Dat klopt, maar moest hem toch erbij zetten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat de Wegwijspiet met pensioen is gegaan? Vorig jaar voor het laatst de verkeerde weg gewezen, toch?
lekker lekker, ik ben de Lassie Piet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:58 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af waarom ze niet gewoon negers nemen.
Misschien omdat je ze anders gelijk herkent als het Aldith Hunkar is ofzo?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Dagonet het volgende:
De enige echte hoofdpiet is en blijft Piet Römer.
Aldith Hunkar zou natuurlijk de Marge Simpson Piet zijn met dat haar, maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef Herald het volgende:
[..]
lekker lekker, ik ben de Lassie Piet!
[afbeelding]
Samen met Mies Bouman (vrouwtje Bouw) heeft hij de roe in zee gegooid!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:04 schreef WEST het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik kan me er geen voorstelling van maken hoe hij als piet er uit gezien zou hebben.
en edit: Piet Römer (1968-1983) dit verklaard een hoop..., hij is gestopt toen ik geboren werd![]()
Sorry. Ik haal mijn post wel weg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hou het alsjeblieft wel ontopic!
Zo ongeveerquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:04 schreef WEST het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik kan me er geen voorstelling van maken hoe hij als piet er uit gezien zou hebben.
en edit: Piet Römer (1968-1983) dit verklaard een hoop..., hij is gestopt toen ik geboren werd![]()
Ja weet ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef Tokay het volgende:
Dan maar een zinvolle bijdrage: Anne Rats (het meisje dat Otje speelde in de gelijknamige TV-serie naar de boeken van Annie MG) speelt de Paardenpiet.
Ik kan helaas geen plaatje vinden.
Whaha nee zeg. Volgens mij is hij dit: http://www.renedenengelsm(...)as_Colores/index.htmquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef WEST het volgende:
ik kan me er echt geen voorstelling van maken.
maar als ik prof piet zie denk ik altijd aan joop Braakhekke
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo ongeveer
Ziet er echt niet uit dus
Hoe oud zou hij zijn eigenlijk? Ik weet niet hoe oud die foto's zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Whaha nee zeg. Volgens mij is hij dit: http://www.renedenengelsm(...)as_Colores/index.htm
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zo ongeveer
[afbeelding]
Ziet er echt niet uit dus
Nee man Erik de vogel !quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:48 schreef Dagonet het volgende:
De enige echte hoofdpiet is en blijft Piet Römer.
En zou hij niet veel leuker zijn als zichzelf? (Dat ie 'gewoon' daar in speelt bedoel ik.) Ik ken hem helemaal niet maar dat lijkt mij zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe oud zou hij zijn eigenlijk? Ik weet niet hoe oud die foto's zijn natuurlijk.
Ziet ie er hier niet jonger uit dan?: http://www.renedenengelsm(...)as_Colores/index.htmquote:Op zondag 5 november 2006 14:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik lees net per toeval dat Profpiet 27 november 53 wordt. Eh oke.
Ik kan me die niet eens meer echt herinneren. Die speelde toch alleen in De brieven van Jacob?quote:Op zondag 5 november 2006 14:31 schreef Canisfire het volgende:
Die gulle piet was best een lekker wijf he .
Dat dacht ik eerst ook van Profpiet. Maar eigenlijk verbaasde me het toch niet. Ach nouja.quote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow dacht dat Testpiet stuk jonger was joh!
quote:Op zondag 5 november 2006 14:31 schreef Canisfire het volgende:
Die gulle piet was is best een lekker wijf he .
Bedoel je van De club van Sinterklaas?: De club van Sinterklaasquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:32 schreef tonks het volgende:
Spoilers!!
Zag gisteren Sinterklaas op tv, (meen talpa) maar hier werd Sinterklaas niet gespeeld door Bram, maar door een andere acteur. Vond het tegenvallen omdat je al die jaren Bram Van Der V gewent bent.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Oke ik begin wel. Maar dan moeten jullie daarna ook posten.![]()
Sinterklaas:
[afbeelding]
vond het al vreemd, omdat deze voor de rest met kleding en grime hetzelfde was. Maar bedankt voor je antwoord.quote:Op maandag 13 november 2006 10:30 schreef TJDoornbos het volgende:
Op talpa is Bram de sint niet dat is Genio de Groot ofzo maar Bram is nog steeds de TVsint!
ik neem aan dat dit op mij slaat, toevallig was ik het zappen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
yw maar waarom kijk je naar die saaie vertoning met nep zooi?
Was volgens het interview van afgelopen week met hem. Hij werd herkend.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Eric de Vogel (LUd uit GTST) is toch ook Zwarte Piet?
Ze zijn aangekomen!quote:Op donderdag 16 november 2006 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Wegwijs is in de serie van Jetix ook niet vervangen alleen heeft prof piet zijn taken erbij genomen dus is die nou prof navigatie piet ofzo maar voorlopig heeft Hulppiet de boot gered want met die Prof aan het roer komen ze in alaska. sorry Roosje maar tis gewoon zo!
Die zou ik idd wel eens in een Pietenpakje willen zienquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[afbeelding]
Lieke van Lexmond: Lekker Wijf Piet![]()
Goed idee.quote:Op zondag 26 november 2006 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Die was toch Hoofdpiet voordat Muismans het werd!!
Dat bedoel ik Roosje en dan kan je trainen en volgend jaar als Piet mee terug komen
Over pietenpakjes, die pietenpakjes hebben gewoon wat.quote:Op zondag 26 november 2006 14:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die zou ik idd wel eens in een Pietenpakje willen zien![]()
We hadden hier een discussie of die Piet die Adje steeds afbekt Ruben Nicolai is, weet iemand dat?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef john6 het volgende:
En Adje als trompetpiet
Mij is dat niet opgevallen.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Symer het volgende:
[..]
We hadden hier een discussie of die Piet die Adje steeds afbekt Ruben Nicolai is, weet iemand dat?
Das Theo van dezelfde band als Adjequote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Symer het volgende:
[..]
We hadden hier een discussie of die Piet die Adje steeds afbekt Ruben Nicolai is, weet iemand dat?
Ken ik niet.quote:Op zondag 3 december 2006 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Das Theo van dezelfde band als Adje
hier reageer je wel wanneer kan ik jou nou eens een pm sturenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Laten we ze gaan vergelijken met hun tweeling en dan naar de kenmerken kijken.![]()
ik weet niet of JIJ dat kanquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
hier reageer je wel wanneer kan ik jou nou eens een pm sturen![]()
Michiel Kerboschquote:
quote:
spijkerhoek werd rond 1995 uitgezonden, geloof ik, en toen was jij nog maar 7, dus toen keek jij nog naar Sesamstraatquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
O zo ja ik ken dat programma helemaal niet.![]()
broekie toen keek jij nog nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
spijkerhoek werd rond 1995 uitgezonden, geloof ik, en toen was jij nog maar 7, dus toen keek jij nog naar Sesamstraat.
Ik was al 11, dus ik ken het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |