ze zijn laag uitgesneden (low crotch) en ze zitten niet zo strak wanneer jequote:Op zondag 17 december 2006 21:56 schreef Plots het volgende:
broeken kopen zijn kut.
zijn ze laag uitgesneden van boven? dat ze niet zo strak zitten dus?
Ik draag mijn Camo SBs liever niet onder mijn RRDG, ik vind die broek iets te strak daarvoor. De SBs zijn toch ietwat 'lompe' schoenen en een baggy broek is dat wat mooier.quote:Op zondag 17 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
[..]
nike cam sb;s met pijpen opgekruld Yeaaah
mooie leren nette schoenen kan ook met pijpen ieeetsie opgekruld
Ligt eraan wat je belangerijker vind, ik ga niet mn nudie over mn exclusive's heenhangen die gaan netjes achter de tong. Als iemand umbro's of van die standaard 12 in een dozijn schoenen aanheeft mag de broek er wel overheenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:14 schreef GSbrder het volgende:
persoonlijk houd ik niet van jeans achter de tong van schoenen
dat associeer ik eerder met de standaard trainingsbroek/nike air max types...
of dragen zij ook nudie's ?
tight oscar??quote:Op woensdag 20 december 2006 14:21 schreef Luie-princes het volgende:
http://merchants.simplysell.biz/trustnobody.es/product/152
Die nudie vind ik echt zwaaaaaaaaar vet.
Nou ik heb een nudie en sneakers en hiphopquote:Op woensdag 20 december 2006 10:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik vind nudie persoonlijk niet echt een broek voor echt sneakerheads die meestal toch wat meer van de hiphop enz zijn.
Bij baggy is nudie toch niet het eerste merk wat in me opkomt. Maar draag jij dan alleen de loose frank en baggy bjorn of koop je je broeken gewoon een paar maten te groot?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:49 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Nou ik heb een nudie en sneakers en hiphop. Zolang het maar baggy is is het goed.
Ik heb niet zo'n broeken fetisj, relaxte wassing en baggy fit zijn genoeg. Ik heb nu een maatje 36 RR terwijl ik 32 op zn max nodig heb, verder laat ik mn broeken gewoon belachelijk laag hangen. Heb een nudie gehaald omdat niet iedereen die shit kent en het concept van "je eigen broek" me wel aanspreekt. Mijn replay van vorig jaar is compleet uit elkaar gevallen, vind die kwaliteit maar kloten. Verder ben ik nog wel op zoek naar een loose frank of baggy bjorn maar die was hier zo snel niet te vinden en had wel hard een broek nodigquote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij baggy is nudie toch niet het eerste merk wat in me opkomt. Maar draag jij dan alleen de loose frank en baggy bjorn of koop je je broeken gewoon een paar maten te groot?
Precies koopt allen broeken die niet afwijken van den normquote:Op woensdag 20 december 2006 17:13 schreef Stansfield het volgende:
Loose frank zul je ook niet zo snel vinden want die maken ze niet meer. En de baggy bjorn zie je ook niet in al te veel winkels.
Is al gediscusseerd over de broek op mynudies en conclusie naar mailen van nudie is dat het ene thin finn isquote:
hahaha.. ja, precies.. als je een RR met lossere pijpen (niet veel, gewoon 3 cm omtrek dr bij ofzo)quote:Op donderdag 21 december 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
De even steven heeft toch lagere zakken, qua kruis weet ik niet of dat hoger of lager zit. Alleen heeft de even steven weer strakkere pijpen.
Dus eigenlijk een nieuwe broek die de andere kant op gaat dan de even steven ten opzichte van de RR.
Van RR naar Even Steven is iets strakker qua pijpen. Maar dan wil je dus van RR naar nieuw model met iets lossere pijpen?
haha ik zou zeggen mail naar nudie in gotenborg. Bij mij even steven stond op het kaartje ook wie het ontwerp bedacht had. Straks krijgen we de nudie GSbrder dryquote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
hahaha.. ja, precies.. als je een RR met lossere pijpen (niet veel, gewoon 3 cm omtrek dr bij ofzo)
iets lagere zakken (voor/achter) en een iets hoger kruis voor mij kan regelen, ben je m'n held![]()
![]()
Vind ik niet. Ze hebben nu van slim fit (super slim kim) tot baggy (baggy bjorn) en dat is prima zo. Voor baggy broeken met je maar dickies kopen vind ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef Bananenman het volgende:
Nudie moet meer baggy modellen maken. Veel te veel slim shit
Mee eens, maar dat zal niet snel gebeuren, je moet maar gewoon mee gaan met het modebeeld van tegenwoordig (zo strak mogelijk). Heb zelf mn broeken ook liever laag, vooral veel crotch spacequote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef Bananenman het volgende:
Nudie moet meer baggy modellen maken. Veel te veel slim shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |