abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2006 @ 19:38:46 #1
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43181347

link naar het plaatje van het volkskrantartikeltje van 1-11

2 dingen vallen me op, Bert Bakker heeft zich blijkbaar in het lot van het laatste Sovjetbolwerk Roemenië gestort en weet inmiddels dat de executie van Victor en Elena Ceausescu het finale nekschot betekende voor de USSR.

En 2, Hij komt wel wat laat z'n gelijk halen.
Na het satiredebat en de commissie stiekem moet het eens afgelopen zijn met die staatsterreur van het CDA, persvrijheid is nodig voor opinievorming en als het cda het daar niet mee eens is, dan stel ik voor dat het cda opgeheven wordt in naam van de democratie!

[ Bericht 6% gewijzigd door Aoristus op 02-11-2006 22:27:05 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43181987
Het past toch keurig in het rijtje speelplicht, leerplicht, arbeidsplicht?

Men jammert wel eens over de ideologische achtergronden van SP, GL, PvdA, maar het echte gevaar zit zelden daar waar het al te voorspelbaar is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 november 2006 @ 19:58:21 #3
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43182087
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef sigme het volgende:
Het past toch keurig in het rijtje speelplicht, leerplicht, arbeidsplicht?

Men jammert wel eens over de ideologische achtergronden van SP, GL, PvdA, maar het echte gevaar zit zelden daar waar het al te voorspelbaar is.
Het past misschien wel in een onuitgesproken rijtje als was het een gevolg, maar om het zo expliciet naar buiten te brengen, gaat te ver. Laatst was Balkenende nog boos op Paul WItteman omdat hij een aantal onhandige filmpjes van Balkenende op een rij had gezet. Die lui zijn serieus!
pi_43182522
D66 probeert gewoon de media te paaien zodat de media meer aandacht geeft aan D66.
pi_43183461
Hmm, Bakker (en de rest) heeft wel gelijk. Maar van die vervelende vergelijkingen maken vind ik dan weer jammer.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 2 november 2006 @ 20:40:08 #6
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_43183751
Bert Bakker

Die man heeft een uitstekend punt! Goeie partij ook
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_43183784
De geestelijkheid (nu deels verenigd in het CDA) heeft altijd al een hekel gehad aan objectiviteit (serieuze journalistiek en de wetenschap). Balkenende zal het echter blijven proberen om geestelijk leider van NL te worden en dan zijn de rapen gaar............... (Nuke him before we have to suffer.)
pi_43183829
en ik lees ook dat een CDA minister de plannen van deze Atsma afwijst? Daarbij, hoe denken ze dat aan te gaan pakken? De praktijk laat juist zien dat de greep van de overheid op de media in de breedste zin volledig ontglipt is.
Atsma kan wel meer willen, Balkenende kan wel meer willen.

pi_43183850
Ik zie niet waarom je Ceaucescu nodig hebt om aan te geven dat een vrije pers essentieel is. Ik begrijp overigens wel waarom hij zo fel is: dat is terecht. Maar goed, het is verworpen dus Atsma slaat weer een flater (zie z'n debiele Lingodebat).
  donderdag 2 november 2006 @ 20:50:43 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_43184237
Ik heb een hekel aan Bert Bakker, maar hij heeft 100% gelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 2 november 2006 @ 20:50:58 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43184253
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:42 schreef Autodidact het volgende:
Ik zie niet waarom je Ceaucescu nodig hebt om aan te geven dat een vrije pers essentieel is. Ik begrijp overigens wel waarom hij zo fel is: dat is terecht. Maar goed, het is verworpen dus Atsma slaat weer een flater (zie z'n debiele Lingodebat).
maar gezien het satiredebat: It will never stop, it.. can't be reasoned with, it doesn't feel pain
pi_43189096
Net als de vrijheid van meningsuiting wordt de persvrijheid maar al te vaak onterecht opgevat als de vrijheid dat je alles zomaar kunt zeggen en roepen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_43189548
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:30 schreef knowall het volgende:
Niet echt verbazend dit, daar het CDA het nooit zo nauw genomen heeft met de vrijheid van meningsuiting.
pi_43189662
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef Argento het volgende:
Net als de vrijheid van meningsuiting wordt de persvrijheid maar al te vaak onterecht opgevat als de vrijheid dat je alles zomaar kunt zeggen en roepen.
Wat dat in de realiteit optreedt mag niet geopenbaard worden?
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:02:27 #15
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43196665
Ik weet niet of iedereen het stuk gelezen heeft, maar ervallen diverse punten op. Ten eerste wordt eerst aangegeven dat het een CDA-standpunt betreft. Maar de CDA-minister zegt dat het Atsma's plan is en dat hij deze resoluut afwijst. Kortom is het nu het plan van Atsma of van de CDA?
Ten tweede is het frappant dat de SP'er het plan wel ziet zitten. De SP wil volgens mij niet terug naar een communistisch tijdperk met een centrale mediavoorziening.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')