Maar als ik het niet doe, moeten we weer 5 minuten wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Phoenixx het volgende:
De vorige is nog niet vol, enthousiasteling...![]()
Wat ik hierboven zeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Insomaniac het volgende:
TO-hoer ben je, Sven!
Waarom ? Harm is te minste iemand die z'n eigen ding doet ipv dat standard geneuzel , behalve angelique die zingt gewoon goed.quote:
Wat voor reclame?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Duo-exit vanavond voor Harm en Serge.. Erica-reclame.
.
First things first. Harm mag eerst wieberen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
En SERGE moet ophoeren en rap
Ik wil zijn eigen ding niet op cdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waarom ? Harm is te minste iemand die z'n eigen ding doet ipv dat standard geneuzel , behalve angelique die zingt gewoon goed.
tis een kwestie van geduldquote:
....en omdat een duo-exit niet mogelijk is, sturen we fijn Raffaëlla naar huis?!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Duo-exit vanavond voor Harm en Serge.. Erica-reclame.
.
Njet, wil jij een LIMBURGER nederlandstalig horen zingen ? Wil je iedereen gek hebben of zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
First things first. Harm mag eerst wieberen.
TWee in één zou echt wel een mooi iets zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
First things first. Harm mag eerst wieberen.
rowwen hezequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel holland limburgs lult
dat heel holland limburgs lult
Dat verklaart het hoofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Serge gaat volgende week gewoon wat onverstaanbaars uit.. zingen.. nee zingen kan ik het niet noemen... brabbelen? Produceren?
Poepen.. uitpoepen. Dat is het.
Ik vind Harms ding niet zo leuk dan denk ik. De hele tijd hetzelfde zinnetje schreeuwen kan ik ook wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Waarom ? Harm is te minste iemand die z'n eigen ding doet ipv dat standard geneuzel , behalve angelique die zingt gewoon goed.
En de rest zou je wel kopen ??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik wil zijn eigen ding niet op cd![]()
En hij klinkt elke week precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Harms ding niet zo leuk dan denk ik. De hele tijd hetzelfde zinnetje schreeuwen kan ik ook wel.
Ik moet even denken aan die malloot die met Ave Maria aankwam bij de audities en zijn tekst kwijt was...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Harms ding niet zo leuk dan denk ik. De hele tijd hetzelfde zinnetje schreeuwen kan ik ook wel.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erica-reclame.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef Meiske78 het volgende:
Wat voor reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |