O echt?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:21 schreef -Marlii- het volgende:
Paardenpiet is iig Anne Rats die ook Otje speelde
Piet van der Pas zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef scrub_nurse het volgende:
wie is profpiet? hij komt me heel bekend voor maar ik kan m niet thuisbrengen..
Ik moet altijd aan Willem Nijholt denken als ik die zie. Het is hem niet, maar volgens mij komt ie wel uit hetzelfde 'buurtje' (qua leeftijd en bezigheden).quote:Op zondag 27 november 2005 18:35 schreef scrub_nurse het volgende:
wie is profpiet? hij komt me heel bekend voor maar ik kan m niet thuisbrengen..
Als je veel Otje hebt gekeken/kijkt dan kun je het wel een horen aan de stemquote:Op woensdag 23 november 2005 13:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
O echt?Wat leuk, ik zal eens opletten.
Toch vreemd dat het zo ontzettend moeilijk is om door die donkerbruine schmink heen te kijken....
is dat die met die ontzettend rare stem/accent?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:01 schreef Frey het volgende:
http://tc.test2.kolibrie.(...)sanne_peper_web_.jpg
Dit moet de hulppiet zijn (rechts)
Met die boerenstem jaquote:Op donderdag 1 december 2005 08:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat die met die ontzettend rare stem/accent?
was dat niet de omkeer Piet? die alles achterstevoren deed?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:33 schreef StephanL het volgende:
Rob Kamphues of zoiets dergelijks speelt ook een piet, alleen weet zo niet welke.
gee ideequote:Op vrijdag 2 december 2005 11:25 schreef Bobo12 het volgende:
[..]
was dat niet de omkeer Piet? die alles achterstevoren deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |