Jammer dat de serie nu echt heel slecht is geworden zinds Messiah.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Joss Whedons Astonishing X-men is dan heel geschikt. Die zijn heel goed los te lezen van de andere series. Je hoeft er niet heel veel van te weten van alle X-men geschiedenis en achtergronden. Ook staan de verhalen los van de grote cross-overs in de rest van het Marvel Universum, dus daar heb je geen last van.
Je moet je er even in inlezen. er zijn ook tpb's van te krijgen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef Breuls het volgende:
Sin City heb ik een paar keer in m'n handen gehad. Ik heb natuurlijk de film gezien dus ik was nieuwsgierig, maar elke keer als ik er eentje inkijk denk ik "nah, te zwart-wit".
Zit ik daar nou helemaal naast? Moet ik daar gewoon effe doorheen bijten?
je zit er niet helemaal naast, maar het zwart-wit is eigenlijk alleen maar fijn hierbij. Miller's tekenstijl is namelijk ook nogal abstract, en leent zich bij Sin City zeker niet voor kleur (en al helemaal niet als het zo zou zijn ingekleurd als The Dark Knight Strikes Again, want daar had Frank Miller's (ex)vrouw vast lsd geslikt toen ze 's wat nieuws probeerde met de kleuren). Het soort tekening is dus ook nogal wat anders dan je van een X-Men of Spider-man gewend bent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:06 schreef Breuls het volgende:
Sin City heb ik een paar keer in m'n handen gehad. Ik heb natuurlijk de film gezien dus ik was nieuwsgierig, maar elke keer als ik er eentje inkijk denk ik "nah, te zwart-wit".
Zit ik daar nou helemaal naast? Moet ik daar gewoon effe doorheen bijten?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
je zit er niet helemaal naast, maar het zwart-wit is eigenlijk alleen maar fijn hierbij. Miller's tekenstijl is namelijk ook nogal abstract, en leent zich bij Sin City zeker niet voor kleur (en al helemaal niet als het zo zou zijn ingekleurd als The Dark Knight Strikes Again, want daar had Frank Miller's (ex)vrouw vast lsd geslikt toen ze 's wat nieuws probeerde met de kleuren). Het soort tekening is dus ook nogal wat anders dan je van een X-Men of Spider-man gewend bent.
Maar nee, Sin City moet je niet laten liggen omdat het zwart-wit is, of om de typische Frank Miller tekenstijl. Je mist dan namelijk enkele parels.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dat ik een voorkeur voor DC comics aan het ontwikkelen ben.
"Ook"? Zijn ze nog in magazine-vorm vindbaar dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je moet je er even in inlezen. er zijn ook tpb's van te krijgen.
De eerste paar series erg moeilijk, de latere wel iets makkelijker.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:38 schreef Breuls het volgende:
"Ook"? Zijn ze nog in magazine-vorm vindbaar dan?
Als ik kijk naar de previews op Hyves... dan valt me op dat het niet stijlvast is. Ik vermoed dat het met opzet gedaan is.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Bachalo het volgende:
In deel 1 zijn er 2 verhalen, het is meer een soort van introductie. In deel 2 gaan ze verder als een verhaal. Om het gat te vullen tussen deel 1 en deel 2 worden er enkele "WHO'S WHO" uitgaves uitgebracht. In deze comic worden er enkele TOO karakters geintroduceerd. Ik en nog 5 andere tekenaars (.o.a zeer bekende namen) zullen deze karakters tot leven brengen.
Ja, de snelheid en de service is me goed bevallen. Heb laatst een stapeltje besteld daar. Nadeel is wel dat je gelijk een redelijke stapel mag gaan halen voordat het een beetje uit kan. (ik bestel liever 1 of 2 graphic novels tegelijk).quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef Tokus het volgende:
www.cheap-comics.com houdt een uitverkoop! Ze waren al niet duur met TPB's, maar nu zijn er nog een hele zooi nog goedkoper!
http://www.cheap-comics.com/specials.php
ik ga zo nog 's wat bestellen denk ik. De vorige keer was dat er erg snel.
zelfs met 2 tpb's heb je die verzendkosten er al uit, meestal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ja, de snelheid en de service is me goed bevallen. Heb laatst een stapeltje besteld daar. Nadeel is wel dat je gelijk een redelijke stapel mag gaan halen voordat het een beetje uit kan. (ik bestel liever 1 of 2 graphic novels tegelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |