RuneRose +1quote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef RuneRose het volgende:
Ozu?
DIe heeft ook wel een paar films die ik niet zo trek, maar ze zijn in ieder geval wel allemaal verschillend. Ik heb nu drie Ozu's gezien en ik denk dat het heel lang gaat duren voor die vierde er komt. Misschien ben ik er wel te weinig fijngevoelig voor ofzo, maar ik heb gewoon moeite het verschil tussen die films te zien.quote:Op maandag 6 november 2006 12:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm wordt wel is vergeleken met Bergman....
Ik ken wel iemand die wel is wordt gelinkt aan Bergman, maar ik mag toch hopen dat je niet Tarkovsky bedoelt
deel 2 jaquote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit zij ook in Legally Blonde?
Het ljkt overigens wel of je altijd vroeg naar bed gaat.. Veel slaap nopdig???quote:Op maandag 6 november 2006 20:36 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga deze vraag niet beantwoorden.
Daarnaast ga ik nu lekker () naar bed. Ik ben er net uit, maar op slechte dagen gaat dat zo
.
Tot morgen.
Ik ga er vroeg in en ga er vaak in (tussendoor).quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:12 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Het ljkt overigens wel of je altijd vroeg naar bed gaat.. Veel slaap nopdig???
dat klopt natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:55 schreef JelleS het volgende:
Office Space
Ook het filmpje op filmtotaal gezien?
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=8059&titel=Office_Space_wordt_horrorquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:09 schreef hornage het volgende:
[..]
dat klopt natuurlijk
JelleS + 1
Nee, geen filmpje gezien op filmtotaal. Ik had Office Space alleen zondagavond weer eens gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |