Ok gedaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:05 schreef sanger het volgende:graag kickje --> SPT en deze post verwijderen!
Waarschijnlijk omdat anders een ander met de winst ervandoor gaat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:18 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ok gedaan![]()
![]()
Owhja ik vraag me altijd af waarom die auto's zo hard rijden![]()
Omdat het de sport is als eerste te eindigen. Dit red je alleen door het snelste te rijden, in combinatie met de juiste tactiek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:18 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ok gedaan![]()
![]()
Zou DAT het zijn ??quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat anders een ander met de winst ervandoor gaat.![]()
Omdat ze weten dat er op het circuit geen flitspalen staan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:18 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ok gedaan![]()
![]()
Dit is ook voor diegene die de sport wel interessant vinden, maar zich er nooit eerder in hebben verdiept.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:46 schreef Spooky4u het volgende:
Supertopic. Misschien krijg ik nu eindelijk eens verstand van de F1.
zie de FiPo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:50 schreef miodzio het volgende:
wtf wie heeft deze is sport gezet?nu moet ik een serieuze vraag bedenken
![]()
Zoals je zelf al zegt is dergelijke informatie niet te vinden. De reden? De teams willen dat niet vrijgeven. De schattingen lopen uiteen van 750 tot 800 PK.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef ZUID-OOST het volgende:
weet iemand hoeveel pk's de v8 motoren dit jaar hadden?
liefst van elk team, maar van 1 team is ook al goed
ik gokte al 750, maar wil het precies weten. al via google gezocht maar niks kunnen vinden
wss weet iemand hier het antwoordt?
Dank u, maar ik wacht nog steeds op vragenquote:
Sorry, ik geloof niet dat er veel dingen zijn die me niet duidelijk zijn. Ik tvp meer om mee te kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Dank u, maar ik wacht nog steeds op vragen![]()
Ook dat wordt ten zeerste op prijs gesteldquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sorry, ik geloof niet dat er veel dingen zijn die me niet duidelijk zijn. Ik tvp meer om mee te kunnen antwoorden.
Als ze gepresenteerd worden (mooi plaatje, praatje bla bla bla) hoeft hij nog niet gekeurd te zijn. Maar zodra de startmotor achterin schuift en de motor wordt gestart en hij de shakedown gaat doen moet hij gekeurd zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Spooky4u het volgende:
Vraag!
Zijn alle auto's die nu gepresenteert worden door de veiligheidstest van de FIA gekomen?
Yep, alhoewel is de kans groot das als er 'grote' klappers zijn bij de test de crashtest wordt aangescherptquote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef Spooky4u het volgende:
Dus we mogen ervan uitgaan dat de ferrari en toyota goedgekeurd zijn
Twijfel je daar aan dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef Spooky4u het volgende:
Dus we mogen ervan uitgaan dat de ferrari en toyota goedgekeurd zijn
Dit geld overigens alleen voor "echte" testsessies. Als een team een eigen circuit heeft, en een test uitvoerd welke niet is aangemeld bij de FIA dan geld dit niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Als ze gepresenteerd worden (mooi plaatje, praatje bla bla bla) hoeft hij nog niet gekeurd te zijn. Maar zodra de startmotor achterin schuift en de motor wordt gestart en hij de shakedown gaat doen moet hij gekeurd zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |