Ponchoquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Of gewoon een relaxt grote parapluquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Staat het niet stoerpubertje...... liever in een regenpak over straat dan 'stoer' de halve dag in met een doorweekte broek rondlopen.
paraplu op de fiets met storm? tuurlijk joh.. je lult bullshit.. regenpakken hoeven ook niet mooi te zijn.. het gaat erom dat je niet nat wordt. maar ik zou zeggen, start je eigen regenpakken lijnquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets
Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Pciesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Staat het niet stoerpubertje...... liever in een regenpak over straat dan 'stoer' de halve dag in met een doorweekte broek rondlopen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef HassieBassie het volgende:
Motorrijden met een parapluNee dank je, toch maar niet.
Vloekt vooral zo bij dat retro-groene gras.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef drugsgebruiker het volgende:
Of wat dacht je van sommige verkeersborden, echt een lelijk blauw!
Valt tegen hequote:
hee Pino!:Wquote:Op donderdag 2 november 2006 17:00 schreef skippy22 het volgende:
Ik doe ze ook nooit Wat zullen andere wel niet denken als ze me zien![]()
![]()
Iedereen zal je aanzien voor een taxi.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:58 schreef SuperRogier het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn geheel lichaam bedekkende knalgele regenoutfit ook in de hoek ligt te verstoffen, ik moet toch aan mijn imago denken
Of voor een banaan, zie je het voor je? Een banaan op een fiets? LolEinz!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Iedereen zal je aanzien voor een taxi.
Hema !quote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
Mensen met een regenpak zijn zeer verstandig
Weet iemand nog een winkel die broeken ook los verkoopt?
Zwart ook nog, precies wat ik zochtquote:Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hema !
Heb alleen nog niet getest of ze goed zijn.![]()
Hoe dan ook, had jaaarenlang (op de middelbare school) een knalgeel te groot regenpak. Tuurlijk is het belachelijk maar ej, ik was de muts uit de klas dus dat kan er ook nog wel bij, ik was iig droog.![]()
Heb paar weken geleden een zwart regenpak gekocht, bij Hema dus. Voel ik me toch prettiger in dan geel.![]()
haha was het maar zo'n feest, als student moet ik me nog echt vermaken met mijn brakke fietsquote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
Een echte vent kan zich een auto veroorloven.
Damn, je klaagt echt over niks.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets
Paraplu mee op de fiets, dan had ik afgelopen dinsdag letterlijk gevlogen zegquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hema...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
Mooi, ik voldoe aan beide.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
Mensen die liever "doodgaan" dan dat ze iets doen wat iemand anders belachelijk zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
Mensen met regenpakken...Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je zo'n kreng aantrekt. Ik ga liever dood door een regenbui dan door het leven met het stempel 'regenpakdrager' op mn voorhoofd. Stelletje knorrenbazen.
Poncho's zijn zeer fijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Nee in een roze t-shirt lopen en je vingers gekruist houden dat is de shit...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Ja manquote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Nee in een roze t-shirt lopen en je vingers gekruist houden dat is de shit...![]()
![]()
Ik vind het prima om in mn ochtendjas naar de supermarkt te gaan, heb er geen problemen mee om me aan te kleden zodat iedereen denkt "gastquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
Mensen die liever "doodgaan" dan dat ze iets doen wat iemand anders belachelijk zou kunnen vinden.
Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je je daar zo druk om maakt....
Op dat gebied vind ik net niet zo erg geen jong pubertje meer te zijn, wat heerlijk om gewoon te kunnen zijn zonder me steeds druk te maken om de mening van een ander zeg
ponchoooquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
Regenpak idd te belachelijkword nog liever nat...
* NT-T.BartMan eensch is.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef HassieBassie het volgende:
Motorrijden met een parapluNee dank je, toch maar niet.
Of dan mensen van 1.60, die op een fiets zitten met een poncho, formaat XXXL.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Zie je, het werkt meteen, zo'n regenbroek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:38 schreef MouseOver het volgende:
Net nu ik m'n kersverse broek wil gaan testen is het droog![]()
NEEN!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:50 schreef Oosthoek het volgende:
Zijn jullie van hetzelfde volk dat een helm draagt op zijn Gazelle woon-werkfiets?
Njaquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zie je, het werkt meteen, zo'n regenbroek.
Er is vast wel iemand die een verse emmer water over je heen wilt smijten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:38 schreef MouseOver het volgende:
Net nu ik m'n kersverse broek wil gaan testen is het droog![]()
Ik heb een fel oranje regenpak voor op de motorfiets. Keuze is gezien worden of platgereden worden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:38 schreef VoreG het volgende:
Als je trouwens een normaal regenpak hebt valt het wel mee. Maar ze weten die dingen altijd in de meeste vreemde en opvallende kleuren te gieten.
Gewoon donkerblauw is voldoende.
Zeemanquote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
TNT regenpakquote:Op donderdag 2 november 2006 17:01 schreef TheSorrow het volgende:
Dan zie je er maar belachelijk uit, je blijft wel droogEn fietsen met zo'n ding is ook een ramp, als t hard waait is ie zo verrot...
TPG regenpak [14.gif]
.
Ik heb netjes mijn licht aan op de fiets dus dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik heb een fel oranje regenpak voor op de motorfiets. Keuze is gezien worden of platgereden worden.
Mijn nieuwe TNT-regenpak is inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeeman.
[..]
TNT regenpak [afbeelding].
Ik doe liever een halfuurtje fietsen naar m'n werk in m'n niet-fel gekleurde Agu regenpak als anderhalf uur file rijden in een auto naar m'n werk anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
Als het regent wordt je regenpak toch ook nat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:40 schreef VoreG het volgende:
Ik moet zo'n ding wel aan. Anders wordt m'n pak als ik naar m'n werk ga zeiknat. Geloof niet dat de baas het leuk vindt dat ik achter de balie sta uit te druppen.
Regenpakken
Grin ja, en dan maar klagen: 'Kut reguh!! Me hele spijkuhbroek is nat en me sokkuh zijn zo doorweekt dat ik me voetuh niet meer voel.'quote:Op donderdag 2 november 2006 16:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |