DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!quote:
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!![]()
![]()
2 jaar toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
hetgeen we ook gaan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
Laat scanman het maar niet horenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaar![]()
Mijn zelfde geliefde moddiemodsquote:
die gaat gelijk huilen met GERT!quote:
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaarquote:
oef....2 jaar op mijn tenen lopen hahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaar![]()
En APKquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gaat gelijk huilen met GERT!![]()
Het is weer helemaal dik aan met nikky he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, straks komt Nikky ook nog![]()
Ik hoop dat TL snel weer terugkomtquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!quote:
jij ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben daar geen SC!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
2 jaar lang die dwerg bashenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat TL snel weer terugkomt![]()
speak for yourselfquote:
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!quote:
En die wickedangel een mislukte Ingridquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!
Jij gaat gewoon mee, draak!quote:
Als we had heel lief vragen ga je toch wel mee?quote:
je noemt me draakquote:
doe maar eerst eens smeken danquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we had heel lief vragen ga je toch wel mee?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
joh jij gaat gewoon mee....je zult me teveel missen andersquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
je noemt me draakdat is niet echt bevordelijk om me mee te krijgen he
![]()
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw isquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom bij de DGK-familie straks.
Zelfs Manu. Leuk toch, als er op het DGK-subforum ook een soort van Natasia rondloopt die door iedereen veracht en belachelijk gemaakt wordt, en die dat zelf allemaal best vindt zolang het maar aandacht betekent.![]()
oww getver,wat ben je toch een naar mennekequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh jij gaat gewoon mee....je zult me teveel missen anders![]()
Zo af en toe ben je eigenlijk best lievvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Zelfs Manu. Leuk toch, als er op het DGK-subforum ook een soort van Natasia rondloopt die door iedereen veracht en belachelijk gemaakt wordt, en die dat zelf allemaal best vindt zolang het maar aandacht betekent.![]()
Zolang Manu niet zo de moraalridder als you uit gaat hangen komt het helemaal goed met die jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Gert is going downquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw is
Ik kan niet wachten![]()
De dag dat jullie daar je kop laten zien ga ik weer accuut streng modden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!![]()
je weet dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww getver,wat ben je toch een naar menneke![]()
Ach dat joch zit gewoon te azen op TL's plek, terwijl wij hier het voorwerk doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
Hebben de ouwe dametjes geen stukjes brood naar je gegooid vandaag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ohw wat ben je WEER aardig tegen mequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
De dag dat jullie daar je kop laten zien ga ik weer accuut streng modden.![]()
uhhhhh.... hou eens op met mind readen wil jequote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk uit Milagro heeft een nickname alert op haar pc....die is in no time in topics waarin ze genoemd worquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach dat joch zit gewoon te azen op TL's plek, terwijl wij hier het voorwerk doen
Hij weet nog niet dat we Milagro op het oog hebben
Ach gut, hij voelt zich gesteund door een newbiemodquote:
Moest ook Mirago zijn volgens mijquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk uit Milagro heeft een nickname alert op haar pc....die is in no time in topics waarin ze genoemd wor![]()
Hey, Gert is mijn schatje!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach gut, hij voelt zich gesteund door een newbiemod![]()
Als je met een dame wil flirten moet je op z'n minst d'r naam goed spellen, jongen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moest ook Mirago zijn volgens mijDies veel beter
![]()
Hé dit is de SC en niet het Gert adoreer topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, Gert is mijn schatje!![]()
Dimmen jij!![]()
Maakt niet uit hoe ze heet, proef je toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Als je met een dame wil flirten moet je op z'n minst d'r naam goed spellen, jongen.
Het is Mirage![]()
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hé dit is de SC en niet het Gert adoreer topic![]()
Joh, ga lekker die gert postma-en!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, Gert is mijn schatje!![]()
Dimmen jij!![]()
Mirage is jammer genoeg geen modquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ze heet, proef je toch niet
HEIR HEIR!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]aangezien jullie die kutuser uit DGK een beetje af zitten te likken
Wij hebben ook nieuw vleesch nodig
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, ga lekker die gert postma-en!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.
Ervaring mee?
Man, je kan ons niet eens handelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]aangezien jullie die kutuser uit DGK een beetje af zitten te likken
Wij hebben ook nieuw vleesch nodig
misschien is het wel een ultieme droom van Bommiequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.
Ervaring mee?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Man, je kan ons niet eens handelen.
Kom maar terug als je groter bent!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Man, je kan ons niet eens handelen.
Kom maar terug als je groter bent!![]()
Dat gert met een voorbinddildo genomen wor door day? Nee dankje, ik ben niet zo into dat dildo gebeurenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien is het wel een ultieme droom van Bommie![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er Bommie?quote:
quote:
zegt ie nu....quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat gert met een voorbinddildo genomen wor door day? Nee dankje, ik ben niet zo into dat dildo gebeuren
Mwah er zijn zat praatgroepen voor mensen die niet kunnen lezen, dus ik doe ff niet mee met je spelletjequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er Bommie?
Gevoelig onderwerp dit?
Wil je erover praten ?
Kep je al een maand geblocked op skippie vanwege je grove taal en onzedelijke toespelingen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
zegt ie nu....op skippie zeg je dat ik het niet mocht verklappen dat je dat graag zou willen eens
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep je al een maand geblocked op skippie vanwege je grove taal en onzedelijke toespelingen!![]()
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah er zijn zat praatgroepen voor mensen die niet kunnen lezen, dus ik doe ff niet mee met je spelletje![]()
je bent onverstaanbaar!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat ben je toch een leugenaar
Je hoort maar al te graag mijn rare taaltje
![]()
en Gladys heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!
Maar ondertussen is dit je 2e Postma-post. Geeft toch, je bent gefasineerd. Je zou het best een keer willen.![]()
Gladys zegt het ook.
jullie zijn dronken!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!
Maar ondertussen is dit je 2e Postma-post. Geeft toch, je bent gefasineerd. Je zou het best een keer willen.![]()
Gladys zegt het ook.
quote:
En TL heeft een nieuwe uitdrukking toegevoegd aan de vocabulaire van de modsquote:
jahaaaaa chicken runquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
jullie zijn dronken!![]()
Morgen als jullie nuchter zijn praat ik weer met jullie!
*click*
(lekker het laatste woord!)
We hebben van hem gewonnen, Gladys!quote:
hij heeft al uitgelogd.... Mogen de sterkeren winnenquote:
Manu nu?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
hij heeft al uitgelogd.... Mogen de sterkeren winnen![]()
BOMMIEEEEEE WATJUUUUUUHHHHH![]()
is goedquote:
quote:
Dit is niet slim van je hè?quote:
Er wordt hier een hetze gevoerd tegen de trouwe SC'ers. Het meest bespottelijke is nog wel dat deze ondersteund wordt door een modquote:
quote:
doe eens niet zo zeikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt hier een hetze gevoerd tegen de trouwe SC'ers. Het meest bespottelijke is nog wel dat deze ondersteund wordt door een modMorgenvroeg als al die werkschuwe mods weer op hun nest liggen zal de anarchie weer hoogtij vieren
Kunnen jullie welquote:
Zijn Nikki en Mirage er nu alquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen jullie welManu kan nooit tegen 2 sterke dames op
![]()
zeiken dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik niet zeiken, constateer alleen de feiten![]()
heej kribbiequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen jullie welManu kan nooit tegen 2 sterke dames op
![]()
Ik had het over sterk en niet over zwanger en knapquote:
quote:
Maakt niet uit, de een hebben we nodig voor de bans voor die 'oldbees' de andere omdat ze ons gewoon fantastisch vind (of eigenlijk wij haarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het over sterk en niet over zwanger en knap![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dag vrouw naar mijn hart
(en leverworst, spare ribs, biefstuk enz)
![]()
Die bans komen vanzelf welquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de een hebben we nodig voor de bans voor die 'oldbees' de andere omdat ze ons gewoon fantastisch vind (of eigenlijk wij haar)
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet zelf nooit wat ik wel en niet meen
Maar een vrouw die met / in vlees werkt.........
![]()
Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vleesquote:
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werkquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vlees![]()
Bij de lunch (11:00 uur 's ochtends) dikke plakken rosbief op brood, daar heb ik vlees leren eten![]()
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
Kut klote tering cHELLo, mis helemaal een potentiele Gert bash
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd volquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werk
Moet ik wel ff overstappenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voor![]()
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uurquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd vol![]()
Maar op vrijdag kwam de baas zelf om voor iedereen een tas klaar te maken wat je mee kreeg, ik ben in die jaren nooit naar een slager geweest![]()
Alleen dat vroege opstaanKantoor-mensen mochten later beginnen maar 6 uur was nog steeds vroeg
![]()
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoperquote:
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoper![]()
Maar wel vroeg klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uur![]()
Ik ben niet dronken of stonedquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebt![]()
![]()
om 14 uur klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar wel vroeg klaarIk zat er meestal om 18:00 uur nog om op de rijders te wachten
![]()
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stoned(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:Hoi Donald Duck
![]()
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren benquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stoned(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:Hoi Donald Duck
![]()
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashenquote:
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
om 14 uur klaarvolgende week gelukkig van 14u tot 23u
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?
Ik haal zo mijn postings weer weg om een beetje verwarring bij je te zaaienquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren ben![]()
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.quote:
Tijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashen
Hoi Kribs
Schande!!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.
Die COS-users hebben tegenwoordig helemaal geen respect meer voor mods, man.
Is het de oom van die @#^$ van een Johanaaaquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Terroristen zijn het, zou meteen Nikky aan het werk zettenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
klein bedrijf juistquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?
Als ik geen zin meer had in kantoorwerk, ging ik de jongens wel is helpen met uitbenen, zij 20 buiken en ik deed er dan 2![]()
Ja maar....dan moet ik m'n eigen posts ook deletenquote:
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje ontopicquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar....dan moet ik m'n eigen posts ook deleten![]()
Anyway, effe 5 minuten bijkomen, dan ga ik voor de volgende ronde![]()
Ga je dan ook 3 ploegen lopen? Nachtdiensten zijn geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
klein bedrijf juistmaar veel produktie en als het nieuwe pand volgend jaar klaar is,dan naar de 3 ploegen en uitbreiding van het assortiment
Hij is af en toe best origineel hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerd
Ach, ik vind 'm best een leuke user, hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerd
Ik ben harstikke on topic!quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben harstikke on topic!
Tijn woont toch in dat huis?![]()
Maar hier mogen we het niet over het huis hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben harstikke on topic!
Tijn woont toch in dat huis?![]()
Rustig maar! Ik ga alweer!quote:
Hahahah, je hebt haar gelijk weer naar de COS gejaagdquote:
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hier mogen we het niet over het huis hebben![]()
Misschien als COS en SC samen komt maar nu toch niet![]()
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGKquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hier mogen we het niet over het huis hebben![]()
Misschien als COS en SC samen komt maar nu toch niet![]()
quote:
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn postsquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGK![]()
Ach, Manu, drank en drugs doen rare dingen met zo'n jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.
Ja zoiets als: zoek, zoek, maar gij zult het never vinden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn posts
Ik heb het in de agenda gezetquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGK![]()
oww okequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop had![]()
Die is er al, de FBquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je een welkomsttopic voor ons openen?
Blijf hier nog wel evenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Ik ben weer terug trouwens. Suikeroom heeft de strijd opgegeven voor vandaag.
Da's de 2e man die ik verslagen heb!![]()
Nu Manu nog!![]()
quote:
Ik werd alweer bangquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Nu Manu nog!![]()
Kan je wel tegen kleine kinderenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Nu Manu nog!![]()
Ga dat 'ns gauw doen dan, i.p.v. hier te SC-enquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijf hier nog wel eventotdat ik m'n verslag af heb
hoezo niet ? (PM kan ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar de komende 2 weken ben ik er weer
en dan een hele week niet
![]()
Nou hoorquote:
Pak je Tarzan en have funquote:
kweetnie ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Kan ik wat voor je betekenen?
heb er geenquote:
Ben bijna klaar, nog de laatste puntjes op de i enzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ga dat 'ns gauw doen dan, i.p.v. hier te SC-en
quote:
Ik weet ff niksquote:
aan jou heb ik dus ook al nixquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet ff niks
nog een biertje en ik val om volgens mij, terwijl het typen nog best gaat
moet ik nog tot eind sept wachtenquote:
me tarzan, you gladysquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
aan jou heb ik dus ook al nixmannen
![]()
Is onderwegquote:
Niet?? Dan ben je 1 van de weinigequote:
dronken tarzanquote:
Dus niks presterende Tarzan.quote:
Daarom mag je heus wel ff aan mijn liaan slingerenquote:
En hij greep een olifant bij zijn slurf in de veronderstelling dat hij een liaan te pakken hadquote:
laat maarquote:
Slechte batterijenquote:
en dan een lamme arm krijgen omdat je liaan slap blijft ? neuh thanxquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom mag je heus wel ff aan mijn liaan slingeren![]()
Nou blijf je dan maar lekker vervelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan een lamme arm krijgen omdat je liaan slap blijft ? neuh thanx
doe ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou blijf je dan maar lekker vervelen![]()
![]()
Ik vind het niet zo eerlijk dat je je wanprestanties in bed op haar afreageert eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou blijf je dan maar lekker vervelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo eerlijk dat je je wanprestanties in bed op haar afreageert eigenlijk.
Dit kan veel harderquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo eerlijk dat je je wanprestanties in bed op haar afreageert eigenlijk.
Ja sorryquote:
Ja dat vind je wel mooi hequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit kan veel harder![]()
Pak nog even een biertje![]()
Voor klachten moet je in FB zijnquote:
Ik doe dit gewoon op Coca Colaquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit kan veel harder![]()
Pak nog even een biertje![]()
Zat jij niet in de COSquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Maar Manu hapt niet. Die jongen is hard met z'n studie bezig.![]()
Eigenlijk niet maar zie alles niet meer zo scherpquote:
En daarna nog kunnen slapenquote:
Lukt nu niet zo goed meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar zie alles niet meer zo scherp![]()
Maar je kan 2 dames toch wel aanKomop je kan het
Ja hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarna nog kunnen slapen![]()
Heerlijk een biertje (eigenlijk 2) een klein blowtje en heerlijk
![]()
Biertje en blowtje word je toch niet hyper van?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
Van de 2e regel zou ik dus wel kompleeet hyper zijn
Geloof mij, dat kanquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje en blowtje word je toch niet hyper van?
Ikke wel. Daarom gebruik ik beide niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje en blowtje word je toch niet hyper van?
Je bent wel is harder en scherper geweest, zal wel aan het tijdstip liggenquote:
JJAAAAA laat dat nou net mijn sterkste punt zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lukt nu niet zo goed meer![]()
Misschien als jij ze ff afleid
Biertje kan ik begrijpen, van weed word ik meestal moe, van hasj daarentegen word ik wel weer redelijk actiefquote:
Dat bewaar ik voor jou, je weet tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bent wel is harder en scherper geweest, zal wel aan het tijdstip liggen![]()
Hmmm ik word eerder moeier van hasj dan van wiet, maar als ik er genoeg alcohol bijneem, dan kan ik hasj en wiet nemen wat ik wil, maar dat werkt dan niet meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Biertje kan ik begrijpen, van weed word ik meestal moe, van hasj daarentegen word ik wel weer redelijk actief![]()
Ik kan er totaal niet tegen, 2 of 3 trekjes en binnen 10 minuten lig ik te slapenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
Van de 2e regel zou ik dus wel kompleeet hyper zijn
Morgen ben ik weer helemaal uit geslapen en kan je weer je gang gaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor jou, je weet toch![]()
Ga je dan weer in de door mij zo gevreesde donald duck mode?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer helemaal uit geslapen en kan je weer je gang gaan![]()
Waarvan, toch niet van mij hoop ik?quote:
Waarvan? Toch Tarzan uitgeprobeerd?quote:
Misschien wel maar waarschijnlijk richt ik me op iemand die ik echt niet kan uitstaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je dan weer in de door mij zo gevreesde donald duck mode?
nee hoor niet van jouquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarvan, toch niet van mij hoop ik?![]()
OOHH, ik ga hier niet op inquote:
Die grappen over mij, die maak ik zelf wel jaquote:
daar word je toch niet misselijk van ?quote:
Toch niet op mij, Kribs?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wel maar waarschijnlijk richt ik me op iemand die ik echt niet kan uitstaan![]()
Zelf kweken en het is lekker goedkoopquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik word eerder moeier van hasj dan van wiet, maar als ik er genoeg alcohol bijneem, dan kan ik hasj en wiet nemen wat ik wil, maar dat werkt dan niet meer
Kan een dure grap zijn
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die grappen over mij, die maak ik zelf wel ja
Dan krijg ik niet alleen met jou maar ook met met mijn vrouw ruziequote:
Rustig laten bezinken, komt goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar word je toch niet misselijk van ?Maar nee,weet niet waarvan... had wel net een te sterke wo-co
GRRRRRRRRRRquote:
nu heb ik ook nog koppijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rustig laten bezinken, komt goed
Ik begin me ook steeds beter te voelen![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef Day het volgende:
MANU! Ben je al klaar met dat verslag?
Jij bent nu aan de beurt, want ik vind het niet meer leuk voor PC Eend
Nou kom! Niet zo naar nu tegen mij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRR
I love you and i hate you
GA WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onee, KOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Kon ik maar even bij je zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
nu heb ik ook nog koppijnI need a hug
![]()
Meer zuipenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
nu heb ik ook nog koppijnI need a hug
![]()
nou kom danquote:
Schiet op, manquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]net af, maar ben nog niet helemaal tevreden over de zinsbouw die die andere malloot heeft gemaakt
heb pas 3e wo-coquote:
quote:
quote:
Wat wil je pesten danquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Schiet op, man
Ik ga over een kwartier naar bed en ik wil nog effe Manu-pesten. Daar slaap ik lekker op
Nee, we gaan Fluugs niet pesten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat wil je pesten danKunnen we niet even naar FB, kunnen we Flugel pesten morgenvroeg
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, we gaan Fluugs niet pesten.
Fluugs is de duo in mijn penotti![]()
hey,hey, hey!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fluugs is een rode aap, met een bril op de kop
hier in roermondquote:
Heeft geen zin, Nikky is lief en Flugels heeft het zelf gezegdquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
hey,hey, hey!![]()
Rustig hè over onze Fluugs!![]()
Anders moet ik weer richting de FA's![]()
Wel ja, negeer mij maar, JEROEN!quote:
NEEEEEE!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fluugs is een rode aap, met een bril op de kop
Edit: dit is toch toegestaan?
moehhahahaha, je autoriteit wordt hier toch ernstig betwistquote:
Wat heb jij met Nikky gedaan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft geen zin, Nikky is lief en Flugels heeft het zelf gezegd![]()
Wat is dat voor een kolere pokke eindquote:
Als ik naar Roermond ga, dan kom ik vast langs Rotterdam toch?quote:
Ik regel het even voor allebei!quote:
waar woon jij dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is dat voor een kolere pokke eind![]()
Nou! En dát zal een gemis zijn.quote:
Wat? Wat?quote:
Amsterdam, en zoals een Amsterdammer betaamt heb ik geen idee over waar Roermond ligtquote:
Wat ben jij een rat!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat is al helemaal vragen om een ban![]()
er is wat mis met je spellingscheckerquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dat is al helemaal vragen om een ban![]()
in limburgquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amsterdam, en zoals een Amsterdammer betaamt heb ik geen idee over waar Roermond ligt
Het klinkt alleen wel ver
Wat is er, schat?quote:
Doe er dan wat aanquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben jij een rat!![]()
Gewoon Eend een ban aan proberen te smeren!
Ik zou het niet pikken!
quote:
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isquote:
Nope!quote:
Kan die eend wel tegen en als hij een ban krijgt gooi je mij er maar bijquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:34 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ben jij een rat!![]()
Gewoon Eend een ban aan proberen te smeren!
Ik zou het niet pikken!
gelukkig is dat alles wat je momenteel van me weetquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]denk het wel, we houden elkaar allemaal op de hoogte van allerlei interessant nieuws. Zo weet ik inmiddels wat Bommie zondag schreeuwt, dat Gladys koppijn heeft en nog veel meer
Het is gewoon schandalig!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isboehoehoeeeee.... iedereen pest me ... van op fok tot skippie
![]()
Zachte Gquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
in limburgdaar waar ze met die zachte G spreken
![]()
![]()
tja maar beter iets dan niets hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig!
Maar maak je niet druk, meid. Zijn Tarzan functioneert toch niet zo goed.
ik weet veel meer dan jij denktquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
gelukkig is dat alles wat je momenteel van me weet
en ja pak bommels volgende keer maar eens aan op skippie... jij bent skippie-modquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
tja dat zeg je nu wel... mij nog nooit gehoord hequote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zachte G![]()
dat ik dat ooit nog zou zeggen![]()
Ik wist het echt niet, ik ga toch zeker niet tegen je liegenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat ze weer eens net doen alsof ze niet weten waar Roermond isboehoehoeeeee.... iedereen pest me ... van op fok tot skippie
![]()
Heb je Jensen vandaag gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:37 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie hebben we al, johquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
en ja pak bommels volgende keer maar eens aan op skippie... jij bent skippie-mod![]()
dat dacht ik nietquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:40 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie hebben we al, joh
Gewoon elke keer als hij wat zegt, keihard "Postma" door de mic gillen
jij ook alquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet, ik ga toch zeker niet tegen je liegen![]()
Behalve dan een leugentje voor eigen bestwil over de zacht G![]()
Helaas nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
tja dat zeg je nu wel... mij nog nooit gehoord he
Ik heb je net nog zo proberen te waarschuwen met dat Tarzan-gedoe, maar je wou niet luisteren.quote:
skippie installeren danquote:
Ja, maar wel laat.quote:
Ga jij nu ook al bezig met die Postma zooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je net nog zo proberen te waarschuwen met dat Tarzan-gedoe, maar je wou niet luisteren.![]()
Kom maar effe dan.
ik word als nep-limbo ook gvd overal gepestquote:
Nee, viespeukquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al bezig met die Postma zooi
ik ben er... en nu dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je net nog zo proberen te waarschuwen met dat Tarzan-gedoe, maar je wou niet luisteren.![]()
Kom maar effe dan.
Ik als nep-fries ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik word als nep-limbo ook gvd overal gepest![]()
ach de sessie begint toch pas meestal rond 12 enquote:
Jij met een zachte G, en ik met een keiharde, dat kan nooit goed gaanquote:
wat is er nu weer mis met friezen ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik als nep-fries ookNederland is een land vol met regionale racisten
Zeg dan gewoon dat je bang bentquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij met een zachte G, en ik met een keiharde, dat kan nooit goed gaan
oww jawel,we gaan elkaar spraakles gevenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij met een zachte G, en ik met een keiharde, dat kan nooit goed gaan
Niks, maar andere mensen vinden soms van wel, is toch ook niks mis met Limbo'squote:Op vrijdag 3 november 2006 03:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat is er nu weer mis met friezen ?![]()
Zie FB. Kan helaas niet meer veranderd worden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Day kan jij rode pijltjes maken voor de streams?
ik ben gvd geen limbo,ben fries met zachte Gquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks, maar andere mensen vinden soms van wel, is toch ook niks mis met Limbo's
Dan ben ik een fries met een oosters accentquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben gvd geen limbo,ben fries met zachte G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |