abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43284565
Lance Armstrong
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43284691
Goran
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 6 november 2006 @ 11:22:01 #33
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_43285949
Lance Armstrong, ondanks dat ik hem als persoon maar niks vind, heb ik veel respect voor zijn prestaties. Terugkomen van kanker, totaal afgeschreven door de wielerwereld en dan zo presteren. Zeven keer de Tour de France. Een knappere comeback is niet denkbaar...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_43287789
Lance, duidelijk.
  maandag 6 november 2006 @ 12:31:34 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43287960
Lance!

Hij heeft trouwens meegelopen in de NY marathon. Iemand die zijn tijd weet?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 6 november 2006 @ 12:34:50 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43288041
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:31 schreef sanger het volgende:
Lance!

Hij bleef net onder de 3 uur.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 6 november 2006 @ 12:35:22 #37
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43288054
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:31 schreef sanger het volgende:
Lance!

2 uur 59 minuten en 38 seconde ofzo....
Uiteraard met gangmakers en de hele mikmak.

Ik begrijp het stemmen op Lance echt niet, hoe kun je iets na 6 x winnen de zevende keer nog steeds als Comeback meetellen. Ik vind eigenlijk alleen de eerste enigzins op een comeback lijken.... Het zal mijn wrok tegen Lance wel zijn, want ik vind ook de prestatie van Discovery om hem 7x te winnen groter dan die van Lance zelf.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 november 2006 @ 12:58:35 #38
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43288581
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:35 schreef XL het volgende:

[..]

2 uur 59 minuten en 38 seconde ofzo....
Uiteraard met gangmakers en de hele mikmak.
Thanks! Zijn doelstelling was om onder de 3 uur te blijven, net gehaald dus.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 6 november 2006 @ 13:06:14 #39
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43288776
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:35 schreef XL het volgende:
Ik begrijp het stemmen op Lance echt niet, hoe kun je iets na 6 x winnen de zevende keer nog steeds als Comeback meetellen. Ik vind eigenlijk alleen de eerste enigzins op een comeback lijken.... Het zal mijn wrok tegen Lance wel zijn, want ik vind ook de prestatie van Discovery om hem 7x te winnen groter dan die van Lance zelf.
Ik begrijp de stemmen op Ivanisevic niet, dat is geen comeback, enkel een laatste heropflakkering voor het licht helemaal uitging.

Armstrong stond aan de top, kreeg een enorme dreun, maar kwam terug naar de top. Ivanisevic is nooit terug geweest.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 november 2006 @ 13:18:14 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43289062
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik begrijp de stemmen op Ivanisevic niet, dat is geen comeback, enkel een laatste heropflakkering voor het licht helemaal uitging.

Armstrong stond aan de top, kreeg een enorme dreun, maar kwam terug naar de top. Ivanisevic is nooit terug geweest.
Er staan toch allemaal toppers in de rij winnaars van Wimbledon de afgelopen? Er is de laatste 30 jaar niet een twijfelachtige winnaar op Wimbledon geweest. Voor een twijfelachtige tourwinnaar hoeven we maar terug tot deze zomer. Bovendien was Armstrong toch een one-day-fly met een wereldtitel voor hij geblesseerd raakt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 6 november 2006 @ 13:25:11 #41
67640 SaintOfKillers
pi_43289221
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Bovendien was Armstrong toch een one-day-fly met een wereldtitel voor hij geblesseerd raakt.
Dit is flauwekul.

Verder kan ik het ook niet helpen dat wielerbonden er op kicken hun vuile was uit te hangen en dat tennisbonden alles in de doofpot steken (onlangs nog pijnlijk duidelijk geworden bij de Fuentes-zaak, daar zaten gewoon bekende tennissers tussen, maar , hush, hush, we hebben niets gezien).

Het wielrennen vlotjes wegcijferen als drugssport getuigt enkel van naïviteit of domheid.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 november 2006 @ 13:32:19 #42
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43289418
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dit is flauwekul.

Verder kan ik het ook niet helpen dat wielerbonden er op kicken hun vuile was uit te hangen en dat tennisbonden alles in de doofpot steken (onlangs nog pijnlijk duidelijk geworden bij de Fuentes-zaak, daar zaten gewoon bekende tennissers tussen, maar , hush, hush, we hebben niets gezien).

Het wielrennen vlotjes wegcijferen als drugssport getuigt enkel van naïviteit of domheid.
Ik heb nu het argument drugs toch niet eens gebruikt, dat deed ik alleen eerder in het topic even om te provoceren. Dat werkte niet. De wielrenners steken overigens Fuentes toch ook in de doofpot omdat er niets aan de hand is. De fransen reageren overtrokken door iedereen uit de tour te nemen en zo de kans op een eerlijke winnaar om zeep te helpen. Zoals ik het echter begrepen heb zijn alle renners uit die zaak inmiddels weer op zoek naar contracten en zijn er geen schorsingen of wat dan ook omdat er niks bewezen is. Alleen Landis, maar dat is een andere zaak en die is wel betrapt. Vuile was bij tennis is er genoeg hoor, maar al die Argentijnse pillenslikkers zijn dan ook regelmatig geschorst.
pi_43289461
Lance Armstrong
  maandag 6 november 2006 @ 13:50:12 #44
67640 SaintOfKillers
pi_43289877
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef XL het volgende:
Vuile was bij tennis is er genoeg hoor, maar al die Argentijnse pillenslikkers zijn dan ook regelmatig geschorst.
Nadal was ook gewoon klant bij Fuentes, hoor, die zit ook van boven tot beneden vol vers bloed. Maar het tennis regelt dat netjes, af en toe een Argentijnse martelaar opofferen en de rest blijf onaangeroerd.
  maandag 6 november 2006 @ 13:58:15 #45
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43290055
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nadal was ook gewoon klant bij Fuentes, hoor, die zit ook van boven tot beneden vol vers bloed. Maar het tennis regelt dat netjes, af en toe een Argentijnse martelaar opofferen en de rest blijf onaangeroerd.
Wat ik net al zei: In wielrennen is er toch ook geen uitspraak in de Fuentes zaak.
Die mannen zoeken toch weer contracten en hebben geen schorsingen omdat er geen bewijzen zijn? Waarom zou je de tennisbond dan aanrekenen dat ze ook niemand schorsen. Als die tennissers al op de lijst voorkwamen, want zoals het zich nu voordoet was Fuentes gewoon een mediageile sensatiezoeker.
  maandag 6 november 2006 @ 14:13:09 #46
67640 SaintOfKillers
pi_43290436
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:58 schreef XL het volgende:

[..]

Wat ik net al zei: In wielrennen is er toch ook geen uitspraak in de Fuentes zaak.
Die mannen zoeken toch weer contracten en hebben geen schorsingen omdat er geen bewijzen zijn? Waarom zou je de tennisbond dan aanrekenen dat ze ook niemand schorsen. Als die tennissers al op de lijst voorkwamen, want zoals het zich nu voordoet was Fuentes gewoon een mediageile sensatiezoeker.
Ik verwijt wieler- en tennisbonden niets, ze doen maar. Ik verbaas me alleen over mensen die "wielrennen=doping" als argument gebruiken tégen Armstrong.
  maandag 6 november 2006 @ 14:14:55 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43290481
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:13 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik verwijt wieler- en tennisbonden niets, ze doen maar. Ik verbaas me alleen over mensen die "wielrennen=doping" als argument gebruiken tégen Armstrong.
Je dopinggebruik goed verbergen in topsport is zoiets als tactiek en conditie. Onderdeel van het spelletje. Prima.
  maandag 6 november 2006 @ 14:25:30 #48
67640 SaintOfKillers
pi_43290795
Ons gekick van dit topic levert niet echt veel bijkomende stemmen op.
  maandag 6 november 2006 @ 14:26:48 #49
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43290825
quote:
Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ons gekick van dit topic levert niet echt veel bijkomende stemmen op.
Wat is de stand eigenlijk?

edit: 17-13 Goran
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 02:28:05 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_43348566
Kan er nog worden gestemd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 november 2006 @ 07:04:57 #51
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43349188
Nog 2 dagen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 8 november 2006 @ 11:42:00 #52
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43353444
Goran natuurlijk. Al was het maar omdat ik hem zelf toegevoegd heb.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:16:48 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43354405
misschien kan iemand de SPT-eregallerij alvast opduikelen voor Goran?
pi_43354875
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:28 schreef Remzz het volgende:
De laatste set werd de langste laatste set uit de geschiedenis van Wimbledon, en eindigde met 9-7 in het voordeel van de Kroaat.
Ik kan me toch nog een 24-22 (?) van Schalken tegen Phillippousis herinneren.

Mijn stem gaat naar Goran, vanwege het verhaal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43354891
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef XL het volgende:
Bovendien was Armstrong toch een one-day-fly met een wereldtitel voor hij geblesseerd raakt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 8 november 2006 @ 12:50:04 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43355390
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:32 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik kan me toch nog een 24-22 (?) van Schalken tegen Phillippousis herinneren.

Mijn stem gaat naar Goran, vanwege het verhaal.
Excuses. Die langste set ooit is uiteraard uit alle finales, Schalken was in de derde ronde.
Slecht opgelet bij het vertalen, door mij.
pi_43355447
Zoiets dacht ik al.
pi_43398198
Nog 1 dagje
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 november 2006 @ 00:42:15 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_43416911
Kom mensen stemmen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43420842
Comeback van Goran Ivanisevic

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')