Hahah.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Een meisje dat dit soort broeken draagt (met daaronder sb dunks)
Kan bij mij al niks meer fout doen.
Mooie wassing ook, hou wel van die ''used'' look als het goed wordt gebruikt.
Slim Jim bij Men@Workquote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef Quintuss het volgende:
weet iemand waar je de black black thin finn kunt halen? slim jim mag ook.
Hoe kom je aan dat schema?? Is wel handig om groter te zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:59 schreef gfo het volgende:
pak je ook gelijk de wijdste modellen he.. als je nou eerst een ssn regular ralf pakt.. das fijnste model.. wil je strakker ga je naar slim jim.. wil je rechte pijpen ga je naar straight sven etc..
Hier even schema van pasvormen:
[afbeelding]
Oepsie ik weet al die namen niet goed. Ik heb een RR gepast en een wijderequote:Op dinsdag 5 december 2006 14:59 schreef gfo het volgende:
pak je ook gelijk de wijdste modellen he.. als je nou eerst een ssn regular ralf pakt.. das fijnste model.. wil je strakker ga je naar slim jim.. wil je rechte pijpen ga je naar straight sven etc..
Hier even schema van pasvormen:
[afbeelding]
moet je even de fitguide bekijken op www.nudiejeans.comquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Oepsie ik weet al die namen niet goed. Ik heb een RR gepast en een wijdere
Daar komt hij vandaan aangezien ik de fitguides ook op mynudies heb geplaatstquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
moet je even de fitguide bekijken op www.nudiejeans.com
Nee, dan ga je dood.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Chrishop het volgende:
Kan ik met mn nudie door de regen?
Je mag die shit toch ook niet wassen, denk check het even.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, dan ga je dood.
Gast, wat denk je zelf? Natuurlijk kan dat.
beetje regen is ok...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je mag die shit toch ook niet wassen, denk check het even.
dank.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
beetje regen is ok...
stortbuien vermijden (eigen ervaring)
pas met m'n nudie RRDG in de regen gefietst.. eenmaal thuisgekomen kwam er toch een
halve liter aan indigo af![]()
maar een beetje regen maakt het wel tof... zorgt voor een beetje bleeding op de bovenbenen...
het kan in ieder geval geen kwaad, en is wel iets anders dan een wasmachine
vette shitquote:Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef Stansfield het volgende:
Net de nudie EVEN STEVEN gekocht. De dry versie. Echt een superbroekje. Met lichtblauwe nudie strepen op mijn kontzak. Zal proberen een foto te maken vanavond.
Die heb ik ook is een Regular Ralf?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:48 schreef fr0x het volgende:
Ik heb van de week een nudie gezien bij men at work denk dat ik hem ga passe tis een vrij donkere met alle sticks duidelijk in het oranje.. 100,00 viel me ook wel mee..
heb je ook een RRDG dan? 6 maanden niet gewassen? Ranzigheid valt meequote:Op donderdag 14 december 2006 17:52 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die heb ik ook is een Regular Ralf?
Ik snap niet hoe iemand zn broek 6 maanden niet kan wassen, shit word me ranzig.
Geur valt wel maar maar de broek word vies. Vlekken op je broekquote:Op donderdag 14 december 2006 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
heb je ook een RRDG dan? 6 maanden niet gewassen? Ranzigheid valt mee
ik heb nu een RRDG 3 1/2 maand niet gewassen.... ruikt prima...
recipe:
2 x per week stomen
altijd uithangen, niet opvouwen in de kast of onder bed wegmoffelen
niet in sporten
droge doek... ligt aan hoeveel je morst...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Geur valt wel maar maar de broek word vies. Vlekken op je broek.
Of haarverfquote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
droge doek... ligt aan hoeveel je morst...
yoghurt / tandenpasta / dat soort spul gaat er wel wat lastig uit..
maar de gewone vlekken krijg je dr wel af met een doekje / tissue ofzo
hoezo kom je met haarverf in de buurt van je broekquote:
ah boeit ooko niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:14 schreef Stansfield het volgende:
Ja dat weet ik ook niet precies. Zit hem in de weving ofzo. Heb wel eens gehoord hoe dat precies zat maar weet het niet precies.
duidelijk M@W verhaalquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef jovink het volgende:
[..]
....1 van de verkopers wist het verschil niet eens...
[..]
De verkopertjes van de m@w hebben alle broeken de wereldquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:47 schreef jovink het volgende:
hahah ervarings deskundige?
maar alle 3 verkopers hebben me welk gezegd dat ik hem ECHT NIET MOCHT WASSENISJ STOER GEKCK! IEK HEB M OOK!
turkse medewerker
Dan moet je hem wassen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:45 schreef Jett het volgende:
In mijn bootcut eddy zitten gaten bij me knieenzeer sexxi.
Alleen bij mijn super slim kim ben ik bang dat er gaten in komen of gaat slijten, ik wil dat die zo mooi donker blijft.
Selvage is inderdaad op een andere manier geweven (veel arbeidsintensiever) en is dus veel duurder. Slijt wel stukken mooier! Meestal de paar tientjes extra wel waard.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:36 schreef jovink het volgende:
ff vraagje he
wat is het verschil tussen een Dry selvage en een dry greycast? alavst bedankt
nike cam sb;s met pijpen opgekruld Yeaaahquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef Brownietje het volgende:
Ik heb er ook 1![]()
rr dry greycast
![]()
had de laatste voor 70 euro bij de score, verkoper helemaal niet wassen en alles
heb alleen geen schoenen die er goed bij passen, iemand een idee?
en een mooie riem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |