Ik zat zelf te denken om in deel 800 alle links te laten staan, en dan in deel 801 t/m 900 naar deel 800 linken. Vanaf 901 verwijs je dan naar 900, enz. Op die manier heb je maximaal 100 oude topics in je OP, maar kun je uiteindelijk wel alles terugvinden.quote:Op maandag 6 november 2006 09:26 schreef Z het volgende:
Je kan toch gewoon driekwart van de links eruit halen, dan is de OP precie slang genoeg.
Tom Jonesquote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef Mark het volgende:
Zonder foto had het (voor mij) nog wel even kunnen duren.
Welke Welshe zanger spreekt geen Welsh?
Kennen we er nog meer?quote:
Tja, Mike Peeters van the Alarm, maar daar heb ik een LP van in het Welsh. De zanger van de Manic Street Preachers had ook nog gekund.quote:
quote:This was a hit in England, but it flopped in America, probably because the subject matter hit too close to home. Gun violence is a big problem in America.
dus titel =quote:[...]
Lyrically, though,were more serious than
.
was an ironic title, contrasting the supposed innocence of childhood with lyrics about what the group described as "the latest fashion" of urban gang violence between kids not yet old enough to vote (or be tried as adults). There's an eerie foreshadowing, too, in the first verse's lines
; although the song is about inner-city gangs, this verse is equally applicable to the rash of school shootings that took place later in the decade. Granted, the overall catchiness of the song tended to belie its darker subject matter, and the fact that the lyrics didn't seem to come from an insider's perspective certainly exacerbated the fact that on a purely musical level,
sounded more like a party tune.
Het staat op mijn lijstje om de OP eens leeg te ruimen en de spelregels zelf te gaan hosten. Dus hebt geduld en dan komt het. Hoewel deel 800 wel een mooi breekpunt is, natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 09:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken om in deel 800 alle links te laten staan, en dan in deel 801 t/m 900 naar deel 800 linken. Vanaf 901 verwijs je dan naar 900, enz. Op die manier heb je maximaal 100 oude topics in je OP, maar kun je uiteindelijk wel alles terugvinden.
Daarom slinger ik het nu ook aanquote:Op maandag 6 november 2006 10:29 schreef belsen het volgende:
Hoewel deel 800 wel een mooi breekpunt is, natuurlijk.
Iggy +1quote:Op maandag 6 november 2006 11:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Offspring - Come Out & Play??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |