No shitquote:Op donderdag 2 november 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Halló!Heb je die aflevering van De Wereld Draait Door niet gezien waar ik in het publiek zat?!
Die camera's zijn niet van me weg te slaan!
![]()
![]()
![]()
Dan moeten we eerst een goede coverstory hebben dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Halló!Heb je die aflevering van De Wereld Draait Door niet gezien waar ik in het publiek zat?!
Die camera's zijn niet van me weg te slaan!
![]()
![]()
![]()
Heb je dat niet gezien?!quote:
Hou op! Ik moet zo lachen. The horror. Ik heb nog ergens dat msngesprek denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:13 schreef BVO het volgende:
Boft Tom even. Misschien zit er wel een theedate in het verschiet.
Moet je eens lezen vanaf hierquote:Op donderdag 2 november 2006 19:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
!! Serieus? Hij dacht echt dat ik en Tom iets hadden. Hij heeft zelfs een keer op Toms Hyves de groeten gedaan me omdat ik in de SC tegen Tom iets had gezegd van; " Oeh kom je me dan ophalen, ben ik dr om zo en zo laat
." Krijg ik 5 min later Tom op msn, dat ie m de groeten moet doen.
.
Sven! Waars die strip!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je dat niet gezien?!![]()
![]()
!
Sven heeft nog een hele "filmstrip" ervan gemaakt![]()
En je kunt de aflevering terugzien op uitzendinggemist. Het is die van 3 oktober.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je eens lezen vanaf hierFEEDBACK - IDOLS - Zing en klaag hier
OMFG ik snapte dus echt niet waarom die caps in de OP stonden toen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ShowChat #913: Watch this Zhensational comic!
En dit is het streamverslagentopic Showchat #911: PMbuddy's voor het leven. ;-)quote:Op donderdag 2 november 2006 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ShowChat #913: Watch this Zhensational comic!
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 06:45 schreef Svensational het volgende:
Zhenar bij 'De Wereld Draait Door'
Hee KLOOTZAK, haal godverdomme die kauwgom uit je bek![]()
![]()
!
WTF, übern00b, natuurlijk doe ik dat niet, ben je een beetje gek in je hoofd![]()
?
Oké, sorry, ik doe het al. Ik zal niet meer tegen je schelden
.
Ik stop het wel in m'n oor, oké![]()
?
Mijn betere acteerwerkquote:
Dat is best geil om over jezelf te lezenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zhen is die gast met die lichtblauwe blouse, linksachter Mulisch
Mulisch is wel een beetje oud voor je of niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is best geil om over jezelf te lezen![]()
Niet geil op die manierquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mulisch is wel een beetje oud voor je of niet?.
Het zij je vergevenquote:
Lachen van geilheid natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 19:32 schreef rena het volgende:
Zhenar![]()
Ik moet zo lachen als ik die foto's zie
![]()
Duhquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
20 jan was het toch?
Jij komt toch ook?!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
20 jan was het toch?
Vooralsnog wel. Maar ik ben wel vast begonnen met in mijn broek te schijten.quote:
Iedereen is irl 10 x zo lief als op Fok! hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooralsnog wel. Maar ik ben wel vast begonnen met in mijn broek te schijten.
Dit is al de 10e keer vandaag dat ik bejaard genoemd word.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En bijna 10 keer zo oud.. En bijna iedereen kent elkaar al. En bijna iedereen heeft een harde G.
Stik.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je bent zo'n lief oud besje.
Als ik ook kom niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En bijna 10 keer zo oud.. En bijna iedereen kent elkaar al. En bijna iedereen heeft een harde G.
Doodsverwensingquote:Op donderdag 2 november 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stik zelf! Kutmod.
Roetmop.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Stik zelf! Kutmod.
Zegt het ene roetdeeltje tegen de ander; "Je moet niet zo'n zwartkijker zijn!"quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef PeRi het volgende:
Nou toedeloe ik gaat Spinvischen. Ik zal 'm de groeten doen van je E..
Quote dan, weten we tegen wie je dit brabbeltquote:Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Een keer was zat geweest, hoor.
Dank je, ik vind jou ook tof.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb al vaker met 'm gepraat hoor. Tis een toffe vent.
.
durf je niet alleen ofzo!??quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Erik, wij gaan dus samen naar de 1000-meet?
Nou, ik kom, jij komt, trek je conclusies.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Erik, wij gaan dus samen naar de 1000-meet?
Ik welquote:
Laten we samen komen danquote:Op donderdag 2 november 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik kom, jij komt, trek je conclusies.
OMG trekkken, komen, de hele mikmak!
Niet echt, maar hij komt wel langs Utrecht als we naar Amsterdam zouden gaan en daar pik ik hem dan op zeg maarquote:Op donderdag 2 november 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel soort van lief dan...
wonen jullie 'n beetje in dezelfde buurt?
oke, jij woont in de buurt van Utrecht?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef rena het volgende:
Niet echt, maar hij komt wel langs Utrecht als we naar Amsterdam zouden gaan en daar pik ik hem dan op zeg maarEindhoven is echt een kuteind, het viel me vies tegen. Maar het was het wel meer dan waard
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me logischer dat Erik en ATB samen reizen...
Als ik met ATB trein, dan komen we toch nog steeds langs Utrecht?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, jij woont in de buurt van Utrecht?
lijkt me logischer dat Erik en ATB samen reizen...
en misschien ís de meet wel in Utrecht (als zijnde het meest centraal)!!
ja dat bedoel ik niet, sufkut.... als je met atb treint, trein je vanaf 't begín samen, terwijl je met rena pas vanaf Utrecht samen reist... en dus is het eerste een stuk logischer.... in mijn wereld in ieder geval...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik met ATB trein, dan komen we toch nog steeds langs Utrecht?
En dan moet ik alleen in de treinquote:Op donderdag 2 november 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik niet, sufkut.... als je met atb treint, trein je vanaf 't begín samen, terwijl je met rena pas vanaf Utrecht samen reist... en dus is het eerste een stuk logischer.... in mijn wereld in ieder geval...![]()
ja natuurlijk kan dat, ik zeg toch ook niet van niet. ik bedoel allee... weet je, laat maarquote:Op donderdag 2 november 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikkan toch mét ATB naar Utrecht om rena op te pikken. Of bedoel je dat. Of waarom snap ik het niet, ben ik dom ofzo.
Heb je gedronkenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan dat, ik zeg toch ook niet van niet. ik bedoel allee... weet je, laat maar
Met likeur?quote:
nee met chocoladeletterquote:Op donderdag 2 november 2006 21:20 schreef rena het volgende:
Met likeur?
De enige juiste manier van chocolade eten!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee met chocoladeletter
[je weet wel, indopen, smelten en aflikken]
je hebt natuurlijk altijd nog de optie: van íemand aflikken...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
De enige juiste manier van chocolade eten!
Nou, overdrijven is ook een vak, maar toch...
Doe maar kinkyquote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk altijd nog de optie: van íemand aflikken...![]()
Kun je deze dagelijkse post niet eens weglaten, het begint mij te irriteren.quote:
Ik doet dat wel eens met thee, met koffie lijkt het me maar smerig...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee met chocoladeletter
[je weet wel, indopen, smelten en aflikken]
Gek.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doet dat wel eens met thee, met koffie lijkt het me maar smerig...
Wees liever blij dat je uniek bent!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
nee man, da's vet lekker!!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ik doet dat wel eens met thee, met koffie lijkt het me maar smerig...
Maar ik wíl helemaal niet uniek zijn!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wees liever blij dat je uniek bent!![]()
!
Had ik al gezegd dat ik een enorm harde P krijg van een zachte G?![]()
![]()
precies... om zet 'm in je sig. ofzo!!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Kun je deze dagelijkse post niet eens weglaten, het begint mij te irriteren.
Rellen? Uitdagingen!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
OMG, de logistieke rellen omtrent de meet beginnen nu al!![]()
dit is wel waar enzoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen is irl 10 x zo lief als op Fok! hoor![]()
OMG, heb je dan ook een aureooltje?quote:
een watte??quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG, heb je dan ook een aureooltje?
oh ja dat had ik wel moeten wetenquote:
Om deze reden zou ik het om het uur willen gaan doenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je deze dagelijkse post niet eens weglaten, het begint mij te irriteren.
Dan zou ik je zelfs vragen om ermee te kappenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Om deze reden zou ik het om het uur willen gaan doen![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef rena het volgende:
XcUZ_Me (wat een naam is het toch om elke keer te typen)
![]()
![]()
Jij?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, over mutsen gesproken:
[afbeelding]
Hoi!
Ja! Brr, 't was koud vanochtend.quote:
Of ik ben niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je leest ff wat er onder mn nick staat.
Dude, afkortingen zijn lang niet altijd even tof.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je leest ff wat er onder mn nick staat.
Wat T_E zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, afkortingen zijn lang niet altijd even tof.
Je moet je mooie pijpbekkie niet zo bedekkenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Brr, 't was koud vanochtend.
Maar in dit geval wel erg praktischquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, afkortingen zijn lang niet altijd even tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |