dank! gister even gemaakt... eerst de hele middag een beetje op keukengerei staan slaan, daarna wat bewerkt en toen lekker wat overheengespeeld met Ableton Live en Reason. Heerlijke zaterdag dusquote:
Zien we elkaar ook nog eens een keerquote:Op zondag 5 november 2006 20:18 schreef Desensitized het volgende:
Jaaaaa!! Dan sta ik vooraan!
Waarom plus 44 is ook tofquote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef VaderJacob het volgende:
Leten we hopen dat ze snel weer bij elkaar komen en gaan touren![]()
quote:
Was ook de bedoelingquote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef unstoppablemark het volgende:
Ik heb die cd van A&A We Dont Need To Whisper. Vind het opzich wel leuke muziek (beetje zweverig muziek?) veel rustiger blink 182, ook totaal andeere muziek eigenlijk.
ik welquote:Op zondag 5 november 2006 20:43 schreef VaderJacob het volgende:
Kijk das een mooi lijstje, ik ken ook gewoon alle nummers echt te gek gewoon![]()
Hebben jullie nog plannen voor eigen nummers?
Uiteraard! We hebben er ook al 2 min of meer af. Ene duurt bijna één minuut en is een veel te snel banaal punk rag nummer. De andere duurt een dikke 7 minuten en is een best wel serieus en stevig rock nummer.quote:Op zondag 5 november 2006 20:43 schreef VaderJacob het volgende:
Kijk das een mooi lijstje, ik ken ook gewoon alle nummers echt te gek gewoon![]()
Hebben jullie nog plannen voor eigen nummers?
Das wel vet, ik schrijf af en toe ook weleens wat maar ik heb nog geen band om het mee te spelenquote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Uiteraard! We hebben er ook al 2 min of meer af. Ene duurt bijna één minuut en is een veel te snel banaal punk rag nummer. De andere duurt een dikke 7 minuten en is een best wel serieus en stevig rock nummer.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Desensitized het volgende:
Ja, en minder snaren tegelijk enzo. Ook wel eens gebasst, best wel cool.
Ik heb een leuke tip voor aanvulling! "Youth gone wild" van Skid Row! ook echt een vrolijke harde jaren 80 meeschreeuwer, past denikik goed in jullie repetoire!quote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef Desensitized het volgende:
We spelen nu een zootje punk en metal covers.
Lijstje? Ok, komtie.
Metallica - Seek And Destroy
Metallica - Enter Sandman
Metallica - Sad But True
Trivium - Dying In Your Arms
Blink 182 - What's My Age Again
Blink 182 - Happy Holidays You Basterd
Blink 182 - Stay Together For The Kids
The Offspring - Why Don't You Get A Job
The Offspring - Self Esteem
The Offspring - Pretty Fly [For A White Guy]
Green Day - Basket Case
Green Day - Holiday
Green Day - When I Come Around
Danzig - Mother
Bullet For My Valentine - All These Things I Hate [Revolve Around Me]
Beatallica - Hey Dude
Vast nog wel wat vergeten. En van veel nummers kleine stukjes/bekende riffs enzo.
eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
O ja trouwens, over expirimenteel gitaarspelen gesproken:
Stond een tijdje terug een vant in zo'n recording magazine die dus een stalen vibrator als plectrum gebruikte! hup dat ding op trillen en dan op die ijzeren snaren gaf een heel apart geluid omdat de pickups dus ook meededen! met de andere hand wat accoorden pakken en feesten maar!
Makkelijk te spelen ookquote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb een leuke tip voor aanvulling! "Youth gone wild" van Skid Row! ook echt een vrolijke harde jaren 80 meeschreeuwer, past denikik goed in jullie repetoire!
gooi er een seymour duncan little 59 in (humbucker in singlecoil formaat net als ik:)quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef punkjunk het volgende:
Als ik mijn telecaster in een maal heb lijkt het me wel vet om er wat mee te doen, een andere element er op zetten ofzo, gewoon voor de lol. Wat zou dan vet zijn om te doen, een humbucker plaatsen als hals element ofzo? En is dit allemaal wel mogelijk? Iemand anders nog andere vette (en/of betere) ideeën?
Beatallicaquote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef Desensitized het volgende:
We spelen nu een zootje punk en metal covers.
Lijstje? Ok, komtie.
Metallica - Seek And Destroy
Metallica - Enter Sandman
Metallica - Sad But True
Trivium - Dying In Your Arms
Blink 182 - What's My Age Again
Blink 182 - Happy Holidays You Basterd
Blink 182 - Stay Together For The Kids
The Offspring - Why Don't You Get A Job
The Offspring - Self Esteem
The Offspring - Pretty Fly [For A White Guy]
Green Day - Basket Case
Green Day - Holiday
Green Day - When I Come Around
Danzig - Mother
Bullet For My Valentine - All These Things I Hate [Revolve Around Me]
Beatallica - Hey Dude
Vast nog wel wat vergeten. En van veel nummers kleine stukjes/bekende riffs enzo.
Filmpjequote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
O ja trouwens, over expirimenteel gitaarspelen gesproken:
Stond een tijdje terug een vant in zo'n recording magazine die dus een stalen vibrator als plectrum gebruikte! hup dat ding op trillen en dan op die ijzeren snaren gaf een heel apart geluid omdat de pickups dus ook meededen! met de andere hand wat accoorden pakken en feesten maar!
Ik vind zelf een humbucker bij de hals van een tele erg bruikbaar (dat zijn er meer trouwens, vraag maar aan Keith!).quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef punkjunk het volgende:
Als ik mijn telecaster in een maal heb lijkt het me wel vet om er wat mee te doen, een andere element er op zetten ofzo, gewoon voor de lol. Wat zou dan vet zijn om te doen, een humbucker plaatsen als hals element ofzo? En is dit allemaal wel mogelijk? Iemand anders nog andere vette (en/of betere) ideeën?
edit: foto gevondenquote:Op maandag 6 november 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Filmpje! Dit klinkt echt zóóó grappig
.
Ga er eens naar kijken, dankjewel!quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb een leuke tip voor aanvulling! "Youth gone wild" van Skid Row! ook echt een vrolijke harde jaren 80 meeschreeuwer, past denikik goed in jullie repetoire!
Tof! Klinkt goed daar in dat zaaltje, en mooi gitaargeluid!quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Heb een filmpje van mn bandje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZnBIOzU_vCs
Hier hoor je die london city best goed.. weet niet meer wie er nou laatst om vroeg of dat een leuke gitaar was
VÉT!quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Hier hoor je die london city best goed.. weet niet meer wie er nou laatst om vroeg of dat een leuke gitaar was
Als je de gitaar bedoeld was ik het, maar het ging vorig topic ook over die stack van LCquote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
samen kopen, misschien krijgen we dan kortingquote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil ook wel zo'n London City Tele.
Brommers word je niet wijzer van, heb de mijne vroige week verkocht en van het geld een London City bas gekochtquote:Op maandag 6 november 2006 16:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
samen kopen, misschien krijgen we dan korting
ik zit wel in een dilemma qua geld trouwens met die gitaar. óf een brommer (wordt volgende maand -1 dag 16) óf een 2e gitaar. brommer betekend om kwart voor 7 naar me werk kunnen ipv 10 voor half 7, gitaar betekend gewoon een nieuwe wending in de muziek, lastig, lastig, wat zou ik eerst kopen
![]()
Brommers = bezopen op je smoel gaan, je hand verbrijzelen en nooit meer gitaar kunnen spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 16:50 schreef punkjunk het volgende:
jaja, dat is ook wel waar, maar een yamaha dt of een honda mtx is toch wel heel erg vet (zijn beide kut brommers, ik weet, ik weet). En als ik nu een brommer koop kan ik binnen 2 maanden een gitaar kopen, en andersoms natuurlijk. Ik ga maar voor een gitaar denk ik, daarna zon LC stack en dan me brommer maar
oja, ik ben natuurlijk ook nog jarig + sinterklaas, ik vraag dus altijd voor allebei 1 groot ding, das toffer vind ikmaar daar wou ik al een 7.1 seround set voor vragen
men, wat een luxe, i kweet van gekkigheid niet meer wat ik wil.
quote:Op maandag 6 november 2006 16:59 schreef punkjunk het volgende:
ok, ok, jullie hebben me op deze manier overtuigdeerst die gitaar, dan de rest.
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 17:16 schreef punkjunk het volgende:
oja, ik had nog een review gevonden van LC Tele's, heeft iemand er iets aan als ik ze ff inscan?
Ik heb er ook een, 15 topics geleden gekocht ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil ook wel zo'n London City Tele.
dan uninstall je 2.5 toch gewoon eerst.. behalve als je die wil houden natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 17:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, 15 topics geleden gekocht ofzoerg fijn, leuk geluid... ik wil er misschien een keer een humbucker ingooien voor het extra leuke effect wat je er mee kan bereiken, niet leuk genoeg? hop ouwe element er weer in... goeie gitaren voor 200euro ofzo...
en Maaaarrrkkk heb jij Reason 3 origineel gekocht of heb jij 'm via internet geleend?Ik heb namelijk de originele cd's van 2.5, maar als ik de install van 3 doe, pakt ie die soundbanks niet... weet jij (of iemand anders, HIM ofzo) of die soundbanks van reason 2.5 en 3 anders zijn???
Zie ik goed dat die onderste een prijskaartje heeft van 2295?quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef Hammet het volgende:
Ok, ik vroeg een paar pagina's terug over Carvin gitaren. Ik had het er met iemand over, en die wees mij op een internet-veiling. Daar werd een aardige partij gitaren (veel Carvin, maar ook oa Tokai) verkocht door een registermakelaar, omdat een muziekhandel failliet was verklaard. Daarom waren de openingsboden laag.
Nou, ik dacht laat ik eens mee bieden, je weet ten slotte maar nooit. En ja hoor, ik ben nu twee prachtige Carvin gitaren rijker
![]()
Deze, voor ¤285,- (excl. btw en veilingskosten)
[afbeelding]
En deze, voor ¤235,-
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
-edit, Het wachten is nu op de gunning (morgen). Er is natuurlijk altijd nog een kans dat ze uiteindelijk niet aan mij verkocht zullen worden, vanwege de belachelijk lage prijs. Maar ik ben nu iig blij.
Jep, dat zie je goedquote:Op maandag 6 november 2006 17:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zie ik goed dat die onderste een prijskaartje heeft van 2295?![]()
Doe eens een linkje.Of is de veiling al dicht?
Volgens mij zijn dat on/off schakelaars, waarmee je elk element apart aan of uit kan zetten.quote:Op maandag 6 november 2006 17:53 schreef Desensitized het volgende:
Die bovenste is best wel ok!
Maar waarom drie schakelaars?
Ik vind ze rete strakquote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef Hammet het volgende:
Ok, ik vroeg een paar pagina's terug over Carvin gitaren. Ik had het er met iemand over, en die wees mij op een internet-veiling. Daar werd een aardige partij gitaren (veel Carvin, maar ook oa Tokai) verkocht door een registermakelaar, omdat een muziekhandel failliet was verklaard. Daarom waren de openingsboden laag.
Nou, ik dacht laat ik eens mee bieden, je weet ten slotte maar nooit. En ja hoor, ik ben nu twee prachtige Carvin gitaren rijker
![]()
[afbeelding]
En deze, voor ¤235,-
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
-edit, Het wachten is nu op de gunning (morgen). Er is natuurlijk altijd nog een kans dat ze uiteindelijk niet aan mij verkocht zullen worden, vanwege de belachelijk lage prijs. Maar ik ben nu iig blij.
Ik heb nooit geupgraded (meteen vanaf de cd's van 3) Maar je kunt ook naderhand soundbanks importeren, Ik ben nu niet im mn studiotje, maar het staat volgens mij onder "file" ofzo....quote:Op maandag 6 november 2006 17:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, 15 topics geleden gekocht ofzoerg fijn, leuk geluid... ik wil er misschien een keer een humbucker ingooien voor het extra leuke effect wat je er mee kan bereiken, niet leuk genoeg? hop ouwe element er weer in... goeie gitaren voor 200euro ofzo...
en Maaaarrrkkk heb jij Reason 3 origineel gekocht of heb jij 'm via internet geleend?Ik heb namelijk de originele cd's van 2.5, maar als ik de install van 3 doe, pakt ie die soundbanks niet... weet jij (of iemand anders, HIM ofzo) of die soundbanks van reason 2.5 en 3 anders zijn???
Heel mooi! maar dat had ik natuurlijk ook moeten wetenquote:Op maandag 6 november 2006 17:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, dat zie je goed. Die bovenste heeft zelfs een prijskaartje van 2700 (hier niet te zien, maar wel op foto's van de gitaren die er naast liggen).
De veiling vind je hier, maar het is inderdaad al gesloten.
er staat cornet, maar dat moet comet zijnquote:Op maandag 6 november 2006 19:20 schreef punkjunk het volgende:
-lang verhaal enzo-
Comet is het ja..quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er staat cornet, maar dat moet comet zijn![]()
(toch?) cornet zou iig een rare naam voor een gitaar zijn, en helemaal voor een vliegtuig.
een cornet is een toeter en een cornetto is een ijsjequote:Op maandag 6 november 2006 19:55 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Comet is het ja..
Cornet doet me denken aan een ijsje
No way, die LP achter die Hamer(?) is compleet uit proportie!quote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
fotosoep my ass. die is echt
Ja ikkequote:Op maandag 6 november 2006 10:59 schreef Brambulances het volgende:
iemand hier ervaring met een Ibanez FC-10 Fat Cat Distortion pedaal?
punt 1: een goeie photoshopper haalt die dingen niet uit proportie, dingen verkleinen is simpel.quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
No way, die LP achter die Hamer(?) is compleet uit proportie!
En die bruin/grijze Junior achterin al helemaal!![]()
De gitaren zijn vast wel echt, maar het complete plaatje niet.quote:Op maandag 6 november 2006 20:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
punt 1: een goeie photoshopper haalt die dingen niet uit proportie, dingen verkleinen is simpel.
punt 2: iig de onderste rij is echt, zie belichting en weerspiegeling vloer
. de bovenste gitaren liggen er wat raar op misschien, maar kunnen best echt zijn..
quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef Hammet het volgende:
![]()
[afbeelding]
En deze, voor ¤235,-
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Nou wat het is, na installatie wil reason graag dat je de soundbank cd's (orkester en factory) invoert om te kijken of je wel echt reason hebt gekocht... en die van reason 2.5 pakt ie dus niet... en ik heb reason 3 van internet "geleend"... daarom vroeg ik het...quote:Op maandag 6 november 2006 18:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb nooit geupgraded (meteen vanaf de cd's van 3) Maar je kunt ook naderhand soundbanks importeren, Ik ben nu niet im mn studiotje, maar het staat volgens mij onder "file" ofzo....
Ik zit te janken hierquote:Op maandag 6 november 2006 17:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, dat zie je goed. Die bovenste heeft zelfs een prijskaartje van 2700 (hier niet te zien, maar wel op foto's van de gitaren die er naast liggen).
De veiling vind je hier, maar het is inderdaad al gesloten.
Zijn het humbuckers voorquote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef ibaneX het volgende:
wat mij opviel bij mijn nieuwe gitaar dat daar humbuckersch in zitten en die ruisen niet eens, ook niet op vol volume van mijn versterker![]()
das meer gewoon piepen.. irritant, hoog, hard, piepenquote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Desensitized het volgende:
Met janken bedoelde ik dat je elementen uit hunzelf gaan schreeuwen en fluiten.
Carvin-Koopje?quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
GDVR die heeft is hij net voor 260 euro gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |