Alleen Extra Large. Staat genoteerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen XL.
Dan is mijn zus jarigquote:
Ja ik zojuist. Proberen?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Het schijnt mogelijk elkaar privé-berichten te sturen via FOK! Iemand dit al geinstalleerd?
Ik dacht dat je het verhaal van verwekking, bevruchting, zwangerschap en geboorte wel wist ongeveer.quote:
Nee, vertel?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het verhaal van verwekking, bevruchting, zwangerschap en geboorte wel wist ongeveer.
Ik weet niet precies ho het gaat, nog nooit meegemaakt.quote:
Ja, wat moet ik dan doen?quote:
Woont jouw poes in maastricht en studeert ze cultuurwetenschappen?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Hé, dan is poes jarig! Hoe bestaat het.
PM me! PM me!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan doen?
Ok! Ok!quote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woont jouw poes in maastricht en studeert ze cultuurwetenschappen?
Klik op het envelopje.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe PM je iemand?
Het envelopje bovenaan in de zwarte taakbalk van FOK!.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:12 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
[..]
Ok! Ok!
![]()
Op welk knopje moet ik drukken?
Wat grappig.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:15 schreef Augustina het volgende:
Ik hoorde net Georgie Michael!
Mijn zus belde daar vandaan om me mee te laten genieten. 18 jaar geleden zouden we samen gaan, maar toen annuleerde die kneus de rest van de tour vanwege stembandproblemen.
Nee.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Krijg je nu automatisch te horen wanneer je een bericht terug ontvangen hebt, net als bij ICQ?
Niet te horen, maar als je een ongelezen bericht hebt wordt het envelopje geel en staat er een getal achter (aangevende het aantal ongelezen PM's)quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Het is me gelukt.
Krijg je nu automatisch te horen wanneer je een bericht terug ontvangen hebt, net als bij ICQ?
Op de een of andere manier heb ik er geen moeitemee om het te zien als het geel is. En ik heb niet het idee dat ik er goed op let.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dat envelopje wel in de gaten houden.
Dat wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:23 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Het werkt.
Daar zal het in de praktijk wel op neerkomen, hoop ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we elkaar nu ranzige PM's sturen in plaats van LPT'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |