Daar ging ze toch nog voor in hoger beroep dacht ik?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef yeremy het volgende:
Gister hoorde we dat die andere Imam niet uitgezet had mogen worden.
En da's jammer.quote:Deze kan noggenees uitgezet worden
Verdonk heeft gezegd dat ze de verblijfsstatus van de man ging onderzoeken. Het blijkt dus dat hij een Nederlands paspoort heeft, en daardoor sowieso niet Nederland uit te zetten is. Ik heb het niet zo op Verdonk, maar ik vind niet dat ze daarom gefaald heeft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef yeremy het volgende:
Verdonk Faalt weer .De minister wist dit niet,’’ zei woordvoerder van Verdonk
Nee vind ik niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar ging ze toch nog voor in hoger beroep dacht ik?
[..]
En da's jammer.
Noggenees?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef yeremy het volgende:
Verdonk Faalt weer .De minister wist dit niet,’’ zei woordvoerder van Verdonk
Gister hoorde we dat die andere Imam niet uitgezet had mogen worden.
Deze kan noggenees uitgezet worden
De minister wist dit niet,’’ zei woordvoerder van Verdonkquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Verdonk heeft gezegd dat ze de verblijfsstatus van de man ging onderzoeken. Het blijkt dus dat hij een Nederlands paspoort heeft, en daardoor sowieso niet Nederland uit te zetten is. Ik heb het niet zo op Verdonk, maar ik vind niet dat ze daarom gefaald heeft.
Wie is rossemoller?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:09 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
Zijn uitspraken waren minder schokkend dan die van Theo van Gogh.
(ik hoop dat de kankercellen in je kop een tumor veroorzaken en dat je word dood gereden door een Tram (gericht tegen rossemoller)
Ik gun ze dat eerder op het Binnenhof en binnen het Europese Parlement tot aan de Portier!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef Disorder het volgende:
Als hij niet weg mag is hopen dat hij kanker krijgt nog het enige wat we kunnen doen.
Die krullenkop van groenlinks (zat ie vroeger)quote:
Dacht dat wij zo trots waren op de vrijheids van menings uiting het recht om te beledigen en te provoceren (zie van Gogh zie Ayaan zie de Spotprenten zie het Islam gebash)quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:10 schreef SuperWeber het volgende:
Dit is toch eik te schunnig voor woorden, deze man kreeg tijdens golfoorlog 1 een preekverbod wegens radicale uitlatingen, komt ie dat vervolgens hier in Nederland vrolijk verder doen.
En wat doen wij, wij geven hem er een Nederlands paspoort bij cadeau
Ja, okay, maar jij spoort niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik gun ze dat eerder op het Binnenhof en binnen het Europese Parlement tot aan de Portier!
Ik hang de vlag uit dan!
Toch is er wel degelijk een verschil, van Gogh deed deze uitspraken voor zichzelf. Die imam preekt!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:09 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
Zijn uitspraken waren minder schokkend dan die van Theo van Gogh.
(ik hoop dat de kankercellen in je kop een tumor veroorzaken en dat je word dood gereden door een Tram (gericht tegen rossemoller)
omdat?quote:
Als jij het verschil niet ziet tussen doodverwensingen en het bespotten van een of ander muf oud sprookjesboek zie ik het somber voor je in.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:13 schreef yeremy het volgende:
Dacht dat wij zo trots waren op de vrijheids van menings uiting het recht om te beledigen en te provoceren (zie van Gogh zie Ayaan zie de Spotprenten zie het Islam gebash)
Maar als de moslims dat doen dan mag het niet.
Rare gasten die autochtonen
Ik zou zeggen, niemand weerhoudt je ervan alvast naar een Arabische heilstaat te gaan hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef JohnDope het volgende:
in Arabische Laden wordt dat volk onmogelijk gemaakt.
Maar hier in nederland worden ze warm onthaald door de BlankePolitiekCorrecteElite met Thee en Hasjies.
Ik zou zeggen Al Qaeda komt u er maar in, ik ben er klaar mee, laat de BlankePolitiekCorrecteElite maar een poepertje ruiken![]()
Van Gogh predikte ook, in een column. Alleen deed die een andere uitstpraak dan die die jeremy maar blijft herhalen. Maar jeremy kan niet zo goed schrijven, en iets knippen & plakken is 'm blijkbaar ook te moeilijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Toch is er wel degelijk een verschil, van Gogh deed deze uitspraken voor zichzelf. Die imam preekt!!
Voor de contekst: http://www.theovangogh.nl/sylvia.htmlquote:Waar 't om gaat is dat niet Tara [Singh Varma] kanker krijgt maar Sylvia [Millecam], dat niet Rosenmöller en Van Boxtel worden afgebrand en met hoon overladen weggestuurd, dat het lot van mensen wreed want redeloos is en dat ik meer sympathie heb voor een getikte fabulante dan voor een miljonair die in zijn jonge jaren bij wijze van hobby stakingen in de haven leidde. Als iemand kanker verdient is 't Paul Rosenmöller, de hopman van politiekcorrect Nederland; mogen de cellen in zijn hoofd zich tot een juichende tumor vormen, en laat ons dan beluisteren of er enig verschil is in meneers gekwebbel vergeleken met wat er uit kwam voor die Blijde Boodschap.
Laat ons pissen op zijn graf.
Oplichter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |