abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43176412
Ik heb gewoon een donkerblauw regenpak. Wat boeit mij het nou dat ik er belachelijk uit zie in zo'n ding. Met een paraplu word je op de fiets nog voor de helft nat en zo'n groot ding is helemaal niks, dan ben ik na een uur nog niet op school. Die 3 kwartier die ik moet fietsen doe ik wel lekker in mijn regenpakje, ik ben tenminste droog dan.
pi_43176663
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
Mensen met een regenpak zijn zeer verstandig

Weet iemand nog een winkel die broeken ook los verkoopt?
Hema !
Heb alleen nog niet getest of ze goed zijn.
Hoe dan ook, had jaaarenlang (op de middelbare school) een knalgeel te groot regenpak. Tuurlijk is het belachelijk maar ej, ik was de muts uit de klas dus dat kan er ook nog wel bij, ik was iig droog.
Heb paar weken geleden een zwart regenpak gekocht, bij Hema dus. Voel ik me toch prettiger in dan geel.
pi_43176735
Het woord 'pak' zo-iezo al.
pi_43176811
Hoe wil je het anders noemen? Regenkostuum? Regenkledij? Regenmode? Regenprotectie?
  donderdag 2 november 2006 @ 17:25:46 #30
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_43176819
Ik werd ook altijd liever nat dan dat ik een regenpak aan trok
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 2 november 2006 @ 17:32:28 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43177023
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hema !
Heb alleen nog niet getest of ze goed zijn.
Hoe dan ook, had jaaarenlang (op de middelbare school) een knalgeel te groot regenpak. Tuurlijk is het belachelijk maar ej, ik was de muts uit de klas dus dat kan er ook nog wel bij, ik was iig droog.
Heb paar weken geleden een zwart regenpak gekocht, bij Hema dus. Voel ik me toch prettiger in dan geel.
Zwart ook nog, precies wat ik zocht

Ik heb m'n ambtenaarblauwe broek lek geprikt door hem samen met een kandelaar in m'n rugzak te proppen. Ja, zo een met een pin, voor een stompkaars ja
Vampire Romance O+
pi_43178632
Zo n00b ja, regenpakken
pi_43181660
Een echte vent trotseert het weer zonder felgekleurde paraplu's en regenpakken:{.
pi_43183046
Een echte vent kan zich een auto veroorloven.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_43183433
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
haha was het maar zo'n feest, als student moet ik me nog echt vermaken met mijn brakke fiets
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_43183839
Die plastic poncho's zijn ook wel vet.
Grappig op bijvoorbeeld Lowlands wanneer het regent, dat iedereen eruit ziet als een gigantisch condoom
pi_43183891
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets

Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Damn, je klaagt echt over niks.
pi_43183978
voorlopig zijn die mensen wel droog.

maarja je wordt natuurlijk niet geaccepteerd door je vrienden als je zo'n regenpak draagt, helemaal als je al zo weinig zelfvertrouwen hebt...
pi_43184513
quote:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets

Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Paraplu mee op de fiets, dan had ik afgelopen dinsdag letterlijk gevlogen zeg
Waaide nu al bijna van mijn fiets af en was verdomde dankbaar voor dat lelijke ding dat je een regenpak noemt...

Maar als jij die paraplu zo geweldig vindt, ik zie je graag hier door de open landerijen fietsen met je paraplu, ik ga er wel achteraan met een cam als je het niet erg vindt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43184577
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
Mensen met een regenpak zijn zeer verstandig

Weet iemand nog een winkel die broeken ook los verkoopt?
Hema...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43185839
gele regenpakken, met zuidwestertje (kap, kap, kaplaarsen)

pi_43185871
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
Mooi, ik voldoe aan beide.
pi_43186199
Mensen met regenpakken... Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je zo'n kreng aantrekt. Ik ga liever dood door een regenbui dan door het leven met het stempel 'regenpakdrager' op mn voorhoofd. Stelletje knorrenbazen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_43187361
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
Mensen met regenpakken... Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je zo'n kreng aantrekt. Ik ga liever dood door een regenbui dan door het leven met het stempel 'regenpakdrager' op mn voorhoofd. Stelletje knorrenbazen.
Mensen die liever "doodgaan" dan dat ze iets doen wat iemand anders belachelijk zou kunnen vinden.

Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je je daar zo druk om maakt....
Op dat gebied vind ik net niet zo erg geen jong pubertje meer te zijn, wat heerlijk om gewoon te kunnen zijn zonder me steeds druk te maken om de mening van een ander zeg
  donderdag 2 november 2006 @ 22:07:28 #45
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43187549
Ach, het ziet er tenminste niet zo achterlijk uit als die poncho's.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  donderdag 2 november 2006 @ 22:09:53 #46
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43187667
quote:
Poncho's zijn zeer fijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_43189163
quote:

Nee in een roze t-shirt lopen en je vingers gekruist houden dat is de shit...
  donderdag 2 november 2006 @ 22:43:57 #48
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_43189285
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef ernstigezaak het volgende:

[..]

Nee in een roze t-shirt lopen en je vingers gekruist houden dat is de shit...
Ja man
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_43189577
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
Mensen die liever "doodgaan" dan dat ze iets doen wat iemand anders belachelijk zou kunnen vinden.

Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je je daar zo druk om maakt....
Op dat gebied vind ik net niet zo erg geen jong pubertje meer te zijn, wat heerlijk om gewoon te kunnen zijn zonder me steeds druk te maken om de mening van een ander zeg
Ik vind het prima om in mn ochtendjas naar de supermarkt te gaan, heb er geen problemen mee om me aan te kleden zodat iedereen denkt "gast wat heb je aan", maar een regenpak, dat is gewoon burgerlijkheid ten top. Daar doe ik niet aan mee. Ik zou ook doodongelukkig worden in een opel astra, kijk absoluut niet naar 'eigen huis en tuin' en eet niet iedere dag om klokslag 5. Verder mag jij lekker doen wat je wilt hoor, en mogen mensen van me denken wat ze willen. Doet me over het algemeen nogal weinig.

Goed van je trouwens dat je me op afstand kunt beoordelen, misschien moet je er je beroep van maken. Kun je rijk mee worden
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_43189715
Regenpak idd te belachelijk word nog liever nat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')