gooi er een seymour duncan little 59 in (humbucker in singlecoil formaat net als ik:)quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef punkjunk het volgende:
Als ik mijn telecaster in een maal heb lijkt het me wel vet om er wat mee te doen, een andere element er op zetten ofzo, gewoon voor de lol. Wat zou dan vet zijn om te doen, een humbucker plaatsen als hals element ofzo? En is dit allemaal wel mogelijk? Iemand anders nog andere vette (en/of betere) ideeën?
Beatallicaquote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef Desensitized het volgende:
We spelen nu een zootje punk en metal covers.
Lijstje? Ok, komtie.
Metallica - Seek And Destroy
Metallica - Enter Sandman
Metallica - Sad But True
Trivium - Dying In Your Arms
Blink 182 - What's My Age Again
Blink 182 - Happy Holidays You Basterd
Blink 182 - Stay Together For The Kids
The Offspring - Why Don't You Get A Job
The Offspring - Self Esteem
The Offspring - Pretty Fly [For A White Guy]
Green Day - Basket Case
Green Day - Holiday
Green Day - When I Come Around
Danzig - Mother
Bullet For My Valentine - All These Things I Hate [Revolve Around Me]
Beatallica - Hey Dude
Vast nog wel wat vergeten. En van veel nummers kleine stukjes/bekende riffs enzo.
Filmpjequote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
O ja trouwens, over expirimenteel gitaarspelen gesproken:
Stond een tijdje terug een vant in zo'n recording magazine die dus een stalen vibrator als plectrum gebruikte! hup dat ding op trillen en dan op die ijzeren snaren gaf een heel apart geluid omdat de pickups dus ook meededen! met de andere hand wat accoorden pakken en feesten maar!
Ik vind zelf een humbucker bij de hals van een tele erg bruikbaar (dat zijn er meer trouwens, vraag maar aan Keith!).quote:Op zondag 5 november 2006 22:29 schreef punkjunk het volgende:
Als ik mijn telecaster in een maal heb lijkt het me wel vet om er wat mee te doen, een andere element er op zetten ofzo, gewoon voor de lol. Wat zou dan vet zijn om te doen, een humbucker plaatsen als hals element ofzo? En is dit allemaal wel mogelijk? Iemand anders nog andere vette (en/of betere) ideeën?
edit: foto gevondenquote:Op maandag 6 november 2006 01:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Filmpje! Dit klinkt echt zóóó grappig
.
Ga er eens naar kijken, dankjewel!quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb een leuke tip voor aanvulling! "Youth gone wild" van Skid Row! ook echt een vrolijke harde jaren 80 meeschreeuwer, past denikik goed in jullie repetoire!
Tof! Klinkt goed daar in dat zaaltje, en mooi gitaargeluid!quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Heb een filmpje van mn bandje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZnBIOzU_vCs
Hier hoor je die london city best goed.. weet niet meer wie er nou laatst om vroeg of dat een leuke gitaar was
VÉT!quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Hier hoor je die london city best goed.. weet niet meer wie er nou laatst om vroeg of dat een leuke gitaar was
Als je de gitaar bedoeld was ik het, maar het ging vorig topic ook over die stack van LCquote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
samen kopen, misschien krijgen we dan kortingquote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil ook wel zo'n London City Tele.
Brommers word je niet wijzer van, heb de mijne vroige week verkocht en van het geld een London City bas gekochtquote:Op maandag 6 november 2006 16:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
samen kopen, misschien krijgen we dan korting
ik zit wel in een dilemma qua geld trouwens met die gitaar. óf een brommer (wordt volgende maand -1 dag 16) óf een 2e gitaar. brommer betekend om kwart voor 7 naar me werk kunnen ipv 10 voor half 7, gitaar betekend gewoon een nieuwe wending in de muziek, lastig, lastig, wat zou ik eerst kopen
![]()
Brommers = bezopen op je smoel gaan, je hand verbrijzelen en nooit meer gitaar kunnen spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 16:50 schreef punkjunk het volgende:
jaja, dat is ook wel waar, maar een yamaha dt of een honda mtx is toch wel heel erg vet (zijn beide kut brommers, ik weet, ik weet). En als ik nu een brommer koop kan ik binnen 2 maanden een gitaar kopen, en andersoms natuurlijk. Ik ga maar voor een gitaar denk ik, daarna zon LC stack en dan me brommer maar
oja, ik ben natuurlijk ook nog jarig + sinterklaas, ik vraag dus altijd voor allebei 1 groot ding, das toffer vind ikmaar daar wou ik al een 7.1 seround set voor vragen
men, wat een luxe, i kweet van gekkigheid niet meer wat ik wil.
quote:Op maandag 6 november 2006 16:59 schreef punkjunk het volgende:
ok, ok, jullie hebben me op deze manier overtuigdeerst die gitaar, dan de rest.
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 17:16 schreef punkjunk het volgende:
oja, ik had nog een review gevonden van LC Tele's, heeft iemand er iets aan als ik ze ff inscan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |