quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeneeneeneenee [afbeelding] ik laat mij niet meer [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik BEN een nultwintiger, in hart en nieren, sinds m'n geboorte, met de paplepel ingegoten. Geboren Amsterdamse, ontsproten uit een vader die tegenover de Meer geboren is.
HAD JE NOG WAT?
quote:
Is een genetische afwijking.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]mensen uit 020 zijn lievvvvvvvvv, maar ze weten het verdomd goed te verbergen
Ik zit hier, in Oost en in het stadion meestal in Zuid.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar zit je?
Oost, west, zuid?
Noord hoort er niet bij
Daar kan ik dan zo een héle avond over blijven mijmeren, he.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik zit hier, in Oost en in het stadion meestal in Zuid.![]()
Als je zelf ooit gevoetbald had weet je dat het daar het gezelligst isquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Joohanna het volgende:
Wat spelen die Eustrerreichers saai zeg. Lekker blijven hangen op de eigen 16 meter
Overdreven typje..quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dacht het niet! Je ruimt je kwakje zelf maar op.![]()
Zit daar iemand op te wachten denk jequote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Daar kan ik dan zo een héle avond over blijven mijmeren, he.![]()
Jij weet het wel snel weer te verpesten hequote:
Tis inderdaad lekker beppen als je aanvallers druk bezig zijn. Koekje derbij?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je zelf ooit gevoetbald had weet je dat het daar het gezelligst is
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daarquote:
026! Kalf!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daar) Komt misschien ook omdat ik supporter ben van een rivaliserende voetbalclub en zelfs supporters van NEC hebben een tyfushekel aan 020
Boeruh, boeruhquote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het gewoon allemaal net niet, geen echte wereldstad, geen echte voetbalclub, misplaatste arrogantie, maar heb niks tegen mensen die daar wonen (heb geloof ik zelfs vrienden daar) Komt misschien ook omdat ik supporter ben van een rivaliserende voetbalclub en zelfs supporters van NEC hebben een tyfushekel aan 020
[slijm-mode] Hier sta ik niet achter, hoor. Ik ken juist heel veel lieve Amsterdammers, Jappie en PC Eend bvb. [/slijm=mode]quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De scheids he ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wat tegenvallen.![]()
Gooooaaaaaaaaaaalquote:Op donderdag 2 november 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De scheids he ?Vinnik ook...
![]()
Hiha Hondelul hi ha hondelul![]()
Oh, maar zeg ik toch ook niet dat er geen lieve 020'ers zijn, je moet alleen even aan ze wennen en vooroordelen zijn er alleen om ontkracht te worden zolang je er maar voor open staatquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
[slijm-mode] Hier sta ik niet achter, hoor. Ik ken juist heel veel lieve Amsterdammers, Jappie en PC Eend bvb. [/slijm=mode]
Wat zeg je ? ging je nu al ? Jammer hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
[slijm-mode] Hier sta ik niet achter, hoor. Ik ken juist heel veel lieve Amsterdammers, Jappie en PC Eend bvb. [/slijm=mode]
Een wereldDORP is het met z'n 800.000 inwoners.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook goeie bij...die hangen we apart!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, maar zeg ik toch ook niet dat er geen lieve 020'ers zijn,
Daarentegen, is er maar 1 leuke Rotterdamsequote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
MAG IK? MAG IK ? MAG IK?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een wereldDORP is het met z'n 800.000 inwoners.
Maar eh........ jij vindt mij dus arrogant?
OMFG!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, maar zeg ik toch ook niet dat er geen lieve 020'ers zijn, je moet alleen even aan ze wennen en vooroordelen zijn er alleen om ontkracht te worden zolang je er maar voor open staat
Nee, zeg ik niet, zou ik generaliseren, maar in 020 zijn ze wel nogal bijdehand, maakt niks uit, vind het wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een wereldDORP is het met z'n 800.000 inwoners.
Maar eh........ jij vindt mij dus arrogant?
Jij die jaren je brood hebt verdient in je hoofdstad?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn ook goeie bij...die hangen we apart!
Hmm, jij bent er dus niet ingetrapt? PC Eend welquote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat zeg je ? ging je nu al ? Jammer hoor![]()
Ow nou weer wel? Vaag typje ben jij zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, zeg ik niet, zou ik generaliseren, maar in 020 zijn ze wel nogal bijdehand, maakt niks uit, vind het wel leuk eigenlijk
De ring A10 waarmee we al die provinciaaltjes kunnen buitensluiten.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Hmm, jij bent er dus niet ingetrapt? PC Eend wel
Maar kom zeg, wat is er dan zo leuk aan Amsterdam?
Nou, nou, nou?
Jij woont er niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, nou, nou?
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow nou weer wel? Vaag typje ben jij zeg!![]()
Kep um opgeslagen maar geen idee wat ik er nu verder mee moet.quote:
Ik trap er altijd in, dat is idd wel een minpuntje van Amsterdamquote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, nou, nou?
De gebruikelijke afgunst dus...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gewoon een hekel aan 020, maar misschien moet je dan iets meer van voetbal af weten
![]()
Rotterdam, dan weet je het welquote:
Je kunt het ook anders zien: Die mongolen uit 020 betalen grif geld om knowhow en intellectuele bijstand te krijgen uit ...en bewezen en getoetst ook nog: de meest intelligente een hoogopgeleide provincie van Nderlands...ja de provincie Utrechtquote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij die jaren je brood hebt verdient in je hoofdstad?
BE MY GUEST!![]()
Ons rechtvaardig blauw zal daar wel redenen voor gehad hebben. Zeker de tramrails over het hoofd gezien oid?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gewoon een hekel aan 020, maar misschien moet je dan iets meer van voetbal af weten
![]()
En heb daar vorige week ook nog een boete gekregen van 75 ¤
OOOOOHquote:
Ja dat zal het zijn, want de afgelopen 10 jaar kan men in eindhoven alleen maar opkijken tegen de prestaties van ojoxquote:
En de Amsterdamse middenstand kaal te vreten. Waar ze je vandaag de dank al retenierend nog dankbaar voor zijn!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien: Die mongolen uit 020 betalen grif geld om knowhow en intellectuele bijstand te krijgen uit ...en bewezen en getoetst ook nog: de meest intelligente een hoogopgeleide provincie van Nderlands...ja de provincie Utrecht![]()
Elke keer trap ik er weer in om voor geld ( ja ik ben een ict hoer) die simpele 020-zieltjes weer ut de stront te helpen![]()
Doe nou Eindhoven eens bashen?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, want de afgelopen 10 jaar kan men in eindhoven alleen maar opkijken tegen de prestaties van ojox
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kep um opgeslagen maar geen idee wat ik er nu verder mee moet.![]()
Als Day er had gewoont had ik tenminste nog een reden gehad om in die stad te blijven werkenquote:
Slaap lekker vanuit 040.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef demins het volgende:
024 moeit zich er niet meer tegenaan!![]()
![]()
![]()
Wij houden niet zo van plotseling binnenwankelende posters die ongenuanceerde posings plaatsen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef Day het volgende:
[..]
OOOOOH!
Kijk, dat bedoel ik. Typisch Amsterdams dit.
Liep wel los de laatste keer...de lunch was geheel gratis en de extra's enormquote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En de Amsterdamse middenstand kaal te vreten. Waar ze je vandaag de dank al retenierend nog dankbaar voor zijn!![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:13 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ons rechtvaardig blauw zal daar wel redenen voor gehad hebben. Zeker de tramrails over het hoofd gezien oid?
Ik hoop niet dat ze voornemens is te verhuizen zeg!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als Day er had gewoont had ik tenminste nog een reden gehad om in die stad te blijven werken![]()
Tis nog veel erger...de successen van zo'n beetje de vorige eeuw zorgen nog steeds voor dat gevoel bij jullie boertjes.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, want de afgelopen 10 jaar kan men in eindhoven alleen maar opkijken tegen de prestaties van ojox
duurde het lang om te vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:15 schreef demins het volgende:
024 moeit zich er niet meer tegenaan!![]()
![]()
![]()
Waarom? Ik ben een liefhebber van het ganse nederlandse volk, debielen die zich buiten het neerlandsche volk willen plaatsen ( friezen en ammerdammers) kunnen van mij dan ook echt afgeschoten wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |