wat grappig man.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:01 schreef Hans_Gielus het volgende:
Er liep een turk met een papagaai op zijn nek liep over de straat. Een man kwam hem tegemoet lopen. Zei die man: "Kan ie praten?" Daarop antwoorde de papagaai: "Geen idee, ik heb hem net gekocht!"
![]()
![]()
nog niet bekendquote:
morgen bespreek ik mn vakantiequote:
kopstoot geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:06 schreef Emel het volgende:
[..]
morgen bespreek ik mn vakantie
en mn baas is laat met rooster
wat heb ik je nou geleerd: geen geweldquote:
zei het meisje die een zweep onder haar bed heeftquote:Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef Emel het volgende:
[..]
wat heb ik je nou geleerd: geen geweld![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zei het meisje die een zweep onder haar bed heeft
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:01 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ik kan ook turks, check dit: Nasılsınız? Ananin amina cam dikerim, golgesinde seni sikerim trans.
Weet ik niet, ik ben net begonnen, is het wat? Wat staat er?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
wat stelt het laaste woord voor? Dat is geen Turks in ieder geval.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:03 schreef dvdfreak het volgende:
Wat doet een Nederlander bij ernstige brandwonden?
Korting vragen bij het crematorium
Weet je het echt niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:04 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben net begonnen, is het wat? Wat staat er?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.![]()
Hoe gaat het met jullie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:01 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ik kan ook turks, check dit: Nasılsınız? Ananin amina cam dikerim, golgesinde seni sikerim trans.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jullie?
Ik plant een denneboom in iets van je moeder en in de schaduw ervan neuk ik jou.
Treinen?
![]()
En nu ga ik slapen.
wat ben je wijs broertjequote:Op vrijdag 3 november 2006 00:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.![]()
Ik slaap ook voor jouquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:37 schreef Emel het volgende:
maar goed, trigger en de rest slapen vast nogjullie hebben een goed leven mensen
![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef cikolata het volgende:
SJOV HABER FLASJ![]()
Kenan Dogulu is in Amsterdam gesignaleerd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:39 schreef cikolata het volgende:
[..]
ja joh! ga je mee voor het Amstel hotel naar hem gillen?![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:30 schreef saban het volgende:
[..]
Wat doet een koerd in een Turkentopic, rot op naar Griekentopic ofzo![]()
Ach gossie, gaat het weer meneer Jahjahquote:
niet nu jij terugbentquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ach gossie, gaat het weer meneer Jahjah![]()
Voor korte duur natuurlijk... wel relativeren hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |