Hihi, zie het FB topic.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:01 schreef BazzieK het volgende:
Welke kankermod heeft de mijne dichtgegooid
Hoorde net ook iets over een verjaardag morgen, ben je zondag ook thuis?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hihi, zie het FB topic.![]()
Maar BazzieK, kwam je nou morgen langs? Ik ben nu het hele weekend thuis, kan weinig ondernemen, kreupel als ik ben.![]()
Mooi man, ik hou ook heel veel van vlaai, haal maar in huisquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euh, denk het wel.
Tis mij best, zie maar of je langskomt.![]()
PS. Ik hou heel erg van vlaai! Vooral abrikozen of kersen.![]()
Wehehe.![]()
Dat kan niet anders dan dat ik dat geweest benquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:01 schreef BazzieK het volgende:
Welke kankermod heeft de mijne dichtgegooid
Schaam jequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan dat ik dat geweest ben
hey joh, wist niet dat er ook gele tzr's gemaakt werdenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef hardcorebass het volgende:
zo vind ik hem niet lelijk
@ bazzi: hardcore hoeft niet zon lonsdale dragende kutaap te zijn hoor... en een auto is natuurlijk veel veiliger en gemakkelijker vervoer als een motor......
en al vind ik de r1 zeer geil.. maakt toch niets uit? buren hierlangs heeft een r1 en die vind ik echt kkgeil
[afbeelding]
als je die lelijk vindt?
WAHAHHAHAHAHAHAHA, heb je wel eens een TZR gezien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
hey joh, wist niet dat er ook gele tzr's gemaakt werden
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
WAHAHHAHAHAHAHAHA, heb je wel eens een TZR gezien.
Als die daarop vind lijken ben je wel scheel zeg.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef hardcorebass het volgende:
kijk die velgen en de voorkant, das toch wel heeeel verschillend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |