Ik combineer beiden altijd,quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch blijft koffie lekker, maar de warme chocolademelk van zojuist was ook erg fijn na het fietsen door de (overigens heerlijk) frisse herfst.
Ik vind het een deprimerende maandquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
November is de mooiste maand. Mede vanwege mijn verjaardag, die de 28e van deze maand plaatsvindt..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:46 schreef wonderer het volgende:
Je kan ook koppijn krijgen van het gebrek aan cafeine...
En van pijnstiller....quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:46 schreef wonderer het volgende:
Je kan ook koppijn krijgen van het gebrek aan cafeine...
Ik hou van alle maanden met -ber! Het eind van het jaar, barbiepoppenreclames omdat Sinterklaas al gauw komt, sneeuw, chocolademelk, vier lagen kleding aantrekken en dat je je eigen adem kan zien. Ik ben dol op vrieskou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het een deprimerende maand
Ondanks jouw verjaardag
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van alle maanden met -ber! Het eind van het jaar, barbiepoppenreclames omdat Sinterklaas al gauw komt, sneeuw, chocolademelk, vier lagen kleding aantrekken en dat je je eigen adem kan zien. Ik ben dol op vrieskou..
Ik vind vrieskou ook wel lekker. Zeker als er dan een strakblawe hemel is, met een leuk zonnetje. Dan krijg je mooie beelden. En een sneeuwlandschap (bij voorkeur bossen) is ook mooi, dan krijg je zo'n mooi zwart/wit contrastquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van alle maanden met -ber! Het eind van het jaar, barbiepoppenreclames omdat Sinterklaas al gauw komt, sneeuw, chocolademelk, vier lagen kleding aantrekken en dat je je eigen adem kan zien. Ik ben dol op vrieskou..
Van vrieskou houd ik niet echt, hoewel ik het niet echt erg vind.. Maar het is nu allemaal net niet.. Erg donker, moe, toch koud..quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik beeld het me in. Het heeft echt iets magisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vrieskou ook wel lekker. Zeker als er dan een strakblawe hemel is, met een leuk zonnetje. Dan krijg je mooie beelden. En een sneeuwlandschap (bij voorkeur bossen) is ook mooi, dan krijg je zo'n mooi zwart/wit contrast!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heeft mijn maandook een "ber" Feberuari.
Psst,quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat ik echt haat is als het stervenskoud is, en dan regent.En voroal als je naar school moet en dus dehele dag in ijzige kleding kan zitten. En na elk uur je koude klamme jas weer aanmoetn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:05 schreef NanKing het volgende:
[..]
Psst,Ondingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens kon ik niet slapen en ben ik aan het fotograferen geslagen:
[afbeelding]
Ja nu weet ik niet meer of ik naar een eventuele meet met Erik toe durfquote:
Ga je es scheren johquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik geen zin inquote:
Ik vond jou niet het type dat op bebaarde mensen zou vallen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon laten zo.
Je ziet er woest aantrekkelijk uit zo.
Ik ben zó onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond jou niet het type dat op bebaarde mensen zou vallen?
Dat is het enige wat wel te voorspellen is.quote:
Klopt helemaal,quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik heb facetten. Ik kan geyl, stoer, aandoenlijk, bang, zielig, grappig, leuk, lelijk, etc., etc. zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die vind ik toch wat minder geyl. Wel stoer ook. Maar niet geyl.
Doet dat nou zeer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:32 schreef Qwea het volgende:
*in een stuip ligt
Mijn website wil nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef Alicey het volgende:
wat ist won?
Ohw, succes dan maar. Javascript debuggen is ook niet mijn favoriete activiteit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn website wil nietIk heb een javscript probleem en ik weet niet hoe ik het op moet lossen (of wat er aan de hand is
)
Ik weet ook helemaal niet zoveel van javascript. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik zelf iets doe, zeg maar. En dan nog wel AJAX ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohw, succes dan maar. Javascript debuggen is ook niet mijn favoriete activiteit.
Ik weet er ook niet zoveel van af, maar ik moet soms ook wel.. AJAX geeft snel gedonder wanneer het niet helemaal goed geimplementeerd is. Als je in het duister tast zou ik daar dus eerst eens naar kijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:05 schreef wonderer het volgende:
Ik weet ook helemaal niet zoveel van javascript. Dit is eigenlijk voor het eerst dat ik zelf iets doe, zeg maar. En dan nog wel AJAX ook
Maar het kan ook in PHP zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |