Er is al een inhaal verbod voor vrachtwagens op bepaalde tijden..quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
Een van de grootste oorzaken van files is trouwens ook nog het inhalen van vrachtwagens door vrachtwagens. Dat gaat met zo'n ontzettend slakkegangetje dat iedereen daar achter vastzit en dat blijft zich ophopen.
Daar moet ook een verbod opkomen, van 07.00 - 20.00 ofzoiets. Of algeheel kan ook nog
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, stemmetje gedaan.... SP nu bovenaan.
Och. Heb de afgelopen jaren VVD gestemt. Maar dat nooit meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje... allemaal SP'ers hier.
en terechtquote:
Dus ga je SP stemmen???quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och. Heb de afgelopen jaren VVD gestemt. Maar dat nooit meer.
Denk het wel. Eigenlijk zoek ik ook naar een combinatie VVD/SP, maar dat is er niet...quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk het wel. Eigenlijk zoek ik ook naar een combinatie VVD/SP, maar dat is er niet...
Anders ga je dat als sig gebruikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Uh ja ik zeg niks, maar hoe zie je dat dan voor je?
Ik vind het wel een memorabele uitspraakquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anders ga je dat als sig gebruiken.
Ja bijjjjnnaaaa! Eens kijken of er tijd is voor een vrijmibo straks. Als iedereen ff meewerkt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef the_hunter het volgende:
Vrijdagmiddag. Nog een paar uurtjes en het is WEEKEND
De VVD die economische gezien zoden aan de dijk zet, goed kijkt naar het begrotingstekort, als het even kan kiest voor aflossing van de staatsschuld omdat dat op de lange termijn meer kostenbesparingen oplevert en de SP die dan in het oog houd dat er niet aan het sociale aspect voorbij gegaan wordt, soms slaat de VVD iets te veel door naar rechts.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Uh ja ik zeg niks, maar hoe zie je dat dan voor je?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef Eilanden het volgende:
kijk uit als je in de toekomst een strafschopreeks wint en feestviert
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef the_hunter het volgende:
Vrijdagmiddag. Nog een paar uurtjes en het is WEEKEND
Zijn wij het zomaar eens op deze vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De VVD die economische gezien zoden aan de dijk zet, goed kijkt naar het begrotingstekort, als het even kan kiest voor aflossing van de staatsschuld omdat dat op de lange termijn meer kostenbesparingen oplevert en de SP die dan in het oog houd dat er niet aan het sociale aspect voorbij gegaan wordt, soms slaat de VVD iets te veel door naar rechts.
En dan de SP dat goed oog houdt, naast het sociale aspect, ook op het milieu aspect. En de VVD die weer zorgt dat de SP niet te slap is voor flierefluiters en niet te naief.
Voorbeeld: Aanpak WAO en WW: De VVD doet het zo strikt dat er soms gevallen doorglippen die de dupe worden van het systeem, de VVD ziet dat te vaak als 'minor detail' en dat moet beter.
De SP aan de andere kant zou dan bv de controles stop zetten om eerst alles tot de bodem uit te zoeken, is tijdverlies en geldverlies, ook niet ideaal.
En Links is te naief in het idee dat als iedereen die werkeloos is ook wil werken als ie maar de juiste baan krijgt aangeboden. Daar mag de SP weer strenger in worden.
Er is in het midden van de NL politiek echter geen 1 partij die links en rechts laat samensmelten tot een goed compromis. Terwijl de SP de scherpe kantes van de VVD wat zou afflakken en de VVD de SP zou behoeden te slap te zijn in veel zaken en om te idealistisch om het idealistisch bezig zijn terwijl dat op de (midden)lange termijn je economie onderuithaalt.
CDA en vooral PVDA vind ik helemaal niks, D'66 is een leuke winkel met personeel dat totaal niet kan verkopen, Groen Links is gewoon enorm naief in het algemene denken over de aanpak van diverse zaken en de kleien rechtse partijen mogen zich van mij eerst wat langer bewijzen alvorens dat eventueel wel of niet wat is.
Maar dan weet je nog niet wat je moet stemmenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zijn wij het zomaar eens op deze vrijdagmiddag!![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef maril het volgende:
Ooohh je moet dit zien zo mooi en emotioneel, de paarden lopen achter elkaar het droge op, fan-tas-tisch![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef maril het volgende:
Ooohh je moet dit zien zo mooi en emotioneel, de paarden lopen achter elkaar het droge op, fan-tas-tisch![]()
![]()
![]()
![]()
nieuws word elke 5 min herhaald ook rtl 7 nieuws en die is ruimer en praat al met ee meid op het paardquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geweldig, waar kan ik het zien
.
euh... he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:06 schreef maril het volgende:
is ruimer en praat al met ee meid op het paard![]()
T klinkt inderdaad geil maar ik weet niet anders te schrijvenquote:
Kijk dit is in iedergeval een lange duidelijke onderbouwingquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De VVD die economische gezien zoden aan de dijk zet, goed kijkt naar het begrotingstekort, als het even kan kiest voor aflossing van de staatsschuld omdat dat op de lange termijn meer kostenbesparingen oplevert en de SP die dan in het oog houd dat er niet aan het sociale aspect voorbij gegaan wordt, soms slaat de VVD iets te veel door naar rechts.
En dan de SP dat goed oog houdt, naast het sociale aspect, ook op het milieu aspect. En de VVD die weer zorgt dat de SP niet te slap is voor flierefluiters en niet te naief.
Voorbeeld: Aanpak WAO en WW: De VVD doet het zo strikt dat er soms gevallen doorglippen die de dupe worden van het systeem, de VVD ziet dat te vaak als 'minor detail' en dat moet beter.
De SP aan de andere kant zou dan bv de controles stop zetten om eerst alles tot de bodem uit te zoeken, is tijdverlies en geldverlies, ook niet ideaal.
En Links is te naief in het idee dat als iedereen die werkeloos is ook wil werken als ie maar de juiste baan krijgt aangeboden. Daar mag de SP weer strenger in worden.
Er is in het midden van de NL politiek echter geen 1 partij die links en rechts laat samensmelten tot een goed compromis. Terwijl de SP de scherpe kantes van de VVD wat zou afflakken en de VVD de SP zou behoeden te slap te zijn in veel zaken en om te idealistisch om het idealistisch bezig zijn terwijl dat op de (midden)lange termijn je economie onderuithaalt.
CDA en vooral PVDA vind ik helemaal niks, D'66 is een leuke winkel met personeel dat totaal niet kan verkopen, Groen Links is gewoon enorm naief in het algemene denken over de aanpak van diverse zaken en de kleien rechtse partijen mogen zich van mij eerst wat langer bewijzen alvorens dat eventueel wel of niet wat is.
Ik heb dan ook nog een kleine 3 weekquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dan weet je nog niet wat je moet stemmen
Ah nou en, we zijn hier toch in de kroeg!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:14 schreef maril het volgende:
[..]
T klinkt inderdaad geil maar ik weet niet anders te schrijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |