En een babe!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Nee. Yvonne is liev.
Jij ook wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Nee. Yvonne is liev.
Dude! Je verpest mijn inlik kansen!quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze een keer een koeienschedel met haar vuist doormidden heeft geslagen.
Yvonne is stoer. Ze sliep als kind vroeger nooit met knuffels, maar met hamers.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze een keer een koeienschedel met haar vuist doormidden heeft geslagen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Yvonne is stoer. Ze sliep als kind vroeger nooit met knuffels, maar met hamers.
In het Engels klinkt het inderdaad stoerder.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef BrauN het volgende:
There is no theory of evolution. Just a list of animals Yvonne allows to live.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef BrauN het volgende:
There is no pussy under Yvonne's bush. There is only another fist.
dWc, dWc's opa en Koewam zeiden van wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gehoord dat yvonne drie volwassen negers tegelijk kan pijpen, maar ik weet niet of dit gerucht waar is.
dWc is heul niet volwassen, met je frituurbakkes!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
dWc, dWc's opa en Koewam zeiden van wel.
ja precies. ik meende me al iets te herinneren.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
dWc, dWc's opa en Koewam zeiden van wel.
dat zijn de meest goddelijke momenten.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Tering, het loopt weer uit op een Yvonne-diss topique! En dat terwijl ze zelf hier nog niet eens aanwezig is!!![]()
SiemeN, wil jij soms een rofl voor je smoelwerk? Doe eens rustig man!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
dWc is heul niet volwassen, met je frituurbakkes!
Ruziënde kloonsquote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
SiemeN, wil jij soms een rofl voor je smoelwerk? Doe eens rustig man!![]()
Sorrie lieve BrauN.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daaaaaarom.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:19 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben een beetje geprikkeld, omdat ik zo richting de ArenA vertrek..
Samen met BrauN?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:19 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben een beetje geprikkeld, omdat ik zo richting de ArenA vertrek..
Voetbalquote:
oe liek woal ene moeslum. iek sloa yu deud oals jutte mien neit leoak vinde.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
kijk die lelijke hangtieten dan!
dat god vannacht een testikel wegneemtquote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat god vannacht een testikel wegneemt![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat god vannacht een testikel wegneemt![]()
Had ik bijna dit topic gemistquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Tering, het loopt weer uit op een Yvonne-diss topique! En dat terwijl ze zelf hier nog niet eens aanwezig is!!![]()
Zie m'n sigquote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
Geen handjes, geen tandjesquote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gehoord dat yvonne drie volwassen negers tegelijk kan pijpen, maar ik weet niet of dit gerucht waar is.
en daarbij gebruikt ze geen handen en tanden....
Triestquote:Op donderdag 2 november 2006 17:51 schreef remlof het volgende:
Hoi yvonne, hoe is het met je ebola?
hartelijk welkom op de dagelijkse site over jou. welk een mooie posts zijn er al over jou gegaan in dit topicquote:Op donderdag 2 november 2006 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had ik bijna dit topic gemist
Feest!
Hoi BrauN-ik kom niet op meets want eigenlijk ben ik in het echt heel stil-en wil jij me unbannen want niemand reageert op m'n mails-kneusquote:
ahhahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi BrauN-ik kom niet op meets want eigenlijk ben ik in het echt heel stil-en wil jij me unbannen want niemand reageert op m'n mails-kneus
Lolleropmerking van het jaar!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef yvonne het volgende:
Hoi BrauN-ik kom niet op meets want eigenlijk ben ik in het echt heel stil-en wil jij me unbannen want niemand reageert op m'n mails-kneus
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Damn, hier word ik even heel hard in de aap gepwndeerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik schatte je smile wel op waarde idd.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Damn, hier word ik even heel hard in de aap gepwndeerd.
Maar je bent gewoon een hilarisch figuur Yvonne, snap dat dan.
*Au *quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon een hilarisch figuur Yvonne, snap dat dan.
Whehehe, sprekend eik.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef Mirage het volgende:
Yvonne.... Raadjeplaatje [ CREW ! ]
yvonne is een tof wijf
![]()
je bent mij vergeten te noemen knaapquote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef opgebaarde het volgende:
Yvonne is koel!![]()
BrauN is koel!![]()
SiemeN is koel!![]()
TS is koel! [afbeelding]
Communicatieve wannabee diss newbies [afbeelding]
Overmatig gebruik emotions
Opgebaarde is koel (klote koelcel [afbeelding] )
Emoties [afbeelding]
Mijn moeder![]()
Ben best veel mensen vergeten, excuus belhamels, andere keer.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent mij vergeten te noemen knaap
Ze ZEGT wat ze denkt en DOET wat ze zegt. Een echte Kim Fortuynquote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef yvonne het volgende:
*Au *
Dat doet zeer zeg, boehoehoehoe.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ze ZEGT wat ze denkt en DOET wat ze zegt. Een echte Kim Fortuyn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Yvonne is stoer. Ze sliep als kind vroeger nooit met knuffels, maar met hamers.
Dat doen verstandelijk gehandicapten ook, Dirkie.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ze ZEGT wat ze denkt en DOET wat ze zegt. Een echte Kim Fortuyn![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat doen verstandelijk gehandicapten ook, Dirkie.
Ja, alleen waren het geen negerts.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hartelijk welkom op de dagelijkse site over jou. welk een mooie posts zijn er al over jou gegaan in dit topic![]()
is dat verhaal met die drie volwassen negerts waar?
Ik ben heul niet geestelijk gehandicapt jij necrofiel, ik wil een frikandel in je anus duwen en daarna schop ik je klaar!1!!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat doen verstandelijk gehandicapten ook, Dirkie.
opgebaarde, ik mag jouw manier van aanpakken wel. Ik voel een band tussen ons groeien.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben heul niet geestelijk gehandicapt jij necrofiel, ik wil een frikandel in je anus duwen en daarna schop ik je klaar!1!!
en als jen met een rode praam op je quote dan. ?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom quote Yvonne nooit op mijn posts ?
Ze weet dat ik een harde Fallus krijg als iemand met een rode naam op mij quote
Zij zit bijna nooit op Fok!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en als jen met een rode praam op je quote dan. ?
quote:
ramadan meet?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, alleen waren het geen negerts.
Ik heb uit betrouwbare bron (opgebaarde die yvonne dictatorieert) dat yvonne spoedig wel jouw naam zal vernoemen met de volgende tekst: Maikuul is perm hendig sjiek aan het lollerslippen en die zien we dus niet meer terug in deze mooie community en koop een dagboekstquote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom quote Yvonne nooit op mijn posts ?
Ze weet dat ik een harde Fallus krijg als iemand met een rode naam op mij quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |