quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeneeneeneenee [afbeelding] ik laat mij niet meer [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik BEN een nultwintiger, in hart en nieren, sinds m'n geboorte, met de paplepel ingegoten. Geboren Amsterdamse, ontsproten uit een vader die tegenover de Meer geboren is.
HAD JE NOG WAT?
quote:
Is een genetische afwijking.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]mensen uit 020 zijn lievvvvvvvvv, maar ze weten het verdomd goed te verbergen
Ik zit hier, in Oost en in het stadion meestal in Zuid.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar zit je?
Oost, west, zuid?
Noord hoort er niet bij
Daar kan ik dan zo een héle avond over blijven mijmeren, he.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik zit hier, in Oost en in het stadion meestal in Zuid.![]()
Als je zelf ooit gevoetbald had weet je dat het daar het gezelligst isquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Joohanna het volgende:
Wat spelen die Eustrerreichers saai zeg. Lekker blijven hangen op de eigen 16 meter
Overdreven typje..quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dacht het niet! Je ruimt je kwakje zelf maar op.![]()
Zit daar iemand op te wachten denk jequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik dan zo een héle avond over blijven mijmeren, he.![]()
Jij weet het wel snel weer te verpesten hequote:
Tis inderdaad lekker beppen als je aanvallers druk bezig zijn. Koekje derbij?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je zelf ooit gevoetbald had weet je dat het daar het gezelligst is
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daarquote:
026! Kalf!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daar) Komt misschien ook omdat ik supporter ben van een rivaliserende voetbalclub en zelfs supporters van NEC hebben een tyfushekel aan 020
Boeruh, boeruhquote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daar) Komt misschien ook omdat ik supporter ben van een rivaliserende voetbalclub en zelfs supporters van NEC hebben een tyfushekel aan 020
[slijm-mode] Hier sta ik niet achter, hoor. Ik ken juist heel veel lieve Amsterdammers, Jappie en PC Eend bvb. [/slijm=mode]quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De scheids he ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wat tegenvallen.![]()
Gooooaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De scheids he ?Vinnik ook...
![]()
Hiha Hondelul hi ha hondelul![]()
Oh, maar zeg ik toch ook niet dat er geen lieve 020'ers zijn, je moet alleen even aan ze wennen en vooroordelen zijn er alleen om ontkracht te worden zolang je er maar voor open staatquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
[slijm-mode] Hier sta ik niet achter, hoor. Ik ken juist heel veel lieve Amsterdammers, Jappie en PC Eend bvb. [/slijm=mode]
Wat zeg je ? ging je nu al ? Jammer hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
[slijm-mode] Hier sta ik niet achter, hoor. Ik ken juist heel veel lieve Amsterdammers, Jappie en PC Eend bvb. [/slijm=mode]
Een wereldDORP is het met z'n 800.000 inwoners.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook goeie bij...die hangen we apart!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, maar zeg ik toch ook niet dat er geen lieve 020'ers zijn,
Daarentegen, is er maar 1 leuke Rotterdamsequote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
MAG IK? MAG IK ? MAG IK?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een wereldDORP is het met z'n 800.000 inwoners.
Maar eh........ jij vindt mij dus arrogant?
OMFG!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, maar zeg ik toch ook niet dat er geen lieve 020'ers zijn, je moet alleen even aan ze wennen en vooroordelen zijn er alleen om ontkracht te worden zolang je er maar voor open staat
Nee, zeg ik niet, zou ik generaliseren, maar in 020 zijn ze wel nogal bijdehand, maakt niks uit, vind het wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een wereldDORP is het met z'n 800.000 inwoners.
Maar eh........ jij vindt mij dus arrogant?
Jij die jaren je brood hebt verdient in je hoofdstad?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook goeie bij...die hangen we apart!
Hmm, jij bent er dus niet ingetrapt? PC Eend welquote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat zeg je ? ging je nu al ? Jammer hoor![]()
Ow nou weer wel? Vaag typje ben jij zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, zeg ik niet, zou ik generaliseren, maar in 020 zijn ze wel nogal bijdehand, maakt niks uit, vind het wel leuk eigenlijk
De ring A10 waarmee we al die provinciaaltjes kunnen buitensluiten.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, jij bent er dus niet ingetrapt? PC Eend wel
Maar kom zeg, wat is er dan zo leuk aan Amsterdam?
Nou, nou, nou?
Jij woont er niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, nou, nou?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow nou weer wel? Vaag typje ben jij zeg!![]()
Kep um opgeslagen maar geen idee wat ik er nu verder mee moet.quote:
Ik trap er altijd in, dat is idd wel een minpuntje van Amsterdamquote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, nou, nou?
De gebruikelijke afgunst dus...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gewoon een hekel aan 020, maar misschien moet je dan iets meer van voetbal af weten
![]()
Rotterdam, dan weet je het welquote:
Je kunt het ook anders zien: Die mongolen uit 020 betalen grif geld om knowhow en intellectuele bijstand te krijgen uit ...en bewezen en getoetst ook nog: de meest intelligente een hoogopgeleide provincie van Nderlands...ja de provincie Utrechtquote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij die jaren je brood hebt verdient in je hoofdstad?
BE MY GUEST!![]()
Ons rechtvaardig blauw zal daar wel redenen voor gehad hebben. Zeker de tramrails over het hoofd gezien oid?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gewoon een hekel aan 020, maar misschien moet je dan iets meer van voetbal af weten
![]()
En heb daar vorige week ook nog een boete gekregen van 75 ¤
OOOOOHquote:
Ja dat zal het zijn, want de afgelopen 10 jaar kan men in eindhoven alleen maar opkijken tegen de prestaties van ojoxquote:
En de Amsterdamse middenstand kaal te vreten. Waar ze je vandaag de dank al retenierend nog dankbaar voor zijn!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien: Die mongolen uit 020 betalen grif geld om knowhow en intellectuele bijstand te krijgen uit ...en bewezen en getoetst ook nog: de meest intelligente een hoogopgeleide provincie van Nderlands...ja de provincie Utrecht![]()
Elke keer trap ik er weer in om voor geld ( ja ik ben een ict hoer) die simpele 020-zieltjes weer ut de stront te helpen![]()
Doe nou Eindhoven eens bashen?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, want de afgelopen 10 jaar kan men in eindhoven alleen maar opkijken tegen de prestaties van ojox
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kep um opgeslagen maar geen idee wat ik er nu verder mee moet.![]()
Als Day er had gewoont had ik tenminste nog een reden gehad om in die stad te blijven werkenquote:
Slaap lekker vanuit 040.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef demins het volgende:
024 moeit zich er niet meer tegenaan!![]()
![]()
![]()
Wij houden niet zo van plotseling binnenwankelende posters die ongenuanceerde posings plaatsen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef Day het volgende:
[..]
OOOOOH!
Kijk, dat bedoel ik. Typisch Amsterdams dit.
Liep wel los de laatste keer...de lunch was geheel gratis en de extra's enormquote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En de Amsterdamse middenstand kaal te vreten. Waar ze je vandaag de dank al retenierend nog dankbaar voor zijn!![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ons rechtvaardig blauw zal daar wel redenen voor gehad hebben. Zeker de tramrails over het hoofd gezien oid?
Ik hoop niet dat ze voornemens is te verhuizen zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Day er had gewoont had ik tenminste nog een reden gehad om in die stad te blijven werken![]()
Tis nog veel erger...de successen van zo'n beetje de vorige eeuw zorgen nog steeds voor dat gevoel bij jullie boertjes.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, want de afgelopen 10 jaar kan men in eindhoven alleen maar opkijken tegen de prestaties van ojox
duurde het lang om te vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef demins het volgende:
024 moeit zich er niet meer tegenaan!![]()
![]()
![]()
Waarom? Ik ben een liefhebber van het ganse nederlandse volk, debielen die zich buiten het neerlandsche volk willen plaatsen ( friezen en ammerdammers) kunnen van mij dan ook echt afgeschoten wordenquote:
Ze konden het lijen na jouw afneemquotumquote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liep wel los de laatste keer...de lunch was geheel gratis en de extra's enorm
Trek die muur rond de Domstand weer eens lekker op!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een liefhebber van het ganse nederlandse volk, debielen die zich buiten het neerlandsche volk willen plaatsen ( friezen en ammerdammers) kunnen van mij dan ook echt afgeschoten wordenUitzonderingen daargelaten maar hey...zoals gezegd hangen we die apart
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Day er had gewoont had ik tenminste nog een reden gehad om in die stad te blijven werken![]()
Voilgende keer gewoon lekker je strippenkaart ter hand nemen!quote:
Naar 020?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze voornemens is te verhuizen zeg!![]()
Neuh, wij in Utrecht hoeven slechts incidenteel in europa los te gaan, en de laatste 10 jaar maakt ajax op een incident zoals laatst na weinig klaar tegen mijn cluppie en dan is het voor mij al een geslaagd seizoenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis nog veel erger...de successen van zo'n beetje de vorige eeuw zorgen nog steeds voor dat gevoel bij jullie boertjes.![]()
![]()
Ow kut wat een gedoe........ dat doe ik van het weekend wel ffquote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
img]http://www.sgop.nl/images/smilies/sgop/cheer_ball.gif[/img]
ik heb nu de eerste img tag ---> [ weggelaten...als je die er nu zelf bijschrijft en hem dan copieert met je rechtermuisknop kun je hem daarna willekeurig waar pasten.[afbeelding]
Precies en het eerst de mannen hangenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een liefhebber van het ganse nederlandse volk, debielen die zich buiten het neerlandsche volk willen plaatsen ( friezen en ammerdammers) kunnen van mij dan ook echt afgeschoten wordenUitzonderingen daargelaten maar hey...zoals gezegd hangen we die apart
![]()
quote:
Je luklt weer behoorlijk uit je nek, net of ik elke dag bij dikke Bertus op de dappermarkt rondzwalktequote:Op donderdag 2 november 2006 22:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ze konden het lijen na jouw afneemquotum![]()
Zo veel tekst in ene.....quote:Op donderdag 2 november 2006 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, wij in Utrecht hoeven slechts incidenteel in europa los te gaan, en de laatste 10 jaar maakt ajax op een incident zoals laatst na weinig klaar tegen mijn cluppie en dan is het voor mij al een geslaagd seizoen![]()
Je kan wedstrijden winnen, bekers winnen maar het blijft een kutvolk! Uiteraard zijn er ammerdammers met een goed hart...alleen moesten ze dat hart gekookt op hun rug hebben hangen en wel zo hoog dat de honden erbij kunnen!
Sure.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je luklt weer behoorlijk uit je nek, net of ik elke dag bij dikke Bertus op de dappermarkt rondzwalkte![]()
We hebben het over ammerdam:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies en het eerst de mannen hangenHebben we toch niks aan
Nee kep Vista gedeinstalleerdquote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo veel tekst in ene........het blijft kennelijk toch na al die jaren nog een gevoelig onderwerp.
![]()
![]()
Wat ben jij voor consultant?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ben altijd blij, als ik voor mijn consultancy werk in Zuid-Oost moet zijn, scheelt weer in de drukte en de parkeerkosten...
overigens ben je niet echt inhoudelijk he? Hetgeen mijn punten juist bekrachtigt!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo veel tekst in ene........het blijft kennelijk toch na al die jaren nog een gevoelig onderwerp.
![]()
![]()
Leuk dat je nu een rijtje mannen opnoemt dat in de provincie z'n zaad niet kwijt kan!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hebben het over ammerdam:
Gayparade
gaylympics
gay capitol of europe
voorheen fanblad ajaxsupporters D.A.S aka De Anus Ster!
sorry maar geen mannen in ammerdam![]()
...owww....was dat het!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee kep Vista gedeinstalleerd![]()
Leer lezen, gedrocht, ammerdam is het sodom en gomora van deze eeuw!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Leuk dat je nu een rijtje mannen opnoemt dat in de provincie z'n zaad niet kwijt kan!
rennen Forrest, rennen!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Talitha het volgende:
Leuk die stedenstrijd, maar het is mooi geweest.
Slaap lekker Tallyquote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Talitha het volgende:
Leuk die stedenstrijd, maar het is mooi geweest.
Nu wordt je triest.quote:
Waar heel Utrechts manlijkheid uit tegenwoordig gebrek aan pedofiele stJansmonniken en kloosterdoktoren naar uit moet wijken!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leer lezen, gedrocht, ammerdam is het sodom en gomora van deze eeuw!
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon even vriendelijk zwaaien.
Als welgeschapen hautaine niet-arrogante niet-Amsterdamse mag je me dan wel eens een zakdoekje aanbieden!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nu wordt je triest.
Maar ja, da's ook typisch Amsterdams.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Waar heel Utrechts manlijkheid uit tegenwoordig gebrek aan pedofiele stJansmonniken en kloosterdoktoren naar uit moet wijken!
Hoe eens op zeg, Utrecht heeft de homofilie UITGEVONDEN!
Volgens was dat al gaande voor christus toen Utrecht nog niet bestond. Hou je svp aan de feiten, leugenachtig toonbeeld van je stad!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Waar heel Utrechts manlijkheid uit tegenwoordig gebrek aan pedofiele stJansmonniken en kloosterdoktoren naar uit moet wijken!
Hoe eens op zeg, Utrecht heeft de homofilie UITGEVONDEN!
ICTquote:Op donderdag 2 november 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor consultant?
Jij moet nu heel erg uitkijken anders kom ik even met een leuke waarheidsgetrouwe tekst!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
De verwoesting
Het verhaal van de verwoesting van amsterdam begint eigenlijk in hoofdstuk 18 met een bezoek waarin God - in de
Het verschil is dat we het in Utrecht een redelijk halt hebben weten toe te roepen daar waar ammerdam nu GAYCAPITOL OF EUROPE isquote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik heb vergelijkend onderzoek gedaan en in Utrecht zijn gelukkig een stuk meer hetero's en is ook veeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll gezelliger
![]()
ben je een beetje een goeie? zoek je werk ?quote:
Weten weer precies waarom Jaapie er woontquote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het verschil is dat we het in Utrecht een redelijk halt hebben weten toe te roepen daar waar ammerdam nu GAYCAPITOL OF EUROPE is
Je spreekt jezelf tegen, lieverd.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als welgeschapen hautaine niet-arrogante niet-Amsterdamse mag je me dan wel eens een zakdoekje aanbieden!
Ik vond het een prachtige tekst heurquote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij moet nu heel erg uitkijken anders kom ik even met een leuke waarheidsgetrouwe tekst!
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weten weer precies waarom Jaapie er woont
jaaaaaaaaaaaa doe haar pijn!quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben je een beetje een goeie? zoek je werk ?
quote:
Die netnemmers zijn zo vorige eeuwquote:
OORTJESquote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef puntoortje het volgende:
lekker welkom hier vandaag !!!!
* Day geeft zakdoek aan Joohanna: hier TIJN!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja, je zit gek in elkaar![]()
Waar blijft m'n zakdoek?
ja waaom zeg je me nietsquote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef puntoortje het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef puntoortje het volgende:
Een mars, een Snicker en een lease stepquote:
TIJN?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
* Day geeft zakdoek aan Joohanna: hier TIJN!
Klusje bij Hans Anders?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een mars, een Snicker en een lease step![]()
Done Deal !!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een mars, een Snicker en een lease step![]()
Premie? ik krijg een dag geen slaag als ik iemand aanbreng...slavendrijversquote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Done Deal !!![]()
En jij de 750 aanbrengpremie zeker ?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Premie? ik krijg een dag geen slaag als ik iemand aanbreng...slavendrijvers![]()
T-Bagquote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
* Day geeft zakdoek aan Joohanna: hier TIJN!
ik was iets eerder dan jij [BB SC 112] Waar 020 een kutstad isquote:
quote:
Je idool is aan het posten: Uit de mailbox van de FA's en mods #2.quote:
was je weg dan !!!quote:
mooi zo ...alleen naar je eigen gezeik luisteren toch!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]...chippies pakken
...bacootje..
.ff naar mijn eigen gezeik luisteren...
![]()
Jij was er al dus aan jou om me welkom te heten als dat t geval isquote:Op donderdag 2 november 2006 22:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik was iets eerder dan jij [BB SC 112] Waar 020 een kutstad is
Geen idee wat je bedoeld...maar eh ja...het kan behoorlijk opluchten ja..quote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mooi zo ...alleen naar je eigen gezeik luisteren toch!
... neeheequote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij was er al dus aan jou om me welkom te heten als dat t geval is![]()
.. das de bedoeling tochquote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld...maar eh ja...het kan behoorlijk opluchten ja..![]()
Hey, luister dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
TIJN?
Je moeder op een bezemsteel met je TIJN!![]()
truste lieve noddiequote:Op donderdag 2 november 2006 22:54 schreef Inodder het volgende:
Pff ben wel weer toe aan t weekend ben helemaal opk ga ook maar weer
![]()
K lees hier tegenwoordig alleen nog maar ff beetje bij en ben dan weer vertrokken![]()
Truste mensen![]()
Deur zit al dicht!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, luister dan.
De grens ligt bij mijn moeder. Laat die effe buiten
ik zwaaide naar iedereen dussquote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... neehee... als JIJ binnen komt hoor je als eerst mij te groeten.... ikke ziekies
![]()
Ik wist ut ...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:55 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, luister dan.
De grens ligt bij mijn moeder. Laat die er effe buiten
Dat figuur is loopsquote:Op donderdag 2 november 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je idool is aan het posten: Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
Hey, ik ben je gekut nu wel effe zat.quote:
Ik wens jou voor strakjes niets minder lieverdquote:
ga je nest in jijquote:Op donderdag 2 november 2006 22:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zwaaide naar iedereen duss
ik ook denk beetje overbelast mischien ook wel maar allemaal pijntjes moe enz. weer erg druk op t werk![]()
beetje moedeloos en depri ook
Collega ontslag genomen dus wordt er weer n hoop op mij afgeschoven![]()
quote:
Ben al weg!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben je gekut nu wel effe zat.
Er zijn grenzen en die zou ik maar in acht houden als ik jou was.
Waarom, begon je net lief te vindenquote:
quote:
Tot morgen !quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Day het volgende:
Hey mensen, het was leuk!
Sorry, spreek jullie morgen wel weer
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Day het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 november 2006 23:12 schreef Day het volgende:
ikke nietquote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
ik kom binnen en (bijna) iedereen is weg....![]()
quote:
Ik ben best wel weg, en toch ben ik er ook nog een beetje, raraquote:Op donderdag 2 november 2006 23:16 schreef puntoortje het volgende:
ik kom binnen en (bijna) iedereen is weg....![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gelukkig maar .... maar toch heb ik het idee dat ik meerendeel heb weggejaagd
![]()
ow sorry ja baasquote:
uhmmmm .....een eendje ???quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben best wel weg, en toch ben ik er ook nog een beetje, rara
iedereen zo stil..... waar zat je aan te denken? als ik vragen mag iigquote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor...ben gewoon even in gedachten.
Hmm een beetje teveel tekst voor nuquote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow sorry ja baas![]()
ik ga al ik ga al![]()
ik zag nog ff wat leuks, Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
maar ben nu dus echt weg![]()
trusten voor de mensen die gaan slapen![]()
![]()
slaap lekker jonkiequote:Op donderdag 2 november 2006 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow sorry ja baas![]()
ik ga al ik ga al![]()
ik zag nog ff wat leuks, Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
maar ben nu dus echt weg![]()
trusten voor de mensen die gaan slapen![]()
![]()
nopequote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm een beetje teveel tekst voor nu![]()
Maar ik hoop niet dat mijn mail erbij staat![]()
Geef me nog ff rekensommen, als ik al niet eens meer een lange tekst kan lezenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
nope
als je wilt weten hoe lang t duurt om door te lezen kijk dan ff naar t tijdsverschil tussen mn twee laatste posts exclusief deze duss
Je mag het wel vragen......ik ga er echter geen antwoord op geven ......t is iets van mezef.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
iedereen zo stil..... waar zat je aan te denken? als ik vragen mag iig
doei japsquote:Op donderdag 2 november 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je mag het wel vragen......ik ga er echter geen antwoord op geven ......t is iets van mezef.
Anyway...tis alweer laat genoeg en morgen word weer een drukke dag...trustuh oortjes....truste allemaal
![]()
Je staat er idd tussen!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm een beetje teveel tekst voor nu![]()
Maar ik hoop niet dat mijn mail erbij staat![]()
Nou vooruit ik ben in een zwaaimoodquote:Op donderdag 2 november 2006 23:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
doei japs![]()
ik nu ook echt weg hier![]()
![]()
Waar klaag ik dat zooitje aan vor het schenden van het briefgeheim?quote:
doei dan maar ....quote:Op donderdag 2 november 2006 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je mag het wel vragen......ik ga er echter geen antwoord op geven ......t is iets van mezef.
Anyway...tis alweer laat genoeg en morgen word weer een drukke dag...trustuh oortjes....truste allemaal
![]()
quote:
forum@fok.nl ?quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar klaag ik dat zooitje aan vor het schenden van het briefgeheim?
Dan kan het net zo goed gelijk in dat topic gooienquote:
dat maakt dat topic juist zo nuttigquote:Op donderdag 2 november 2006 23:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan het net zo goed gelijk in dat topic gooien![]()
![]()
Zal het nog wel es checken dan, als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat maakt dat topic juist zo nuttig![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat maakt dat topic juist zo nuttig![]()
doen we scanman em arneaux er gratis bij! Who gives a fuck om inhoudelijke bijdragenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]en om Mirage weg te kapen daar
Zullen we TL inruilen voor haar![]()
Preciesquote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen we scanman em arneaux er gratis bij! Who gives a fuck om inhoudelijke bijdragen![]()
Link!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]en om Mirage weg te kapen daar
Zullen we TL inruilen voor haar![]()
We gaan een ballotagecommissie oprichten! inclusief vleeskeuringquote:Op donderdag 2 november 2006 23:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies![]()
Als er BB7 komt wil ik alleen maar lekkere wijven hier![]()
Zeker geen snorren en banken![]()
Nou ja als het echt moetquote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Mirage
gewoon een user...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja als het echt moet
Wat is ut, FA?
DOEI!quote:
Ach ik heb toch ff niks te doenquote:
Oh, dan hoef ik hier dus niet te postenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Who gives a fuck om inhoudelijke bijdragen![]()
Volgens mij is ze ook Mod geweest een tijd geledenquote:
sinds wanneer post jij inhoudelijk schat ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik hier dus niet te posten![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik hier dus niet te posten![]()
Literatuur, lieverd, literatuurquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer post jij inhoudelijk schat ?
doktersprozaquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Literatuur, lieverd, literatuur![]()
maak me wakker danquote:
storyquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]sommige mensen vinden de Story ook literatuur
Ik heb die kutmic nog steeds niet en ben erachter gekomen dat ik nog veel meer misquote:
Voelt ook goed heur, doktertje spelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Betaalt goed hoor, doktersromans![]()
Wat is er mis met de Story?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]sommige mensen vinden de Story ook literatuur
naaaah ga dan eentje kopen,tientje bij de kijkshopquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb die kutmic nog steeds niet en ben erachter gekomen dat ik nog veel meer mis
Moet je straks weer werken ?
9 euro bij dixons...een trust die je achterin de kast flikkert en nog goed werkt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
naaaah ga dan eentje kopen,tientje bij de kijkshop
en nee ik heb weekend![]()
Jij wel weerquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
naaaah ga dan eentje kopen,tientje bij de kijkshop
en nee ik heb weekend![]()
quote:
Heb je hem ook weerquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:19 schreef Gert het volgende:
Goede TT!!![]()
O wacht, hij is van Manu..
Kinderachtige TT zeg!![]()
uhhh nee geen plannen,wou je wat afspreken dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij wel weer
Ga je nog iets doen morgen?
helaas kan ik niet, moet studeren geloof ik morgen en 's morgens nog een report inleverenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh nee geen plannen,wou je wat afspreken dan ?![]()
weer die smoesjesquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
helaas kan ik niet, moet studeren geloof ik morgen en 's morgens nog een report inleveren
Goede postquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:19 schreef Gert het volgende:
Goede TT!!![]()
O wacht, hij is van Manu..
Kinderachtige TT zeg!![]()
je mag best langskomen hoor, maar ik lig in m'n bed te lerenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goede post![]()
Oh wacht, hij is van Gert.
Flauwe post![]()
lig je toch op de goede plekquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je mag best langskomen hoor, maar ik lig in m'n bed te leren
[..]
Goede post![]()
Flauwe post![]()
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat jij erom ging lachenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat jij erom ging lachen![]()
A wat schattig, het is glijertje Manu gelukt om zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goede post![]()
Flauwe post![]()
Met behulp van mijn post, ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]weet ik maar toch altijd leuk om Gert (van Hermien) te pesten
![]()
En een hele sportieve bezem?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
A wat schattig, het is glijertje Manu gelukt om zieltjes te winnen.![]()
Oh wacht het is Wicked.
Die heeft geen ziel, die heeft een brok graniet op de plaats waar een hart hoort te zitten.![]()
Van Hermien, HAHAHAHAHA!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]weet ik maar toch altijd leuk om Gert (van Hermien) te pesten
![]()
Het was de bedoeling dat jij erom zou lachen en niet de herenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
A wat schattig, het is glijertje Manu gelukt om zieltjes te winnen.![]()
Oh wacht het is Wicked.
Die heeft geen ziel, die heeft een brok graniet op de plaats waar een hart hoort te zitten.![]()
[..]
Goede post![]()
Flauwe post![]()
Deze vond ik overigens wel erg sterk.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
Toch zou het voor mijn persoonlijke groei wel goed zijn geweest om niet in Amsterdam te zijn geboren...... dat minderwaardigheidsgevoel wat jullie hebben ken ik bijvoorbeeld helemaal niet.![]()
heej lekker eendjequote:
Ik maak een grapje en dat valt blijkbaar verkeerdquote:
het was niet de bedoeling dat mensen erom gingen lachen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bemoei jij je er ook effe lekker mee![]()
ik mail het hem welquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze vond ik overigens wel erg sterk.![]()
Kan ik nu wel melden, hij leest het toch niet terug, die arrogante mokumse kapsoneslijert.![]()
Viel heel goed hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik maak een grapje en dat valt blijkbaar verkeerd![]()
Oh, zóquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
het was niet de bedoeling dat mensen erom gingen lachen?
Ik wou je alleen een plezier doen![]()
Ik neem álles terug!quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jij erom zou lachen en niet de heren![]()
Je dacht toch niet dat ik het voor Gert opnam hequote:
Ohw Wicked wilde Gert enorm gaan bashen maar zag dat Manu het leuk vond en hield het toen op een misplaatste opmerking...zo jammer he!quote:
Ik ben een beetje taai, maar jij komt er wel doorheenquote:
Eigenlijk zitten ze allemaal onder de plak bij Gertje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw Wicked wilde Gert enorm gaan bashen maar zag dat Manu het leuk vond en hield het toen op een misplaatste opmerking...zo jammer he!
Ik was even kwijt bij welk clubje jij ook weer hoort... maar nu weet ik 't weer: bij je eigen clubjequote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik het voor Gert opnam he![]()
GVD kutklotezooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw Wicked wilde Gert enorm gaan bashen maar zag dat Manu het leuk vond en hield het toen op een misplaatste opmerking...zo jammer he!
ben je een oude eend dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben een beetje taai, maar jij komt er wel doorheen![]()
Ik zit heeeeelemaal in mijn eigen wereld, en leuk dat het daar isquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik was even kwijt bij welk clubje jij ook weer hoort... maar nu weet ik 't weer: bij je eigen clubje![]()
Ach eigenlijk hoeft niemand Gert meer te bashen, hij is allang niet meer de poster die hij was...tis een beetje de meneer de uil van dit subforum gewordenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
quote:
meneer de uilenbal zal je bedoelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach eigenlijk hoeft niemand Gert meer te bashen, hij is allang niet meer de poster die hij was...tis een beetje de meneer de uil van dit subfora geworden
Ik ga gauw slapen voordat dit op oorlog uitdraait...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach eigenlijk hoeft niemand Gert meer te bashen, hij is allang niet meer de poster die hij was...tis een beetje de meneer de uil van dit subforum geworden
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach eigenlijk hoeft niemand Gert meer te bashen, hij is allang niet meer de poster die hij was...tis een beetje de meneer de uil van dit subforum geworden
idd : uil+quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
meneer de uilenbal zal je bedoelen![]()
![]()
hoe relatief ?quote:
trustequote:Op vrijdag 3 november 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga gauw slapen voordat dit op oorlog uitdraait...![]()
Trusten![]()
![]()
Uiteindelijk is het allemaal dan wel jouw schuld, dat begrijp je natuurlijk wel he, schat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
Genoeg aandacht geweest voor mij nu.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal dan wel jouw schuld, dat begrijp je natuurlijk wel he, schat?
Godskolere, ik heb nog nooit zo een hoerenstookkloot meegemaaktquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
Ik post de foto's hier welquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
Vertel eens Wicked: wat is dat precies voor beeldhouwtentoonstelling dit weekend?![]()
Als dan toch gaat stoken, had je beter tanja kunnen noemenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het is de schuld van Menno!!!!!!
zo tragisch dit hequote:
Wat dan? die Gert is als een braaf teefje op zijn rug gaan liggen met allevier zijn pootjes hoog de lucht inquote:
ik ben net wakker,dus denken gaat nietquote:
Ik durf mijn leeftijd nooit op het forum te knallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik ben net wakker,dus denken gaat nietJij bent dus
![]()
heb het net gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf mijn leeftijd nooit op het forum te knallen![]()
![]()
Maar jouwe heb ik al uit je fotoboek, daar zou je ook eens moeten kijken
waar ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het net gezienen valt best mee toch ? mooie leeftijd hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |