Er is al een inhaal verbod voor vrachtwagens op bepaalde tijden..quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
Een van de grootste oorzaken van files is trouwens ook nog het inhalen van vrachtwagens door vrachtwagens. Dat gaat met zo'n ontzettend slakkegangetje dat iedereen daar achter vastzit en dat blijft zich ophopen.
Daar moet ook een verbod opkomen, van 07.00 - 20.00 ofzoiets. Of algeheel kan ook nog
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, stemmetje gedaan.... SP nu bovenaan.
Och. Heb de afgelopen jaren VVD gestemt. Maar dat nooit meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje... allemaal SP'ers hier.
en terechtquote:
Dus ga je SP stemmen???quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och. Heb de afgelopen jaren VVD gestemt. Maar dat nooit meer.
Denk het wel. Eigenlijk zoek ik ook naar een combinatie VVD/SP, maar dat is er niet...quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk het wel. Eigenlijk zoek ik ook naar een combinatie VVD/SP, maar dat is er niet...
Anders ga je dat als sig gebruikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Uh ja ik zeg niks, maar hoe zie je dat dan voor je?
Ik vind het wel een memorabele uitspraakquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anders ga je dat als sig gebruiken.
Ja bijjjjnnaaaa! Eens kijken of er tijd is voor een vrijmibo straks. Als iedereen ff meewerkt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef the_hunter het volgende:
Vrijdagmiddag. Nog een paar uurtjes en het is WEEKEND
De VVD die economische gezien zoden aan de dijk zet, goed kijkt naar het begrotingstekort, als het even kan kiest voor aflossing van de staatsschuld omdat dat op de lange termijn meer kostenbesparingen oplevert en de SP die dan in het oog houd dat er niet aan het sociale aspect voorbij gegaan wordt, soms slaat de VVD iets te veel door naar rechts.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Uh ja ik zeg niks, maar hoe zie je dat dan voor je?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef Eilanden het volgende:
kijk uit als je in de toekomst een strafschopreeks wint en feestviert
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef the_hunter het volgende:
Vrijdagmiddag. Nog een paar uurtjes en het is WEEKEND
Zijn wij het zomaar eens op deze vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De VVD die economische gezien zoden aan de dijk zet, goed kijkt naar het begrotingstekort, als het even kan kiest voor aflossing van de staatsschuld omdat dat op de lange termijn meer kostenbesparingen oplevert en de SP die dan in het oog houd dat er niet aan het sociale aspect voorbij gegaan wordt, soms slaat de VVD iets te veel door naar rechts.
En dan de SP dat goed oog houdt, naast het sociale aspect, ook op het milieu aspect. En de VVD die weer zorgt dat de SP niet te slap is voor flierefluiters en niet te naief.
Voorbeeld: Aanpak WAO en WW: De VVD doet het zo strikt dat er soms gevallen doorglippen die de dupe worden van het systeem, de VVD ziet dat te vaak als 'minor detail' en dat moet beter.
De SP aan de andere kant zou dan bv de controles stop zetten om eerst alles tot de bodem uit te zoeken, is tijdverlies en geldverlies, ook niet ideaal.
En Links is te naief in het idee dat als iedereen die werkeloos is ook wil werken als ie maar de juiste baan krijgt aangeboden. Daar mag de SP weer strenger in worden.
Er is in het midden van de NL politiek echter geen 1 partij die links en rechts laat samensmelten tot een goed compromis. Terwijl de SP de scherpe kantes van de VVD wat zou afflakken en de VVD de SP zou behoeden te slap te zijn in veel zaken en om te idealistisch om het idealistisch bezig zijn terwijl dat op de (midden)lange termijn je economie onderuithaalt.
CDA en vooral PVDA vind ik helemaal niks, D'66 is een leuke winkel met personeel dat totaal niet kan verkopen, Groen Links is gewoon enorm naief in het algemene denken over de aanpak van diverse zaken en de kleien rechtse partijen mogen zich van mij eerst wat langer bewijzen alvorens dat eventueel wel of niet wat is.
Maar dan weet je nog niet wat je moet stemmenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zijn wij het zomaar eens op deze vrijdagmiddag!![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef maril het volgende:
Ooohh je moet dit zien zo mooi en emotioneel, de paarden lopen achter elkaar het droge op, fan-tas-tisch![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef maril het volgende:
Ooohh je moet dit zien zo mooi en emotioneel, de paarden lopen achter elkaar het droge op, fan-tas-tisch![]()
![]()
![]()
![]()
nieuws word elke 5 min herhaald ook rtl 7 nieuws en die is ruimer en praat al met ee meid op het paardquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geweldig, waar kan ik het zien
.
euh... he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:06 schreef maril het volgende:
is ruimer en praat al met ee meid op het paard![]()
T klinkt inderdaad geil maar ik weet niet anders te schrijvenquote:
Kijk dit is in iedergeval een lange duidelijke onderbouwingquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De VVD die economische gezien zoden aan de dijk zet, goed kijkt naar het begrotingstekort, als het even kan kiest voor aflossing van de staatsschuld omdat dat op de lange termijn meer kostenbesparingen oplevert en de SP die dan in het oog houd dat er niet aan het sociale aspect voorbij gegaan wordt, soms slaat de VVD iets te veel door naar rechts.
En dan de SP dat goed oog houdt, naast het sociale aspect, ook op het milieu aspect. En de VVD die weer zorgt dat de SP niet te slap is voor flierefluiters en niet te naief.
Voorbeeld: Aanpak WAO en WW: De VVD doet het zo strikt dat er soms gevallen doorglippen die de dupe worden van het systeem, de VVD ziet dat te vaak als 'minor detail' en dat moet beter.
De SP aan de andere kant zou dan bv de controles stop zetten om eerst alles tot de bodem uit te zoeken, is tijdverlies en geldverlies, ook niet ideaal.
En Links is te naief in het idee dat als iedereen die werkeloos is ook wil werken als ie maar de juiste baan krijgt aangeboden. Daar mag de SP weer strenger in worden.
Er is in het midden van de NL politiek echter geen 1 partij die links en rechts laat samensmelten tot een goed compromis. Terwijl de SP de scherpe kantes van de VVD wat zou afflakken en de VVD de SP zou behoeden te slap te zijn in veel zaken en om te idealistisch om het idealistisch bezig zijn terwijl dat op de (midden)lange termijn je economie onderuithaalt.
CDA en vooral PVDA vind ik helemaal niks, D'66 is een leuke winkel met personeel dat totaal niet kan verkopen, Groen Links is gewoon enorm naief in het algemene denken over de aanpak van diverse zaken en de kleien rechtse partijen mogen zich van mij eerst wat langer bewijzen alvorens dat eventueel wel of niet wat is.
Ik heb dan ook nog een kleine 3 weekquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dan weet je nog niet wat je moet stemmen
Ah nou en, we zijn hier toch in de kroeg!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef maril het volgende:
[..]
T klinkt inderdaad geil maar ik weet niet anders te schrijven![]()
Het stoplicht willen halen, wat al op rood stond kennelijk, dus ook te hard geredenquote:
En daar had ik nou juist geen zin inquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Kijk dit is in iedergeval een lange duidelijke onderbouwing![]()
Ja en golfer moest lachenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:59 schreef clauwheee het volgende:
Kut, Bluezzie!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het stoplicht willen halen, wat al op rood stond kennelijk, dus ook te hard gereden
NIET lachen
Zie je wel dat vrouwen geen 2 dingen (auto rijden en kleuren herkennen/interpreteren) tegelijk kunnen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het stoplicht willen halen, wat al op rood stond kennelijk, dus ook te hard gereden
NIET lachen
Daar is de smileyman weerquote:
deze is leukerquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]die smiley zal Bloesie wel lekker vinden
Edit: niet opeens die smiley veranderen!! [afbeelding]
Dat is toch de 'Pascal en Clau-smiley'?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze is leuker [afbeelding]
Speciaal voor hen uitgevondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
Dat is toch de 'Pascal en Noca-smiley'?
Ik ook.quote:
Denk je dat ze daar lekkere toetjes hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef golfer het volgende:
Ik ook.
Gaat ons geld voor het kerstdiner zomaarweg naar justitie.
Ga je ontwikkelingshulp verlenen daar?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is een weekend naar Limburg!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je ontwikkelingshulp verlenen daar?![]()
Zoiets ja!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je ontwikkelingshulp verlenen daar?![]()
Hier een bloemetje omdat je te hard reed en door rood gingquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef maril het volgende:
[..]
Laat die mannen maar lullen, Bleuzzie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:27 schreef Eilanden het volgende:
Hier een bloemetje omdat je te hard reed en door rood ging![]()
Pardon?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is toch de 'Pascal en Clau-smiley'?
Nee daarom niet maar omdat jullie haar daarom plagen.quote:
FIFA?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:31 schreef RayMania het volgende:
Nou, dit wordt een stressweekend. Maandag & Dinsdag tentamens, heb nog geen fuck gedaan.
Dankjewel hoor, marillekequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef maril het volgende:
Laat die mannen maar lullen, Bleuzzie
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz is blij dat de bekeuringen op ene meneer golfer staan![]()
Heb je PES6 al geprobeerd?quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankjewel hoor, marilleke
* Bluezz is blij dat de bekeuringen op ene meneer golfer staan![]()
6 is een stuk beter, het geheel voelt gewoon beter aan. De bewegingen zijn nog soepeler, de AI is veel beter.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
PES is veel gaver ja.
Vroeger op de PC deed ik altijd FIFA, toen ging ik eens ergens langs bij iemand met een Playstation die PES had. Erg cool, veel meer het idee van voetbal.
In PES5 zat al zoveel gaafs, tot en met die blessurebehandelingen enzovoort. 6 nog mooier?
Bij FIFA kon je altijd standaardgoals maken.
Gemeenschap van goederen enzo, je weet wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef Eilanden het volgende:
Dat die Golfert dat allemaal maar pikt
*slik*quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen enzo, je weet wel.![]()
Ja, dat slikken is meer iets voor haar lijkt mequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:35 schreef Eilanden het volgende:
*slik*
Dan moet ik nog maar het een en ander gaan regelen voor juni volgend jaar
Je bedoeld dat je nu meer moeite moet doen om te scoren? Dat je niet zo maar uit de draai scoort, maar echt een goede positie moet hebben?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind PES6 tot nu toe maar kut, 5 was betert.
Dat klinkt wel goed. Vond 5 als best lastig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je nu meer moeite moet doen om te scoren? Dat je niet zo maar uit de draai scoort, maar echt een goede positie moet hebben?
PES6
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat slikken is meer iets voor haar lijkt me![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen enzo, je weet wel.![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef RayMania het volgende:
Gaan we ook stemmen?
[FOK!Awards]SC-topic
Dat was bij alle Pessen volgens mij al hoor. Maar dat is niet het probleem. Camera zit er veel te dicht op. Besturing met toetsenbord is kut en het is mij te arcade.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je nu meer moeite moet doen om te scoren? Dat je niet zo maar uit de draai scoort, maar echt een goede positie moet hebben?
PES6
PES is er ook voor de PC jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Toetsenbord?? Speel jij PES op de PC dan???
Precies. Ik heb niet voor niets de tag 'klootviool' .quote:
Waarom verbaast me dat nou niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:
niks geen pes, doe mij maar een dvdtje
Golfer, had jij die nummers die je gedownload had inmiddels al beluisterd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik heb niet voor niets de tag 'klootviool' .![]()
Reviewer én columnist graag dan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:39 schreef RayMania het volgende:
Gaan we ook stemmen?
[FOK!Awards]SC-topic
Geen me dan een paar optiesquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weten![]()
help me eens met een keuze maken voor vanavond![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Golfer, had jij die nummers die je gedownload had inmiddels al beluisterd?
Kan zijn dat je al gereageerd had, maar kon het niet terugvinden.
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
MM, ik heb I'm your man nu helemaal geluisterd.
Toch een beetje teveel de uitvoering zoals Cohen het deed en te weinig eigen interpretatie van de uitvoerende artiesten, vond ik.
Verder wel oké, maar zeker geen top CD.
PES6 is nog wel wat uitgebreider ja. Jammer dat de Bundesliga ontbreekt (op de PC i.i.g)quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
PES is veel gaver ja.
Vroeger op de PC deed ik altijd FIFA, toen ging ik eens ergens langs bij iemand met een Playstation die PES had. Erg cool, veel meer het idee van voetbal.
In PES5 zat al zoveel gaafs, tot en met die blessurebehandelingen enzovoort. 6 nog mooier?
Bij FIFA kon je altijd standaardgoals maken.
Dat van die camera vind ik ook een minpuntje. Maar dat ligt aan de stadions. Stadionupdates zijn al onderweg geloof ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Camera zit er veel te dicht op. Besturing met toetsenbord is kut en het is mij te arcade.
dan ga ik voor de 1equote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tie Me Up! Tie Me Down!
Welcome to Dongmakgol
Delicatessen
of
Ice age
Maak je keuze!
als ik hem kan vindenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan ga ik intussen dinnetje ophalen!
Laterz
helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef golfer het volgende:
Straks maar eens even kijken naar de tweede Balkenende versus Bos bij RTL4.
vrijdag avond vind ik na Ekstra 3fm niks meer aan, dat hip/hop programma mag overgeslagen worden, na 1 uur heb je giel dat is dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
helemaal geen zin inlekker op de bank, radio aan, biertje er bij
Rechts balletje.quote:
Ik zie geen Duvel erbij staanquote:
klopt, die hiphop-jojoj-motherfukkah-bagger hoeft van mij niet nee. Ekdom zit trouwens nog steeds met Van Velzen in de studio zie ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
vrijdag avond vind ik na Ekstra 3fm niks meer aan, dat hip/hop programma mag overgeslagen worden, na 1 uur heb je giel dat is dan wel weer grappig![]()
nog beterquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt, die hiphop-jojoj-motherfukkah-bagger hoeft van mij niet nee. Ekdom zit trouwens nog steeds met Van Velzen in de studio zie ik.
Om 1 uur ook geen Giel vannacht, maar Ekdom, en dan neemt Veenstra om 4 uur weer Ekdoms programma over geloof ik.
Toen ik pas naar de UK moest, zat de manager van Van Velzen naast me ... wat een ongelooflijke gladde eikel was dat zegquote:
op de Leffe na mij voorraadquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:17 schreef borisz het volgende:
Duvel is lekker![]()
heb zelf de keus uit Amstel Bock, Leffe of Grolsch
kut, moest ik vandaag stemmem?quote:
nee man Theo Bosquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, moest ik vandaag stemmem?
Theo won de 6 daagsequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jan Bos werd toch Nederlands kampioen?![]()
Clau, is het Groninger Museum een beetje in de buurt bij jullie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:36 schreef clauwheee het volgende:
Altijd leuk, kort vergaderen en wat langer borrelen. Maar we moesten uit de Euroborg van de beveiliging
Redelijk hoor, in elk geval om de hoek bij m'n werk en das ongeveer 10/15 minuutjes fietsenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Clau, is het Groninger Museum een beetje in de buurt bij jullie?
Bluezz en ik willen naar de Herman Brood tentoonstelling.
Dan combineren we het met een bezoekje aan jullie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Redelijk hoor, in elk geval om de hoek bij m'n werk en das ongeveer 10/15 minuutjes fietsen
Leuk!
Als Clau hem niet uitnodigt, dan nodigt Golfer zichzelf maar uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan combineren we het met een bezoekje aan jullie.
Ben je er zelf al eens geweest?
Mooi apart gebouw wel.
Natuurlijk niet! Dat moet Clau al dat gezeur over foto's weer aanhoren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef borisz het volgende:
Clauw komt er nog een Noclauw hebben een huis gekocht deel II ?![]()
Toevallig rijden we daar dan gewoon langs hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:07 schreef Eilanden het volgende:
Als Clau hem niet uitnodigt, dan nodigt Golfer zichzelf maar uit![]()
![]()
Pauw en Witteman gekeken ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Clau, is het Groninger Museum een beetje in de buurt bij jullie?
Bluezz en ik willen naar de Herman Brood tentoonstelling.
Dat lijkt me een strak plan!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan combineren we het met een bezoekje aan jullie.
Ben je er zelf al eens geweest?
Mooi apart gebouw wel.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toevallig rijden we daar dan gewoon langs hoor.
Moet nog ff die grasmat bekijken, want ze weet echt niet wat ze daarmee moet, qua kleur enzo![]()
Ik dans wel effe met haar mee!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier Ailantsjie, heb je het al, ze pakt haar roze dingen er al bij![]()
Ik maak ook maar een geintje Clau .. daar kunnen die twee bejaarden wel tegen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef clauwheee het volgende:
Whaha, precies, Eilanden. Dat gezeur steeds. Komt wel, binnenkort ofzoEn das niet jezelf uitnodigen, dat verwacht ik eigenlijk gewoon, als ze zo dichtbij zijn!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Ik maak ook maar een geintje Clau .. daar kunnen die twee bejaarden wel tegen!![]()
![]()
Ik ga het je niet nog een keer uitleggen hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef Eilanden het volgende:
Moet dan het verschil tussen Grunningse humor en Utregse humor zijn
Hebben wij onze griepprik al gehad Meneer Ei?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
Ik maak ook maar een geintje Clau .. daar kunnen die twee bejaarden wel tegen!![]()
![]()
Natuurlijk, met Jan als gast kijk ik altijd.quote:
Doe geen moeite bij hem hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga het je niet nog een keer uitleggen hoor
Raymania moet het gelijk op het topic gelijk weer op slot zettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Bianca, de dochter van Paul Gascoigne. # 1
Ja het mag niet te leuk wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Raymania moet het gelijk op het topic gelijk weer op slot zetten![]()
![]()
stiekum bookmarkt hij het topic
Ze heeft een aambei.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Bianca, de dochter van Paul Gascoigne. # 1
Heb al zijn klassieke albums, wilde vroeger zijn zoals hij, heb alle Chabot boeken en een Brood aan de muurquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk, met Jan als gast kijk ik altijd.
Ga je mee naar Groningen of was je geen Brood-fan?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer als ik jou tegenkom neem ik een spuitbus groene haarverf mee om die vuurtoren van jou even bij te kleuren.![]()
Mooi zo. Dus je gaat mee?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Heb al zijn klassieke albums, wilde vroeger zijn zoals hij, heb alle Chabot boeken en een Brood aan de muur
Jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat echt de dochter van?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe geen moeite bij hem hoor
[afbeelding]
oorringetje en altijd in het zwartquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
Heb al zijn klassieke albums, wilde vroeger zijn zoals hij, heb alle Chabot boeken en een Brood aan de muur
Waar vraag ik om uitlegquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ga het je niet nog een keer uitleggen hoor
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
oorringetje en altijd in het zwart![]()
en een schilderij op je bordquote:
Ondertekent door Marco Bakker.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje zit in zijn smileypubertijd
I feel the love coming my wayquote:
we gaan de meeting maar verplaatsen naar Grunnquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:27 schreef clauwheee het volgende:
Nou gezellig Tong!
Nog meer mensen?
Snelheid is niet te houdenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat rap hier.
Meeting mag je verplaatsen naar Grunn .... de meet blijft gewoon in Utreg!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
we gaan de meeting maar verplaatsen naar Grunn![]()
Kom es ff hier jijquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:27 schreef Eilanden het volgende:
I feel the love coming my way![]()
Ik ga wel stil in een hoekje zitten!![]()
Wat een sufferd jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Raymania moet het gelijk op het topic gelijk weer op slot zetten![]()
![]()
stiekum bookmarkt hij het topic
quote:
wel als die kraker al om 10.30 begint en je er 9.15 moet zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Ja, voor zo'n kraker moet je echt vroeg je bed in duiken!![]()
![]()
Trustuh!
Je vergeet je tekstquote:
Was niet meer nodigquote:
und noch immerquote:
en Eilanden duikt misquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:56 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat maar eens een flinke aanloop nemen om het bed in te duiken!
Slaapzzzzzzzzzzze
Wisten we al een tijdje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:00 schreef Bjoro het volgende:
@ Bluezzie en Golfert:
http://frontpage.fok.nl/video/4159
quote:
Is het vrouwtje weer aan het stappen en hou jij de wachtquote:
Dacht dat je over slotje Loevenstijn ging dromen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef RayMania het volgende:
Ik ga ook m'n bed opzoeken, lekker dromen over Bianca.
Trusten.
we hebben dit weekend "familie-weekend" van mijn schoonfamilie (broers en zussen schoonvader met alle kinderen en kleinkinderen).quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
Is het vrouwtje weer aan het stappen en hou jij de wacht
Aha.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef Bjoro het volgende:
we hebben dit weekend "familie-weekend" van mijn schoonfamilie (broers en zussen schoonvader met alle kinderen en kleinkinderen).
Maar Bjoro komt een dagje later, die moet vanmiddag eerst nog even voetballen !
ach zo'n straf is het niet hoor !quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha.
Elke smoes om je schoonfamilie nog een paar uur te ontlopen is, wat mij betreft, prima.
JIj bent vroegquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:54 schreef VoreG het volgende:
mogguh..
Uiteraardquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JIj bent vroeg
moet je weer voetballen?
Het schijnen nogal schoppers te zijn dus wat dat betreft wel. Voetballen kunnen ze echter niet, want ze staan laatste.quote:
De azijn staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 4 november 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnen nogal schoppers te zijn dus wat dat betreft wel. Voetballen kunnen ze echter niet, want ze staan laatste.
Gewoon winst dus
dat zegt niks misschien hebben ze de scheids ook wel altijd tegenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnen nogal schoppers te zijn dus wat dat betreft wel. Voetballen kunnen ze echter niet, want ze staan laatste.
Kreeg sms'je van mijn ma, die is vanmorgen voor 10 dagen naar Athene gevlogen. Haar hebben ze alles omgekeerd eer ze langs de douane mocht...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef pascalheister het volgende:
vuile #%%^#*% bij de douane ook![]()
Welke DVD's zijn tegengehoudenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef pascalheister het volgende:
vuile #%%^#*% bij de douane ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |