En een babe!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Nee. Yvonne is liev.
Jij ook wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Nee. Yvonne is liev.
Dude! Je verpest mijn inlik kansen!quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze een keer een koeienschedel met haar vuist doormidden heeft geslagen.
Yvonne is stoer. Ze sliep als kind vroeger nooit met knuffels, maar met hamers.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ik hoorde via via dat ze een keer een koeienschedel met haar vuist doormidden heeft geslagen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Yvonne is stoer. Ze sliep als kind vroeger nooit met knuffels, maar met hamers.
In het Engels klinkt het inderdaad stoerder.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:11 schreef BrauN het volgende:
There is no theory of evolution. Just a list of animals Yvonne allows to live.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef BrauN het volgende:
There is no pussy under Yvonne's bush. There is only another fist.
dWc, dWc's opa en Koewam zeiden van wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gehoord dat yvonne drie volwassen negers tegelijk kan pijpen, maar ik weet niet of dit gerucht waar is.
dWc is heul niet volwassen, met je frituurbakkes!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
dWc, dWc's opa en Koewam zeiden van wel.
ja precies. ik meende me al iets te herinneren.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
dWc, dWc's opa en Koewam zeiden van wel.
dat zijn de meest goddelijke momenten.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Tering, het loopt weer uit op een Yvonne-diss topique! En dat terwijl ze zelf hier nog niet eens aanwezig is!!![]()
SiemeN, wil jij soms een rofl voor je smoelwerk? Doe eens rustig man!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
dWc is heul niet volwassen, met je frituurbakkes!
Ruziënde kloonsquote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
SiemeN, wil jij soms een rofl voor je smoelwerk? Doe eens rustig man!![]()
Sorrie lieve BrauN.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daaaaaarom.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:19 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben een beetje geprikkeld, omdat ik zo richting de ArenA vertrek..
Samen met BrauN?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:19 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben een beetje geprikkeld, omdat ik zo richting de ArenA vertrek..
Voetbalquote:
oe liek woal ene moeslum. iek sloa yu deud oals jutte mien neit leoak vinde.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
kijk die lelijke hangtieten dan!
dat god vannacht een testikel wegneemtquote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat god vannacht een testikel wegneemt![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat god vannacht een testikel wegneemt![]()
Had ik bijna dit topic gemistquote:Op donderdag 2 november 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Tering, het loopt weer uit op een Yvonne-diss topique! En dat terwijl ze zelf hier nog niet eens aanwezig is!!![]()
Zie m'n sigquote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Sala-adin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |