Ik kan me toch nog een 24-22 (?) van Schalken tegen Phillippousis herinneren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:28 schreef Remzz het volgende:
De laatste set werd de langste laatste set uit de geschiedenis van Wimbledon, en eindigde met 9-7 in het voordeel van de Kroaat.
quote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Bovendien was Armstrong toch een one-day-fly met een wereldtitel voor hij geblesseerd raakt.
Excuses. Die langste set ooit is uiteraard uit alle finales, Schalken was in de derde ronde.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik kan me toch nog een 24-22 (?) van Schalken tegen Phillippousis herinneren.
Mijn stem gaat naar Goran, vanwege het verhaal.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
Mooi leuk tournament met een winnaar die me kippenvel bezorgde. Goede winnaar.
Dan hadden we hem een paar weken eerder moeten houden, hij was toen in het land voor de Alex Tennisclassics en mijn vrouw was daar umpirequote:Op zaterdag 11 november 2006 07:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Het zou tof zijn als iemand er Goran persoonlijk van op de hoogte wist te stellen.![]()
mee eens zijnde...quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:43 schreef pfaf het volgende:
Geweldenaar! Mooie zege voor Goran!
Remzz bedankt voor de organisatie!
Voor jezelf praten Tong, Lance Armstrongquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Het heeft ook met de persoon te maken Popolon. Armstrong zullen we nooit massaal in de armen sluiten.
Wat begrijp je niet aan 'We' en 'Massaal' ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:17 schreef maril het volgende:
[..]
Voor jezelf praten Tong, Lance Armstrong![]()
Spreek voor jezelf inderdaad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Het heeft ook met de persoon te maken Popolon. Armstrong zullen we nooit massaal in de armen sluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |