Sorry, ik PM alleen ranzig aan jouw kunne.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
LX, doe jij even een?
Die kun je in je zak steken.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Die is binnen.
Even mailen naar the powers that be?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Het lijkt of ik mijn LXIV-account kwijt ben. Ik heb geprobeerd daar van mailadres te wisselen, dat niet goed gedaan met hoofdletters en nu ben ik mijn oude wachtwoord kwijt en wordt het nieuwe wachtwoord naar het verkeerde adres gestuurd.
Wat nu?
Is dat zo?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
DO-2 weet hoe lang het kan duren.
BD en LX zijn twee volledig andere identiteiten.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
BD, LX...What's in a name...
Ja, nee...Ik heb mijn wachtwoord alsnog gevonden. Dat stond nog ergens opgeslagen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ben je zeker alweer vergeten.
Ja, daar begrijp ik dus niks van...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
BD en LX zijn twee volledig andere identiteiten.
Zie het als een toneelstuk.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, daar begrijp ik dus niks van...
Nee. Niets moet. Behalve om de zoveel tijd je hersenen wat zuurstof gunnen.quote:
Ik niet. Ik vind 1 al ingewikkeld genoeg. Laat staan dat ik nog andere identiteiten moet onderhouden.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb jij andere identiteiten, Erik?
Zou dat kunnen? Ik zit daar al ruim 6 jaar niet meer op school, hè.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maaruh wyccie, je kan die toch nog aanvragen bij je school?? Kost wel wat geld geloof ik, maar dan heb je wel weer een nieuw diploma en cijferlijst
Sterker nog, ik ben bijna klaar!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:21 schreef Augustina het volgende:
Aah, dat is klote. Maar je studeert toch al een tijdje? Of ben je net begonnen?
Wie denk je nou?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Wie zijn 'ze'?
Wat is de titel van je scriptie?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
"O, ik zie het al, ik heb 9 punten staan voor je scriptie, in plaats van 15!"
Wil je tieten zien?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, kom op dames. Doe eens gek.
Ja zeg, dan kun je net zo goed vragen wat mijn telefoonnummer is!quote:
quote:
We hebben jou toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, kom op dames. Doe eens gek.
Maar ik wil je helemaal niet bellen.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, dan kun je net zo goed vragen wat mijn telefoonnummer is!
Naarstig. Een mooi woord.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is naarstig naar zijn wachtwoord op zoek.
Heb je nou al een FA gevraagd of je je LX-identiteit weer terug mag? Ik vind dit zo helemaal niks.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Naarstig. Een mooi woord.
Ik wil jouw tieten wel zien.quote:
Alleen zeg je wel 'naarstig op zoek naar' niet 'naarstig naar op zoek'.quote:
Kleinigheidje.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen zeg je wel 'naarstig op zoek naar' niet 'naarstig naar op zoek'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |