Hihi, zie het FB topic.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:01 schreef BazzieK het volgende:
Welke kankermod heeft de mijne dichtgegooid
Hoorde net ook iets over een verjaardag morgen, ben je zondag ook thuis?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hihi, zie het FB topic.![]()
Maar BazzieK, kwam je nou morgen langs? Ik ben nu het hele weekend thuis, kan weinig ondernemen, kreupel als ik ben.![]()
Mooi man, ik hou ook heel veel van vlaai, haal maar in huisquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euh, denk het wel.
Tis mij best, zie maar of je langskomt.![]()
PS. Ik hou heel erg van vlaai! Vooral abrikozen of kersen.![]()
Wehehe.![]()
Dat kan niet anders dan dat ik dat geweest benquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:01 schreef BazzieK het volgende:
Welke kankermod heeft de mijne dichtgegooid
Schaam jequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan dat ik dat geweest ben
hey joh, wist niet dat er ook gele tzr's gemaakt werdenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef hardcorebass het volgende:
zo vind ik hem niet lelijk
@ bazzi: hardcore hoeft niet zon lonsdale dragende kutaap te zijn hoor... en een auto is natuurlijk veel veiliger en gemakkelijker vervoer als een motor......
en al vind ik de r1 zeer geil.. maakt toch niets uit? buren hierlangs heeft een r1 en die vind ik echt kkgeil
[afbeelding]
als je die lelijk vindt?
WAHAHHAHAHAHAHAHA, heb je wel eens een TZR gezien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
hey joh, wist niet dat er ook gele tzr's gemaakt werden
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
WAHAHHAHAHAHAHAHA, heb je wel eens een TZR gezien.
Als die daarop vind lijken ben je wel scheel zeg.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef hardcorebass het volgende:
kijk die velgen en de voorkant, das toch wel heeeel verschillend hoor
Wil net zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik denk het ook wel.![]()
Magoed, dalijk even op de scooter na de supermarkt, wat kratjes bier kopen dan. Aangezien ik niet kan fietsen met mijn huidige status van rug enzo.![]()
haal eerst je certificaat maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:51 schreef mstr het volgende:
Ik moet mezelf serieus van een flat afgooien.
Ik weet nou nog stééds niet wat ik wil gaan halen.
Beetje rustig an hè?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Als je een scooter gaat halen kun je dat best doen ja.![]()
Ik zuip je bier op, verkracht je hond, neuk je zusje en pik je bed inquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:15 schreef Diemietuhriej het volgende:![]()
Ja euh, dan hoef ie niet te komen.wehehe
Alleen dan vervangen door een dikke SM en 3 dikke wegracersquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, doe ze alle 4 maar.![]()
Als ie dat koopt stijgt ie gigantisch in achting bij mijquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is zoiets niet iets voor jouw mstr?
[afbeelding]
Mijn zusje is op vakantie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zuip je bier op, verkracht je hond, neuk je zusje en pik je bed inHeb je er al zin in?
![]()
![]()
De kleedkamerquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mijn zusje is op vakantie.Mijn hond verkrachten.. Tsja, dat kan.
Bier opzuipen kan ook. En mijn bed inpikken.. Tsja, zolang je maar mijn bed op de kleedkamer inpikt maakt het me niet uit, das toch een kutbed.niet mijn eigen slaapkamerbed, dies fijn.
![]()
Nee ik slaap op de zolder, en daar is het te koud om om te kleden in de winter dus heb ik een (om)kleedkamer gekregen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De kleedkamerRun je een bordeel ofzo?
Serieusquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee ik slaap op de zolder, en daar is het te koud om om te kleden in de winter dus heb ik een (om)kleedkamer gekregen.Staat ook een logeerbed dusja.
![]()
Tsja, boeien, alsof we die kamer voor iets nuttigs gebruikten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SerieusKanker, anders laat je je even niet kennen en kleed je je gewoon om in een kamer met minder dan acceptabele temperatuur
![]()
Euwja boeren hequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tsja, boeien, alsof we die kamer voor iets nuttigs gebruikten.![]()
Wahahah.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Euwja boeren heVast zo'n gigantische kiet
Maarja je hebt een plek in mijn onderschrift gewonnen
![]()
Oh dan heb je gewoon geld teveel ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wahahah.
En ik woon in een normaal huis hoor, niet een boerderij.![]()
Tis niet mijn huis.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh dan heb je gewoon geld teveel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |