Jammerquote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled. Interessante man, maar ik had er werkelijk nog nooit van gehoord.
Neen. Ik vraag me af of hij niet een IP ban heeft gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zijn er in de afgelopen paar topics nog Jayhawk-klonen gesignaleerd?
Of gewoon zeer zwaar herkenbaarquote:Op donderdag 2 november 2006 19:25 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kill Bill. Zéér zware gok.
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of gewoon zeer zwaar herkenbaar
EdwardJobHopper +1
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef BrandX het volgende:
london birmingham?
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
Maar wel op het Europese continent.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Laat die twee steden nu net niet op het Europese vasteland liggen...
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Hangt er inderdaad vanaf hoe je het bekijkt... 'Continent' betekent 'vasthoudend', dus ik vind dat Groot-Brittannië en Ierland daar niet bij horen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel op het Europese continent.![]()
Wat nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |