Mhja, nog stommer is voor de eerste keer achter het stuur met alcohol op..quote:Op zondag 5 november 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
.Met alcohol achter het stuur. Nou, zolang je niet rijdt is het niet zo erg.
![]()
Ja, dat weet ik nogquote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zo van alles toen tegen me begon te roepen?
Ja, klopt, wie zegt dat ik er blij mee was, ik dacht toen niet echt na..quote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog.
En daar blijf ik overigens bij.
Ik vind het zó ontzettend onverantwoordelijk.
Straatracen..quote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De vrouw van mijn oom (voordat ie hertrouwde met mijn tante, en het dus een oom werd) is doodgereden door jongeren met alcohol op die aan het straatracen waren.
Mooi excuusquote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, klopt, wie zegt dat ik er blij mee was, ik dacht toen niet echt na..
Klopt, alhoewel, ik had heel weinig op..quote:
Zie post van een paar seconden terug, en dan daarnaast..quote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet, Sebasser. Als je er zo tegen bent, waarom heb je het dan gedaan?
iddquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
Dat is de enige waardige James Bond.quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
preciesquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de enige waardige James Bond.
Niks van.quote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is de enige waardige James Bond.
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,quote:
Oh zoquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,.
dan zeg datquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik miste heel erg iets maar ik was zo duf dat ik niet doorhad dat ik dit topic kwijt was,.
Goeie vraagquote:Op maandag 6 november 2006 04:44 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand trouwens waar Roosjedoosje uithangt?
Chess? alsin schaken of mis ik de clue?quote:Op maandag 6 november 2006 05:11 schreef wonderer het volgende:
Heel snel hoorZo snel dat ik er niet eens aan gedacht hebt om te reloaden om te zien of iemand al had gereageerd. Dat verwacht je gewoon niet!
Waarom ligt u nog niet in bed, vrouwe Nan?
Ik ga zo wel op een oor hoor, was nog even een verslag aan het typen van chess twee weken geleden, maar volgens mij hoog ik mijn vent al snurken dus ik moet zo heel zachtjes in bed kruipen en hem heeeeel voorzichtig een kusje geven anders wordt hij wakker en hij moet morgen weer vroeg op om aan het werk te gaan.
Dus.
weltrusten.
Moguh Alicey,quote:
sean connery is de echte bondquote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
james bond op tv
de echte!!!
roger moore bedoel ik
Pak jezelf lekker sexy in,quote:Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog een kerstcadeau hebben voor MM. Kweet niks
Volgens mij is er nog tijd genoeg en dus nog geen reden voor paniekquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
ja alles leuk en aardig,maar daarnaast moet ik wel een normaal cadeau hebben
Kaartje voor boratquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
ja alles leuk en aardig,maar daarnaast moet ik wel een normaal cadeau hebben
Ja leuk,maar niet op kerstquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Sitethief het volgende:
Zometeen eten,.
Net twee kistjes mandarijnen gekocht, is iig beter als chips,.
Je moet mijn posten niet altijd even letterlijk nemen hoorquote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Sitethief het volgende:
Zometeen eten,.
Net twee kistjes mandarijnen gekocht, is iig beter als chips,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |