ik stuur je wel even lesop.txt naar je hete post adresquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
m'n OP is mislukt, want die OP link doet het niet.
tnxquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik stuur je wel even lesop.txt naar je hete post adres
kan je daar zelf de OP mee repareren
Hij doet het alquote:
voor wie is dat cadeau?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom er wel even in TVP'en. En ik heb een cadeau gekocht. Een washand in de vorm van een muis, met een stuk perzikzeep.
Voor een vriendin van me die 18 jaar wordt. En virtueel voor maedel, die (wat was hetquote:
Zal iemand van een jaar of 17~22 ook goed zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:25 schreef Qwea het volgende:
We zullen trouwens niet zo streng zijn: iemand van 63 of 95 mag ook...)
vast wel. Anders ist discriminatiequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zal iemand van een jaar of 17~22 ook goed zijn?
nuecken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef Qwea het volgende:
Ik Qwea ben een vuige slet
is lekker hoor. Met die worstenvingers in mn proeme roeren.quote:
Psst. Censuur is met een squote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef Qwea het volgende:
-edit-
Dit is het cencuurbeleid van NanKing.
omg, die nick van qweaquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
Voor de mensen die het o zo grappige grapje niet snappen.
Qwea | Of MM en ik nog neuken? 1x radenzegt (19:39):
wanneer ga je mij modden?
NanKinky * zegt (19:40):
oehwat wil je dat ik mod
post eens wat in lesbeau dan
Dan mod ik je
Qwea | Of MM en ik nog neuken? 1x radenzegt (19:41):
done
Hey! geen prive logs op fok !quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
Voor de mensen die het o zo grappige grapje niet snappen.
Qwea | Of MM en ik nog neuken? 1x radenzegt (19:39):
wanneer ga je mij modden?
oehwat wil je dat ik mod
post eens wat in lesbeau dan
Dan mod ik je
Qwea | Of MM en ik nog neuken? 1x radenzegt (19:41):
done
Qwea | Nanking,mijn pussylover zegt (20:15):quote:
leugens!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nog een veel leukere van een minuut of wat geleden![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Qwea | Nanking,mijn pussylover zegt (20:15):
nee. Je mag wel mn verboden passionele liefdesvrucht uitlikkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus je wilt niet dat ik je perzikje lik.
Oeh dat klinkt eik nog beterquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. Je mag wel mn verboden passionele liefdesvrucht uitlikken
mét gratis sliertkes en bonkjesquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En virtueel voor maedel, die (wat was het?) 24 jaar is geworden
.
quote:
Oh ik hoopte op mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:38 schreef liefie_ het volgende:
nee joh ze is op mij
ik ben toch al op jou?quote:
Openstaande?quote:Beste,
U gelieve dringend Uw openstaande na te kijken.
Uw pakket wordt verwijderd binnen de 7 werkdagen bij niet ontvangst van Uw betaling.
-------------------------------
Met vriendelijke groeten,
Vanlessen Christophe
sales@nenax.com
Tel. (0473) 944 827
Mail : sales@nenax.com
WWW : www.nenax.com
MSN : sales@xhost.be
Je was wel zomaar ff 4 dagen wegquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:39 schreef Rhanna het volgende:
Eg wel
Lalalalalalraait Young Folks van Peter, Bjorn and John
Zucht. Ik ben gelukkig enzo
Sorry schat, heb tentamens gehad enzo..quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je was wel zomaar ff 4 dagen weg, je reageerde niet eens op mijn smsjes
Nogal druk gehad zeker..
en heb je nog zo'n wonder medicijn/kerel over voor mij?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Sorry schat, heb tentamens gehad enzo..
En verliefdheid is tof, ik bijt minder nagels, rook minder (vindt hij niet tof) en ik straal.
Ik hoef ook niet meer te eten.
Ik leef van de liefde
Ja, waar denk je dat die smsjes over gingenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:43 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Sorry schat, heb tentamens gehad enzo..
En verliefdheid is tof, ik bijt minder nagels, rook minder (vindt hij niet tof) en ik straal.
Ik hoef ook niet meer te eten.
Ik leef van de liefde
Hoi.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en heb je nog zo'n wonder medicijn/kerel over voor mij?
Ik ren als een gek door het huis, van badkamer naar keuken terug naar de slaapkamer en weer terugquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Sebasser het volgende:
Jeumig, Waar is iedereen opeens heen
Hierzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:19 schreef Sebasser het volgende:
Jeumig, Waar is iedereen opeens heen
ligt het nou aan mij of hebben jullie om de twee weken personeelsfeest?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik ren als een gek door het huis, van badkamer naar keuken terug naar de slaapkamer en weer terug
Ik wordt zo opgehaald om in de wereldstad Nijkerk naar het personeelsfeest te gaan
met een uur lang Golden Earing
Nee om de maandquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:50 schreef maedel het volgende:
[..]
ligt het nou aan mij of hebben jullie om de twee weken personeelsfeest?
Hier is de hut net weer leeg, net mijn verjaardag gevierd. Best gezellig
jij was toch lesbies?quote:Op zondag 5 november 2006 14:36 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook al een boel gedaan!
geslapen
in bed gelegen en bedacht hoe ik die leuke knul ga versieren
broodjes in de oven gedaan
en nu de broodjes aan t op eten![]()
Wel herkenbaar.quote:Op zondag 5 november 2006 19:44 schreef maedel het volgende:
volgens mij is het aantal echte lesbo's in dit topic op 1 hand te tellen
Ik heb vandaag echt geen zak gedaan.![]()
Ik denk dat ik alles bij elkaar nog geen half uur van de bank afgeweest ben.En dat was om buiten te gaan roken...
![]()
As we speak zit ik ook al op de bank (met de laptop dus).
Welnee, kwestie van veel doen!!!!quote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef Sebasser het volgende:
Totdat je steeds zit te kloten met die koppeling of zo, en hij steeds afslaat
Mahja, de keer dat ik achter een auto heb gezeten was een aantal week terug, rond een uur of half 3 a half 4 snachts, met wat drank op..quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mahja, de keer dat ik achter een auto heb gezeten was een aantal week terug, rond een uur of half 3 a half 4 snachts, met wat drank op..
Hele slechte combi..![]()
Mahgoe, ik rij dus een stukje, rem wat af, en flops moter floept uit..
Mhja, nog stommer is voor de eerste keer achter het stuur met alcohol op..quote:Op zondag 5 november 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
.Met alcohol achter het stuur. Nou, zolang je niet rijdt is het niet zo erg.
![]()
Ja, dat weet ik nogquote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zo van alles toen tegen me begon te roepen?
Ja, klopt, wie zegt dat ik er blij mee was, ik dacht toen niet echt na..quote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog.
En daar blijf ik overigens bij.
Ik vind het zó ontzettend onverantwoordelijk.
Straatracen..quote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De vrouw van mijn oom (voordat ie hertrouwde met mijn tante, en het dus een oom werd) is doodgereden door jongeren met alcohol op die aan het straatracen waren.
Mooi excuusquote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, klopt, wie zegt dat ik er blij mee was, ik dacht toen niet echt na..
Klopt, alhoewel, ik had heel weinig op..quote:
Zie post van een paar seconden terug, en dan daarnaast..quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet, Sebasser. Als je er zo tegen bent, waarom heb je het dan gedaan?
iddquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
Dat is de enige waardige James Bond.quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
preciesquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de enige waardige James Bond.
Niks van.quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de enige waardige James Bond.
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,quote:
Oh zoquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,.
dan zeg datquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,.
Goeie vraagquote:Op maandag 6 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand trouwens waar Roosjedoosje uithangt?
Chess? alsin schaken of mis ik de clue?quote:Op maandag 6 november 2006 05:11 schreef wonderer het volgende:
Heel snel hoorZo snel dat ik er niet eens aan gedacht hebt om te reloaden om te zien of iemand al had gereageerd. Dat verwacht je gewoon niet!
Waarom ligt u nog niet in bed, vrouwe Nan?
Ik ga zo wel op een oor hoor, was nog even een verslag aan het typen van chess twee weken geleden, maar volgens mij hoog ik mijn vent al snurken dus ik moet zo heel zachtjes in bed kruipen en hem heeeeel voorzichtig een kusje geven anders wordt hij wakker en hij moet morgen weer vroeg op om aan het werk te gaan.
Dus.
weltrusten.
Moguh Alicey,quote:
sean connery is de echte bondquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
Pak jezelf lekker sexy in,quote:Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog een kerstcadeau hebben voor MM. Kweet niks
Volgens mij is er nog tijd genoeg en dus nog geen reden voor paniekquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
ja alles leuk en aardig,maar daarnaast moet ik wel een normaal cadeau hebben
Kaartje voor boratquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
ja alles leuk en aardig,maar daarnaast moet ik wel een normaal cadeau hebben
Ja leuk,maar niet op kerstquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Sitethief het volgende:
Zometeen eten,.
Net twee kistjes mandarijnen gekocht, is iig beter als chips,.
Je moet mijn posten niet altijd even letterlijk nemen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Sitethief het volgende:
Zometeen eten,.
Net twee kistjes mandarijnen gekocht, is iig beter als chips,.
Ik weet niet waarom he,maar ik heb altijd zo'n tering hekel aan mensen die roken. En ja,ook aan mn ouders als ze roken jaquote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gestopt ben..
Ach, wat haat je nanking dan..quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom he,maar ik heb altijd zo'n tering hekel aan mensen die roken. En ja,ook aan mn ouders als ze roken ja
Mah, ligt er toch wel aan wat je rookt.quote:
Maat niet uit. Roken is IMHO gewoon goor. En ik heb er een ontiegelijke pest hekel aan als mensen in mijn buurt roken. Optieven met die rotzooi.quote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, ligt er toch wel aan wat je rookt.
Sommige merken ruik je toch echt veel meer in je kleren..
malboro bijvoorbeeld, Daar ga ik soms zelfs van kotsen
anyway, roken stinkt wel..
alleen camel blue ruikt heerlijk
nehquote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maat niet uit. Roken is IMHO gewoon goor. En ik heb er een ontiegelijke pest hekel aan als mensen in mijn buurt roken. Optieven met die rotzooi.
Hear hear.quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maat niet uit. Roken is IMHO gewoon goor. En ik heb er een ontiegelijke pest hekel aan als mensen in mijn buurt roken. Optieven met die rotzooi.
Ik heb een hekel aan mensen die elke keer optievfen zeggen...quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt een teringhekel aan iedereen die niet zoals jij is. Zo komt het in ieder geval wel over. Beeeetje kortzichtig allemaal hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom he,maar ik heb altijd zo'n tering hekel aan mensen die roken. En ja,ook aan mn ouders als ze roken ja
Wtf is er kortzichtig aan. Ga lekker iemand anders verkankeren met die zooi,niet mij.quote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die elke keer optievfen zeggen...![]()
Beeeetje kortzichtig allemaal hoor.![]()
Dat zie je in de editquote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is er kortzichtig aan. Ga lekker iemand anders verkankeren met die zooi,niet mij.
Kusje,
Qwea
oke,lama danquote:Op maandag 6 november 2006 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat zie je in de edit
Weet je zeker dat je een kusje wilt? Ik heb net gerookt namelijk![]()
neh,ik heb enkel een hekel aan mensen die me proberen te verkankeren. prima als ze roken hoor,maar als je wilt roken ga dan ff een end bij me vandaan.quote:Volgens mij heb jij echt een teringhekel aan iedereen die niet zoals jij is. Zo komt het in ieder geval wel over
Ik rook altijd keurig buiten, zelfs thuis. Ik ben een sociale, maar wel verstokte, roker.quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke,lama dan
[..]
neh,ik heb enkel een hekel aan mensen die me proberen te verkankeren. prima als ze roken hoor,maar als je wilt roken ga dan ff een end bij me vandaan.
Pas op hoor, ik sla terugquote:
Als er iemand bij is die niet rookt rook ik ook altijd buiten, en ik heb in al die tijd dat ik heb gerookt, nog nooit thuis gerookt (binnen dus eh.)quote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik rook altijd keurig buiten, zelfs thuis. Ik ben een sociale, maar wel verstokte, roker.
Het valt me alleen op dat ik bijna geen post voorbij zie komen zonder hoer, kut, kanker en meer van dit soort woorden. Dus ik voelde enorm de drang om er wat van te zeggen.
Eerder dacht ik altijd "Zwaffel, het klein bange meisje met de grote waffel"
Maar goed, zie maar wat je met die opmerking doet, het is niet mijn bedoeling je over de emmer te helpen.
Ik hou gewoon niet zo van die agressie...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Stroekie het volgende:
iedereen hier inspiratieloos maar wel netjes opgevoed om anderen een goedenochtend te wensen ?
Ik heb ook het idee dat ik me daar bevind.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zou ik mij nog 3 uur in een schemertoestand tussen waken en slapen bevinden
Ik kon vroeger wel 10 van die koffiebekers uit de automaat op een dag drinkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik me daar bevind.
Normaal doe ik 1 a 2 mokken op een dag.. Laatste tijd heb ik echter het idee dat het alleen maar tegen me werkt.. Wil vandaag dus proberen om zonder koffie, minder koffie, of later koffie te overleven en kijken of het beter is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kon vroeger wel 10 van die koffiebekers uit de automaat op een dag drinken
Dat heb ik nu sterk weten te beperken. Als het boven de 25 graden is drink ik uberhaupt geen koffie meer en op de overige dagen stop ik daar om 10.00 uur mee
Maar 2 bekertjes heb ik echt wel nodig om hier op m'n werk op te starten
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef Alicey het volgende:
Toch maar een halve mok koffie gepakt, voor ik hoofdpijn ga krijgen.![]()
<< junk
Thee is inderdaad beter, maar dan word ik als watje op werk aangewezen................quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef maedel het volgende:
ik probeer tegenwoordig om 'smiddags thee te drinken ipv koffie. Ik heb nogal vaak koppijn. Ik denk niet dat het van de koffie komt, maar ik kan het maar uitgesloten hebben
Van teveel koffie kun je op den duur wel hoofdpijn krijgen schijnt. Toch een afkickverschijnsel, waardoor je in eerste instantie gewoon koffie blijft drinken, maar goed is het niet voor je. Paar kopjes per dag oké, maar daar moet het bij blijven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:14 schreef maedel het volgende:
ik probeer tegenwoordig om 'smiddags thee te drinken ipv koffie. Ik heb nogal vaak koppijn. Ik denk niet dat het van de koffie komt, maar ik kan het maar uitgesloten hebben
DAT was het idd. Ik deed een poging om het koffieverhaal terug te vinden, zonder resultaat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:36 schreef NanKing het volgende:
In gewone thee zit theeļne dus wil je verantwoord thee drinken, drink dan kruidenthee.
De reden dat je hoofdpijn kunt krijgen van koffie is omdat het vocht ontrekt.
Ik ben goehoedquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
DAT was het idd. Ik deed een poging om het koffieverhaal terug te vinden, zonder resultaat.
even noterenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
November is de mooiste maand. Mede vanwege mijn verjaardag, die de 28e van deze maand plaatsvindt..
warme chocolademelkquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch blijft koffie lekker, maar de warme chocolademelk van zojuist was ook erg fijn na het fietsen door de (overigens heerlijk) frisse herfst.
Het was ook slechts een stille hint.quote:
Ik combineer beiden altijd,quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch blijft koffie lekker, maar de warme chocolademelk van zojuist was ook erg fijn na het fietsen door de (overigens heerlijk) frisse herfst.
Ik vind het een deprimerende maandquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
November is de mooiste maand. Mede vanwege mijn verjaardag, die de 28e van deze maand plaatsvindt..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:46 schreef wonderer het volgende:
Je kan ook koppijn krijgen van het gebrek aan cafeine...
En van pijnstiller....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:46 schreef wonderer het volgende:
Je kan ook koppijn krijgen van het gebrek aan cafeine...
Ik hou van alle maanden met -ber! Het eind van het jaar, barbiepoppenreclames omdat Sinterklaas al gauw komt, sneeuw, chocolademelk, vier lagen kleding aantrekken en dat je je eigen adem kan zien. Ik ben dol op vrieskou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het een deprimerende maand
Ondanks jouw verjaardag
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van alle maanden met -ber! Het eind van het jaar, barbiepoppenreclames omdat Sinterklaas al gauw komt, sneeuw, chocolademelk, vier lagen kleding aantrekken en dat je je eigen adem kan zien. Ik ben dol op vrieskou..
Ik vind vrieskou ook wel lekker. Zeker als er dan een strakblawe hemel is, met een leuk zonnetje. Dan krijg je mooie beelden. En een sneeuwlandschap (bij voorkeur bossen) is ook mooi, dan krijg je zo'n mooi zwart/wit contrastquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van alle maanden met -ber! Het eind van het jaar, barbiepoppenreclames omdat Sinterklaas al gauw komt, sneeuw, chocolademelk, vier lagen kleding aantrekken en dat je je eigen adem kan zien. Ik ben dol op vrieskou..
Van vrieskou houd ik niet echt, hoewel ik het niet echt erg vind.. Maar het is nu allemaal net niet.. Erg donker, moe, toch koud..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik beeld het me in. Het heeft echt iets magisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vrieskou ook wel lekker. Zeker als er dan een strakblawe hemel is, met een leuk zonnetje. Dan krijg je mooie beelden. En een sneeuwlandschap (bij voorkeur bossen) is ook mooi, dan krijg je zo'n mooi zwart/wit contrast!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heeft mijn maandook een "ber" Feberuari.
Psst,quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat ik echt haat is als het stervenskoud is, en dan regent.En voroal als je naar school moet en dus dehele dag in ijzige kleding kan zitten. En na elk uur je koude klamme jas weer aanmoetn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Psst,Ondingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens kon ik niet slapen en ben ik aan het fotograferen geslagen:
[afbeelding]
Ja nu weet ik niet meer of ik naar een eventuele meet met Erik toe durfquote:
Ga je es scheren johquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik geen zin inquote:
Ik vond jou niet het type dat op bebaarde mensen zou vallen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon laten zo.
Je ziet er woest aantrekkelijk uit zo.
Ik ben zó onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond jou niet het type dat op bebaarde mensen zou vallen?
Dat is het enige wat wel te voorspellen is.quote:
Klopt helemaal,quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik heb facetten. Ik kan geyl, stoer, aandoenlijk, bang, zielig, grappig, leuk, lelijk, etc., etc. zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die vind ik toch wat minder geyl. Wel stoer ook. Maar niet geyl.
Doet dat nou zeer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Qwea het volgende:
*in een stuip ligt
Mijn website wil nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef Alicey het volgende:
wat ist won?
Ohw, succes dan maar. Javascript debuggen is ook niet mijn favoriete activiteit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn website wil nietIk heb een javscript probleem en ik weet niet hoe ik het op moet lossen (of wat er aan de hand is
)
Ik weet ook helemaal niet zoveel van javascript. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik zelf iets doe, zeg maar. En dan nog wel AJAX ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohw, succes dan maar. Javascript debuggen is ook niet mijn favoriete activiteit.
Ik weet er ook niet zoveel van af, maar ik moet soms ook wel.. AJAX geeft snel gedonder wanneer het niet helemaal goed geimplementeerd is. Als je in het duister tast zou ik daar dus eerst eens naar kijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
Ik weet ook helemaal niet zoveel van javascript. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik zelf iets doe, zeg maar. En dan nog wel AJAX ook
Maar het kan ook in PHP zitten...
quote:
PHP werkt, POST dinges code is ook goed. Ik snap niet waarom de data niet naar PHP wordt doorgestuurd en verwerkt, dat is het enigequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef Faithz het volgende:
Wonderer: Anders stukje voor stukje eruit halen dankijken wanneer je site niet mee wil werken.
Alicey
Sorry dat ik niet van dienst kan zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef NanKing het volgende:
* NanKing pleurt een bakje levendigheid in het topic.
Zet hem opquote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet van dienst kan zijn.
Ik heb het afschuwelijk druk, 'k ben net klaar met de dingen die ik voor vandaag af wilde hebben.
Morgen is het marteldag; 3 belangrijke afspraken waarvan een een sollicitatiegesprek..
En tot 20 november moet ik in mijn uppie een behoorlijk project in elkaar flansen, hier en daar nog wat opdrachten afmaken en mij gaan verdiepen in C#.
*zucht*
Na 20 november zal ik jullie in den avond weer vergezellen. Dus voor die tijd zitten SOB's er helaas niet in.
Multi inzet die Erikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb facetten. Ik kan geyl, stoer, aandoenlijk, bang, zielig, grappig, leuk, lelijk, etc., etc. zijn.
Heel veel suc6quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet van dienst kan zijn.
Ik heb het afschuwelijk druk, 'k ben net klaar met de dingen die ik voor vandaag af wilde hebben.
Morgen is het marteldag; 3 belangrijke afspraken waarvan een een sollicitatiegesprek..
En tot 20 november moet ik in mijn uppie een behoorlijk project in elkaar flansen, hier en daar nog wat opdrachten afmaken en mij gaan verdiepen in C#.
*zucht*
Na 20 november zal ik jullie in den avond weer vergezellen. Dus voor die tijd zitten SOB's er helaas niet in.
Dus uiteindelijk bleek de Goeroe gewoon naast je op de bank te zittenquote:Op woensdag 8 november 2006 04:05 schreef wonderer het volgende:
Javascript doet het
Het is altijd lekker als je dingen kan bespreken met iemand, zodra je uit probeert te leggen wat je wil doen, zie je meestal wel wat er mis is.
En Brad weet honderd keer meer van JS dan ik natuurlijk.
En dus heb je die stageplek kunnen regelen waar je op de fiets naar toe kan?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou, de sollicitatie was geslaagd, hoewel ik alle denkbare fouten maakte. (behalve dan op gebied van er verzorgd uitzien danwel). Het gesprek was plezierig en ik heb de stageplek :-)
Maar 't eerste gesprek (op school) was rampzalig. Nu ja, het zij zo.
* vanitasvanitatumetomniava is weer weg naar de volgende afspraak, daar kan niks mis mee gaan.
Koop dan zo'n electroding.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Iemand moet mij nodig eens met een scheermesje leren scheren,.
Het experiment met de olie was geen succes?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Iemand moet mij nodig eens met een scheermesje leren scheren,.
Ja, maar dat was pas 's avonds. Ik had hem rond een uur of drie gemaild en hij zei dat ie de rest van de dag aan mijn probleem dacht in plaats van zijn eigen dus dat doe ik ook niet meerquote:Op woensdag 8 november 2006 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk bleek de Goeroe gewoon naast je op de bank te zitten
of toch eerder over je trots heenstappen en het hem eerder vragenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat was pas 's avonds. Ik had hem rond een uur of drie gemaild en hij zei dat ie de rest van de dag aan mijn probleem dacht in plaats van zijn eigen dus dat doe ik ook niet meer
Het gaat niet om trots, maar om het feit dat hij overdag werkt en ik hem daar dus eigenlijk niet in wil storen. Hij heeft me het hele weekend geholpen enzo maar door de week ben ik op mezelf aangewezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of toch eerder over je trots heenstappen en het hem eerder vragen![]()
Ze doet net of het "dan maar met een vrouw" gaat doen...quote:Courtney Love kan nuchter niet meer van seks genieten
Uitgegeven: 7 november 2006 16:42
Laatst gewijzigd: 7 november 2006 17:04
AMSTERDAM - Het seksleven van Courtney Love is geruļneerd sinds ze van de drank en drugs af is. De 42-jarige zangeres zegt in de Amerikaanse krant The Post Chronicle dat ze nuchter niet langer eenmalige avontuurtjes heeft. "Het is makkelijker om jezelf ervan te overtuigen dat je verliefd bent als je te veel hebt gedronken."
De weduwe van Nirvana-zanger Kurt Cobain vindt haar liefdesleven zo treurig dat ze overwogen heeft lesbisch te worden, zegt ze. "Ik zou willen dat ik met vrouwen een relatie kon hebben, maar dat lukt me niet." De moeder van de 14-jarige Frances Bean waardeert haar huidige vrijgezelle status maar matig. "Ik heb nog nooit zo lang zonder vriend gezeten. Ik houd ervan om verliefd te zijn, maar met de drank is mijn zin in seks het raam uitgevlogen.
Courtney is zichzelf een jaar of 20 al kwijt geraaktquote:Op woensdag 8 november 2006 16:46 schreef maedel het volgende:
Van nu.nl
[..]
Ze doet net of het "dan maar met een vrouw" gaat doen...Wie wil dat mens nou?
auquote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef NanKing het volgende:
kick.
Triestigquote:Op woensdag 8 november 2006 16:46 schreef maedel het volgende:
Van nu.nl
[..]
Ze doet net of het "dan maar met een vrouw" gaat doen...Wie wil dat mens nou?
Wat? dat ik haar niet wil?quote:
Nee, dat ze denkt dat ze lesbisch kan worden.quote:
Des te lekkerder als ie eindelijk wel werktquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
PHP werkt, POST dinges code is ook goed. Ik snap niet waarom de data niet naar PHP wordt doorgestuurd en verwerkt, dat is het enige
Amerikanenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat ze denkt dat ze lesbisch kan worden.
Ja wat is er met de nachtploeg gebeurd ?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
Het is de laatste tijd ontzettend rustig hier, dus breng gerust wat leven in de brouwerij.
Slaap lekker Faithzquote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef Faithz het volgende:
Inderdaad, ik zag dat dit topic al best lang liep en dat ben ik niet gewend van de gemiddelde Fok! slowchat topics!
Maar helaas, ik ga nu echt richting bedcu
Heel soms slaap ik tegenwoordig 's nachtsquote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja wat is er met de nachtploeg gebeurd ?
Ja en Sebas lijkt ook al een regulierder ritme te pakken te hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heel soms slaap ik tegenwoordig 's nachts.
Niet altijd gelukkig.
Ja, hij moet wel hequote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en Sebas lijkt ook al een regulierder ritme te pakken te hebben
Die kwam hier vroeger ook bij nacht en ontij, en nu toch vooral tijdens kantooruren![]()
AJAX chatbox. Dus ja, iets ingewikkelderquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Des te lekkerder als ie eindelijk wel werkt![]()
Oh en edit, misschien een stomme vraag maar is het een mail form? Of ben je ingewikkelder bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |