durf je niet alleen ofzo!??quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Erik, wij gaan dus samen naar de 1000-meet?
Nou, ik kom, jij komt, trek je conclusies.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef rena het volgende:
Erik, wij gaan dus samen naar de 1000-meet?
Ik welquote:
Laten we samen komen danquote:Op donderdag 2 november 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik kom, jij komt, trek je conclusies.
OMG trekkken, komen, de hele mikmak!
Niet echt, maar hij komt wel langs Utrecht als we naar Amsterdam zouden gaan en daar pik ik hem dan op zeg maarquote:Op donderdag 2 november 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel soort van lief dan...
wonen jullie 'n beetje in dezelfde buurt?
oke, jij woont in de buurt van Utrecht?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef rena het volgende:
Niet echt, maar hij komt wel langs Utrecht als we naar Amsterdam zouden gaan en daar pik ik hem dan op zeg maarEindhoven is echt een kuteind, het viel me vies tegen. Maar het was het wel meer dan waard
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me logischer dat Erik en ATB samen reizen...
Als ik met ATB trein, dan komen we toch nog steeds langs Utrecht?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, jij woont in de buurt van Utrecht?
lijkt me logischer dat Erik en ATB samen reizen...
en misschien ís de meet wel in Utrecht (als zijnde het meest centraal)!!
ja dat bedoel ik niet, sufkut.... als je met atb treint, trein je vanaf 't begín samen, terwijl je met rena pas vanaf Utrecht samen reist... en dus is het eerste een stuk logischer.... in mijn wereld in ieder geval...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik met ATB trein, dan komen we toch nog steeds langs Utrecht?
En dan moet ik alleen in de treinquote:Op donderdag 2 november 2006 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik niet, sufkut.... als je met atb treint, trein je vanaf 't begín samen, terwijl je met rena pas vanaf Utrecht samen reist... en dus is het eerste een stuk logischer.... in mijn wereld in ieder geval...![]()
ja natuurlijk kan dat, ik zeg toch ook niet van niet. ik bedoel allee... weet je, laat maarquote:Op donderdag 2 november 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikkan toch mét ATB naar Utrecht om rena op te pikken. Of bedoel je dat. Of waarom snap ik het niet, ben ik dom ofzo.
Heb je gedronkenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan dat, ik zeg toch ook niet van niet. ik bedoel allee... weet je, laat maar
Met likeur?quote:
nee met chocoladeletterquote:Op donderdag 2 november 2006 21:20 schreef rena het volgende:
Met likeur?
De enige juiste manier van chocolade eten!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee met chocoladeletter
[je weet wel, indopen, smelten en aflikken]
je hebt natuurlijk altijd nog de optie: van íemand aflikken...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
De enige juiste manier van chocolade eten!
Nou, overdrijven is ook een vak, maar toch...
Doe maar kinkyquote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk altijd nog de optie: van íemand aflikken...![]()
Kun je deze dagelijkse post niet eens weglaten, het begint mij te irriteren.quote:
Ik doet dat wel eens met thee, met koffie lijkt het me maar smerig...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee met chocoladeletter
[je weet wel, indopen, smelten en aflikken]
Gek.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik doet dat wel eens met thee, met koffie lijkt het me maar smerig...
Wees liever blij dat je uniek bent!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En bijna 10 keer zo oud.. En bijna iedereen kent elkaar al. En bijna iedereen heeft een harde G.
nee man, da's vet lekker!!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
Ik doet dat wel eens met thee, met koffie lijkt het me maar smerig...
Maar ik wíl helemaal niet uniek zijn!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wees liever blij dat je uniek bent!![]()
!
Had ik al gezegd dat ik een enorm harde P krijg van een zachte G?![]()
![]()
precies... om zet 'm in je sig. ofzo!!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Kun je deze dagelijkse post niet eens weglaten, het begint mij te irriteren.
Rellen? Uitdagingen!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
OMG, de logistieke rellen omtrent de meet beginnen nu al!![]()
dit is wel waar enzoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen is irl 10 x zo lief als op Fok! hoor![]()
OMG, heb je dan ook een aureooltje?quote:
een watte??quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG, heb je dan ook een aureooltje?
oh ja dat had ik wel moeten wetenquote:
Om deze reden zou ik het om het uur willen gaan doenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je deze dagelijkse post niet eens weglaten, het begint mij te irriteren.
Dan zou ik je zelfs vragen om ermee te kappenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Om deze reden zou ik het om het uur willen gaan doen![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef rena het volgende:
XcUZ_Me (wat een naam is het toch om elke keer te typen)
![]()
![]()
Jij?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, over mutsen gesproken:
[afbeelding]
Hoi!
Ja! Brr, 't was koud vanochtend.quote:
Of ik ben niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je leest ff wat er onder mn nick staat.
Dude, afkortingen zijn lang niet altijd even tof.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je leest ff wat er onder mn nick staat.
Wat T_E zegtquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, afkortingen zijn lang niet altijd even tof.
Je moet je mooie pijpbekkie niet zo bedekkenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Brr, 't was koud vanochtend.
Maar in dit geval wel erg praktischquote:Op donderdag 2 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude, afkortingen zijn lang niet altijd even tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |