Dit is de zangeresquote:Op donderdag 2 november 2006 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Sylver was niet goed Eilanden, maar je komt in de buurt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:20 schreef lookinforyou het volgende:
Dag Hoolsjes.
Ik ga zo weer met Pieternaar zwemles.
oke dan ga ik na het eten even uitvinden hoe je zo'n ding maaktquote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef Bos81 het volgende:
Hier dus. Eend post je poll maar dan verplaats ik (of Ray/Mess) hem wel naar de OP
Een Jupiler alstublieftquote:
quote:
Vind ik echt niets voor jouquote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga in de stad altijd even gokken. Ben ik dol op![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga eten en dan naar Zevenbergen, eerste competitiewedstrijd poolen....
Waarom niet man, ik heb zoveel duistere kantenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik echt niets voor jou.
* Eilanden met Sandmannetje eens isquote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet man, ik heb zoveel duistere kanten![]()
.... slapen, boekje lezen, FOK!ken ..... zo ongeveer jaquote:Op donderdag 2 november 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Jullie denken zeker dat ik de hele dat zit te eten
Van het geld van het gokken heb ik 2 boeken gekochtquote:Op donderdag 2 november 2006 18:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
.... slapen, boekje lezen, FOK!ken ..... zo ongeveer ja
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
.... slapen, boekje lezen, FOK!ken ..... zo ongeveer ja
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Van het geld van het gokken heb ik 2 boeken gekocht
Kookboeken zeker?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
Van het geld van het gokken heb ik 2 boeken gekocht
Dat is echt een mooie winkel. broersequote:Op donderdag 2 november 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
Ik ga altijd eerst naar Broese om te kijken wat ik wil hebben en dan koop ik dat en waar ik over twijfel ga ik naar de gokhal, meestal niet meer dan 20 euro en als ik win, ga ik die boeken kopen.
Beetje typisch is het wel, heeft Sandman wel weer gelijk in.
Ik ben best geduldig hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef Bos81 het volgende:
Hier dus. Eend post je poll maar dan verplaats ik (of Ray/Mess) hem wel naar de OP
Joost Broerse?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is echt een mooie winkel. broerselekker groot!
Typoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |