DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!quote:
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!![]()
![]()
2 jaar toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
hetgeen we ook gaan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
Laat scanman het maar niet horenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaar![]()
Mijn zelfde geliefde moddiemodsquote:
die gaat gelijk huilen met GERT!quote:
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaarquote:
oef....2 jaar op mijn tenen lopen hahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaar![]()
En APKquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gaat gelijk huilen met GERT!![]()
Het is weer helemaal dik aan met nikky he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, straks komt Nikky ook nog![]()
Ik hoop dat TL snel weer terugkomtquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!quote:
jij ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben daar geen SC!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
2 jaar lang die dwerg bashenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat TL snel weer terugkomt![]()
speak for yourselfquote:
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!quote:
En die wickedangel een mislukte Ingridquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!
Jij gaat gewoon mee, draak!quote:
Als we had heel lief vragen ga je toch wel mee?quote:
je noemt me draakquote:
doe maar eerst eens smeken danquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we had heel lief vragen ga je toch wel mee?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
joh jij gaat gewoon mee....je zult me teveel missen andersquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
je noemt me draakdat is niet echt bevordelijk om me mee te krijgen he
![]()
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw isquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom bij de DGK-familie straks.
Zelfs Manu. Leuk toch, als er op het DGK-subforum ook een soort van Natasia rondloopt die door iedereen veracht en belachelijk gemaakt wordt, en die dat zelf allemaal best vindt zolang het maar aandacht betekent.![]()
oww getver,wat ben je toch een naar mennekequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh jij gaat gewoon mee....je zult me teveel missen anders![]()
Zo af en toe ben je eigenlijk best lievvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Zelfs Manu. Leuk toch, als er op het DGK-subforum ook een soort van Natasia rondloopt die door iedereen veracht en belachelijk gemaakt wordt, en die dat zelf allemaal best vindt zolang het maar aandacht betekent.![]()
Zolang Manu niet zo de moraalridder als you uit gaat hangen komt het helemaal goed met die jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Gert is going downquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw is
Ik kan niet wachten![]()
De dag dat jullie daar je kop laten zien ga ik weer accuut streng modden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!![]()
je weet dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww getver,wat ben je toch een naar menneke![]()
Ach dat joch zit gewoon te azen op TL's plek, terwijl wij hier het voorwerk doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten![]()
Hebben de ouwe dametjes geen stukjes brood naar je gegooid vandaag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ohw wat ben je WEER aardig tegen mequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
De dag dat jullie daar je kop laten zien ga ik weer accuut streng modden.![]()
uhhhhh.... hou eens op met mind readen wil jequote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk uit Milagro heeft een nickname alert op haar pc....die is in no time in topics waarin ze genoemd worquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach dat joch zit gewoon te azen op TL's plek, terwijl wij hier het voorwerk doen
Hij weet nog niet dat we Milagro op het oog hebben
Ach gut, hij voelt zich gesteund door een newbiemodquote:
Moest ook Mirago zijn volgens mijquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk uit Milagro heeft een nickname alert op haar pc....die is in no time in topics waarin ze genoemd wor![]()
Hey, Gert is mijn schatje!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach gut, hij voelt zich gesteund door een newbiemod![]()
Als je met een dame wil flirten moet je op z'n minst d'r naam goed spellen, jongen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moest ook Mirago zijn volgens mijDies veel beter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |