Wat denk je?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:36 schreef Aarti het volgende:
hoe oud ben jij eigenlijk, peri peri?
en dat ben je niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Iedereen schat me altijd 19 of 18 in zelfs..
Ik denk 26.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Iedereen schat me altijd 19 of 18 in zelfs..
Gewoon qua postgedrag bedoel ik dan hequote:
Dat viel op de meet niet echt te merken hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar echt zo'n persoonlijkheid. Toentertijd was ik een zielig hoopje puber.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon qua postgedrag bedoel ik dan he![]()
Gewoon loeren en niks zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
Qua fobo (die ik nog nooit bekeken had!) denk ik 23.
![]()
Bij jou op de meet viel het ook niet te merken trouwensquote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat viel op de meet niet echt te merken hoor! Pa toen je in SC kwam posten kreeg ik dat door
!
Dat is geiler.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Why! Post ik zo serieus?
.
[..]
Gewoon loeren en niks zeggen..
Op de meet was Erik beetje stil.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat viel op de meet niet echt te merken hoor! Pa toen je in SC kwam posten kreeg ik dat door
!
Whehe, niet op meets verschijnen waarvan je zegt dat je wel komt is tof.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bij jou op de meet viel het ook niet te merken trouwens!
Jullie hadden direct bonjequote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Op de meet was Erik beetje stil..
CDP. Ik moet zo lachen als ik eraan denk. Heb ik jou en Tom ff gered.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie hadden direct bonje!
Kut. En ik maar denken er mooi om heen gepraat te hebben.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:51 schreef Aarti het volgende:
nu weet ik nog niet hoe oud je bent.
don't test mequote:Op donderdag 2 november 2006 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kut. En ik maar denken er mooi om heen gepraat te hebben.
Nee, volwassenquote:
Welnee, 't was echt supergezellig.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Wat had ik daar graag bij geweest. Ik denk wel dat ik met enkelen zeer gebotst had
.
Waar heb je het over? Ik heb het over jou en Erikquote:Op donderdag 2 november 2006 18:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP. Ik moet zo lachen als ik eraan denk. Heb ik jou en Tom ff gered..
Mwoah, weet niet of ik nog wel zin heb om daar tussen die bakvisjes te zitten...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welnee, 't was echt supergezellig.. Dit jaar gaan we het nog eens overdoen en dan nog beter. Jij en Zhenar en Dizer er ook bij hoor.
Die schakelen we direct uit natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, weet niet of ik nog wel zin heb om daar tussen die bakvisjes te zitten...
Leer verdomme Nederlands, Turkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
Zo slaat het mooi op elkaar aan.
Ik spring van de hak op de tak, dat weet je toch. CDP die wilde Tom en dacht dat ik iets had/heb met Tom. Ik had het maar mooi vor mekaar en toen zei ie iets over jou, dat ie dan wel achter jou aan zou gaan ofzo. Ik redde je door per ongeluk je 'vriendin' te noemen tegen hem.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb het over jou en Erik!
En dat gebeurde allemaal tijdens de meetquote:Op donderdag 2 november 2006 19:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik spring van de hak op de tak, dat weet je toch. CDP die wilde Tom en dacht dat ik iets had/heb met Tom. En toen zei ie iets over jou, dat ie dan wel achter jou aan zou gaan ofzo. Ik redde je door per ongeluk je 'vriendin' te noemen tegen hem..
Ik weet het eigenlijk nog niet zoquote:
Tis toch haske gezellig?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, weet niet of ik nog wel zin heb om daar tussen die bakvisjes te zitten...
Ja, maar die heeft (bijna) iedereen al gekust.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ík heb PeRi gekust.
Nu haat ik hem nog meer!1!!!!!1!11!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
CDP achter Sven aan
Sterker nog, in 5 min toen we in de rij stonden om naar binnen te gaan. CDP stond naast mij, jij was weet ik niet waar en Tom ergens achter ('en dan had ik iets met Tomquote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat gebeurde allemaal tijdens de meet?
Ja, dat heb ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk nog niet zo![]()
Straks ziet iemand me op TV en dan is het van: "WTF deed jij daar bij X-Factor?!"![]()
Geen kip die je ziet joh. Gewoon een hand voor je gezicht houden als de cam jouw kant op dreigt te komen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Straks ziet iemand me op TV en dan is het van: "WTF deed jij daar bij X-Factor?!"![]()
Als ik die avond niet naast jou had gezeten, was ik er misschien nu niet meer geweestquote:
Alleen toffe mensen doe ikquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft (bijna) iedereen al gekust.
En dat klinkt fouter dan het is..
Nou, ik kan me er niks meer van herinnerenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sterker nog, in 5 min toen we in de rij stonden om naar binnen te gaan. CDP stond naast mij, jij was weet ik niet waar en Tom ergens achter ('en dan had ik iets met Tom. '). En dit heb ik je al verteld!
Hij heeft wel nog gezegd dat 'ie Tom een lekkertje vond.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
CDP achter Tom en Sven aan??
50 is wel een stuk handiger ja.
Dan zeg je: "ik probeerde live op TV te ejaculeren"quote:Op donderdag 2 november 2006 19:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Halló!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen kip die je ziet joh. Gewoon een hand voor je gezicht houden als de cam jouw kant op dreigt te komen.
Heb je het door? We proberen je weg te jagen met incrowd geneuzel.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik kan me er niks meer van herinneren. Ik heb CDP wel eens verteld dat Tom homo was
!
Ik zie het ja...gelukkig heb ik van nature een bord voor mn kopquote:Op donderdag 2 november 2006 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je het door? We proberen je weg te jagen met incrowd geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |