpartijen zijn wat dat aangaat min of meer tot elkaar veroordeeld.
  zondag 5 november 2006 @ 22:01:12 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43274576
quote:
Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef drexciya het volgende:

[..]

Kom kom, wees eens reeel. Wouter zal nooit bij zijn volle verstand met de SP in zee gaan. Hij kan alleen maar verliezen. Als hij niet links genoeg beleid voert valt de SP hem daarop aan en als er wel links beleid gevoerd wordt gaat de SP ermee aan de haal.

De middenpartijen zijn wat dat aangaat min of meer tot elkaar veroordeeld.
Een links kabinet met een linkse SP koers zou politieke zelfmoord voor Bos inhouden
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43319702
In het laatste half jaar is de Partij van de Arbeid goed bezig om de winst in de peilingen goed te verkwanselen.

Kort na de gemeenteraadsverkiezingen in maart jl, stond de PvdA op 60 zetels in de peiling en Nederland kleurde zowaar rood.....

De daling van het aantal zetels in de peilingen is m.i. niet alleen toe te schrijven aan de winst van het CDA omdat het beter gaat met de economie.

De PvdA is imo de laatste half jaar geweldig aan het blunderen

Blunder 1: Fiscalisering van de AOW . Eerst met een wel erg lage pensioengrens. Later weer aangepast. Was de PvdA vergeten dat een AOW maatregel in 1994 Elco Brinkman de kop heeft gekost? Het kostte het CDA heel veel zetels.

Blunder2 : Vorige week nog. Bos deed in Nova een zielige dringende oproep aan Balkenende om zich vooral op inhoud te richten. Het behoeft geen betoog dat de oproep erg jankerig overkwam. Devastating gewoon.

Blunder 3: De handel en wandel van de Armeense kwestie. De PvdA haalde een Turk van de lijst vanwege zijn standpunt rond de Armenie-kwestie. De reden was dat de PvdA de kwestie een genocide vond. Nu zien ze in dat veel turken die voorheen PvdA stemmen nu ineens weglopen. Voor Bos de reden om de kwestie maar te nuanceren en het voortaan maar geen genocide meer te noemen maar te spreken over de Armeense-kwestie. Dus eerst genocide en nu toch maar niet.....En komt die Turk nu weer terug op die lijst? Dit is natuurlijk niet geloofwaardig.

En daar ga je dan, de kiezer heeft dit echt wel door. Daar gaat je premierschap...

Intussen lacht Balkenende zich rot.

Delen jullie mijn analyse?

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 07-11-2006 12:36:24 ]
pi_43319837
Ah,u is een Balkende-kloon?
Gisteravond weer op tv met een scheiding op het hoofd waar je bang van word.
Het word tijd dat de politiek weer menselijk word en niet in het gristelijk neergaande spiraal verder gaat.
pi_43319868
Kon vanochtend op RTL-Z ook weer aardig om de beste man lachen. Geloofwaardigheid en Bos gaan niet meer samen, dat gezwalk tussen standpunten en slappe gelul de hele tijd...
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_43319900
Alsof de 'normale' burgers dit als argument aanvoeren... Nee, Balkenende is perfectooos.
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:40:36 #69
13755 MoNkToNk
Freude am Fahren
pi_43319917
Helemaal mee eens. Bos heeft zijn geloofwaardigheid verloren. Het is een gladjanes met draaierige zeurverhalen
pi_43319927
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef dborhem het volgende:
Neen. Ik ben gewoon harstikke eerlijk. En bovenal consequent. Als het CDA blundert, maar ook als de PvdA blundert.
pi_43319930
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Intussen lacht Balkenende zich rot.
Een seconde je bovenlip half optrekken is geen lachen,dat is als je kruisch iets warms er tegenaan voelt
pi_43320160
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef dborhem het volgende:
Gisteravond weer op tv met een scheiding op het hoofd waar je bang van word.
Het word tijd dat de politiek weer menselijk word en niet in het gristelijk neergaande spiraal verder gaat.
Als de scheiding van Balkenende het enige is wat je als verweer kunt aandragen op de OP, dan kan Bos het wel vergeten ja
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:53:14 #73
124377 pmb_rug
salvation received
pi_43320247
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:38 schreef GokuSFE het volgende:
Kon vanochtend op RTL-Z ook weer aardig om de beste man lachen. Geloofwaardigheid en Bos gaan niet meer samen, dat gezwalk tussen standpunten en slappe gelul de hele tijd...
wat hij zegt

Als je zoveel blunders al maakt VOORDAT je ook maar enige verantwoordelijkheid draagt... tja, dan ben je gewoon ongeschikt.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_43320461
Hmm, zou de kiezer zich echt iets aan trekken van puntje 2 en 3? Ik praat er met mensen over en de meesten geven toe dat Bos blunders maakt, maar ik ken er geen een die echt alleen daardoor z'n stem gaat veranderen. Ik denk niet dat het veel mensen zullen zijn, en ik denk dat er net zoveel volk zit bij de CDA-stemmers die vanwege Balkenende's blunders op een andere partij gaan stemmen.

Ik denk dit alleen maar speelt bij mensen die toch al niet echt op de PvdA wilden stemmen. Die zien hun gevoelens voor een andere partij nu bevestigd. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
pi_43320494
Het niet aantasten van de hypotheek rente wat het CDA dus nu wel wil

Het niet aantasten van de Ontslagrecht was het CDA nu wel wil

Gratis kinder opvang waar CDA en VVD eerst voor waren is CDA nu tegen.

Huurmarkt vrijgeven was CDA eerst tegen hebben ze nu vlak voor de verkiezingen door gevoerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')