jullie zijn dronken!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!
Maar ondertussen is dit je 2e Postma-post. Geeft toch, je bent gefasineerd. Je zou het best een keer willen.![]()
Gladys zegt het ook.
quote:
En TL heeft een nieuwe uitdrukking toegevoegd aan de vocabulaire van de modsquote:
jahaaaaa chicken runquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
jullie zijn dronken!![]()
Morgen als jullie nuchter zijn praat ik weer met jullie!
*click*
(lekker het laatste woord!)
We hebben van hem gewonnen, Gladys!quote:
hij heeft al uitgelogd.... Mogen de sterkeren winnenquote:
Manu nu?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
hij heeft al uitgelogd.... Mogen de sterkeren winnen![]()
BOMMIEEEEEE WATJUUUUUUHHHHH![]()
is goedquote:
quote:
Dit is niet slim van je hè?quote:
Er wordt hier een hetze gevoerd tegen de trouwe SC'ers. Het meest bespottelijke is nog wel dat deze ondersteund wordt door een modquote:
quote:
doe eens niet zo zeikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt hier een hetze gevoerd tegen de trouwe SC'ers. Het meest bespottelijke is nog wel dat deze ondersteund wordt door een modMorgenvroeg als al die werkschuwe mods weer op hun nest liggen zal de anarchie weer hoogtij vieren
Kunnen jullie welquote:
Zijn Nikki en Mirage er nu alquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen jullie welManu kan nooit tegen 2 sterke dames op
![]()
zeiken dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik niet zeiken, constateer alleen de feiten![]()
heej kribbiequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen jullie welManu kan nooit tegen 2 sterke dames op
![]()
Ik had het over sterk en niet over zwanger en knapquote:
quote:
Maakt niet uit, de een hebben we nodig voor de bans voor die 'oldbees' de andere omdat ze ons gewoon fantastisch vind (of eigenlijk wij haarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het over sterk en niet over zwanger en knap![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dag vrouw naar mijn hart
(en leverworst, spare ribs, biefstuk enz)
![]()
Die bans komen vanzelf welquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de een hebben we nodig voor de bans voor die 'oldbees' de andere omdat ze ons gewoon fantastisch vind (of eigenlijk wij haar)
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet zelf nooit wat ik wel en niet meen
Maar een vrouw die met / in vlees werkt.........
![]()
Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vleesquote:
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werkquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vlees![]()
Bij de lunch (11:00 uur 's ochtends) dikke plakken rosbief op brood, daar heb ik vlees leren eten![]()
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
Kut klote tering cHELLo, mis helemaal een potentiele Gert bash
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd volquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werk
Moet ik wel ff overstappenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voor![]()
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uurquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd vol![]()
Maar op vrijdag kwam de baas zelf om voor iedereen een tas klaar te maken wat je mee kreeg, ik ben in die jaren nooit naar een slager geweest![]()
Alleen dat vroege opstaanKantoor-mensen mochten later beginnen maar 6 uur was nog steeds vroeg
![]()
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoperquote:
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoper![]()
Maar wel vroeg klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uur![]()
Ik ben niet dronken of stonedquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebt![]()
![]()
om 14 uur klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar wel vroeg klaarIk zat er meestal om 18:00 uur nog om op de rijders te wachten
![]()
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stoned(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:Hoi Donald Duck
![]()
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren benquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stoned(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:Hoi Donald Duck
![]()
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashenquote:
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
om 14 uur klaarvolgende week gelukkig van 14u tot 23u
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?
Ik haal zo mijn postings weer weg om een beetje verwarring bij je te zaaienquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren ben![]()
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.quote:
Tijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashen
Hoi Kribs
Schande!!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.
Die COS-users hebben tegenwoordig helemaal geen respect meer voor mods, man.
Is het de oom van die @#^$ van een Johanaaaquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Terroristen zijn het, zou meteen Nikky aan het werk zettenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
klein bedrijf juistquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?
Als ik geen zin meer had in kantoorwerk, ging ik de jongens wel is helpen met uitbenen, zij 20 buiken en ik deed er dan 2![]()
Ja maar....dan moet ik m'n eigen posts ook deletenquote:
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje ontopicquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar....dan moet ik m'n eigen posts ook deleten![]()
Anyway, effe 5 minuten bijkomen, dan ga ik voor de volgende ronde![]()
Ga je dan ook 3 ploegen lopen? Nachtdiensten zijn geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
klein bedrijf juistmaar veel produktie en als het nieuwe pand volgend jaar klaar is,dan naar de 3 ploegen en uitbreiding van het assortiment
Hij is af en toe best origineel hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerd
Ach, ik vind 'm best een leuke user, hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerd
Ik ben harstikke on topic!quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben harstikke on topic!
Tijn woont toch in dat huis?![]()
Maar hier mogen we het niet over het huis hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben harstikke on topic!
Tijn woont toch in dat huis?![]()
Rustig maar! Ik ga alweer!quote:
Hahahah, je hebt haar gelijk weer naar de COS gejaagdquote:
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hier mogen we het niet over het huis hebben![]()
Misschien als COS en SC samen komt maar nu toch niet![]()
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGKquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hier mogen we het niet over het huis hebben![]()
Misschien als COS en SC samen komt maar nu toch niet![]()
quote:
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn postsquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGK![]()
Ach, Manu, drank en drugs doen rare dingen met zo'n jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.
Ja zoiets als: zoek, zoek, maar gij zult het never vinden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn posts
Ik heb het in de agenda gezetquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGK![]()
oww okequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop had![]()
Die is er al, de FBquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je een welkomsttopic voor ons openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |