Anorexia lijkt ze wel te hebben..quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:39 schreef One_conundrum het volgende:
x-23 heeft er wel eens geiler bij gelopen ...
ik ben benieuwd. Planet Hulk is stiekem erg gaaf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:47 schreef Canisfire het volgende:
En met world war Hulk staat de volgende big event al weer voor de deur.
dit staat los van Civil War, al heeft Civil War wel nogal grote gevolgen voor zo ongeveer alle titels. Spidey is nu in het zwart, de Avengers en Fantastic Four ondergaan nogal een verandering, etc.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ennnn speelt Civil war hier dan ook weer in mee?
het laatste nummer komt binnenkort uit, dacht ik zo. en over een tijdje gaat dan Ultimates 3 van start, met nieuwe schrijver en tekenaar.quote:En hoe zit het met het vervolg op de laatste ultimates?
Het gaat ook om pixie en anole hequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:39 schreef One_conundrum het volgende:
x-23 heeft er wel eens geiler bij gelopen ...
haha, die ken ik niet eens...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het gaat ook om pixie en anole he![]()
Anole is het leukste personage in new x-menquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, die ken ik niet eens...
dank!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:14 schreef Tokus het volgende:
World War Hulk begint pas over een maand of 2. Nu loopt Planet Hulk nog, en dat begint bij nummer 92 (maar in 88 wordt hij idd de ruimte ingeschoten, wat de intro is voor Planet Hulk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lees het hier, maar let op, grote spoilers
In de VS staat het in alle kranten, komt het zelfs in het nieuws op tv...
Links naar diverse berichten kun je hier vinden:
http://www.newsarama.com/marvelnew/CapAmerica/DDream/Cap25.html
http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=104344Nothing lasts forever but the certainty of change
Klopt dat is gestopt..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef Canisfire het volgende:
Er worden geen Marvel comic's meer verkocht in het Nederlands..
Teminste zo iets las ik ergens.
Juniorpress heeft het recht om ze uit te mogen gegeven niet meer, omdat een andere partij (Z-press) meer geld bood.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:12 schreef Canisfire het volgende:
Er worden geen Marvel comic's meer verkocht in het Nederlands..
Teminste zo iets las ik ergens.
Heeft er iemand eigenlijk nog goede sites waar ik een kans maak om een gedeelte van mijn collectie te verkopen? Marktplaats en Speurders.nl zie ik eigenlijk nooit "gevraagd", alleen maar aanbodquote:Op maandag 2 april 2007 10:29 schreef Mark het volgende:
Misschien wel een goed moment om mijn collectie eens te evalueren en te bekijken wat ik wil houden en waarmee ik verder wil gaan.
Denk dat de nederlandse serie's weinig vraag op levert.. de amerikaanse versie's wel meer vraag. alles komt tegenwoordig ook in TPB dus..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Heeft er iemand eigenlijk nog goede sites waar ik een kans maak om een gedeelte van mijn collectie te verkopen? Marktplaats en Speurders.nl zie ik eigenlijk nooit "gevraagd", alleen maar aanbod
Dit was te verwachten, met Spider-Man 3 die binnenkort in de bios is. Sandman zat namelijk ook ineens weer in de comics.quote:Lee Weeks will also be penciling Sensational Spider-Man # 38 & 39 featuring the long-awaited return of Eddie Brock!
Eindelijk op comifcans al eens een topic over gemaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:02 schreef Tokus het volgende:
uit Joe's Fridays op Newsarama:
[..]
Dit was te verwachten, met Spider-Man 3 die binnenkort in de bios is. Sandman zat namelijk ook ineens weer in de comics.
Ben alleen benieuwd hoe dat dan met de huidige Venom gaat. Brock zonder Venom is namelijk niet echt interessant.
gewoon X-men Mike Carey zit daar nu op.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:02 schreef wc-eend het volgende:
Ik kijk het nog ff aan, ze jumpen wel van het ene verhaal in het andere zonder enige uitleg.. das voor mij best verwarrend, want ik ben helemaal niet bekend met het verhaal.. maja ik moet gewoon weer eens terug gaan lezenWat is dan een beter x-men?
Jah man.. Hulku gaat de aarde echt naar de klote brengen met zijn bloedbroeders.. hahahaquote:Op zondag 15 april 2007 01:06 schreef One_conundrum het volgende:
Increcible Hulk was wel heel phat. Ik hoop er in Planet Hulk nu ook koppen gaan rollen en dat het niet met een sisser afloopt.
Hulku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |