Hema !quote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
Mensen met een regenpak zijn zeer verstandig
Weet iemand nog een winkel die broeken ook los verkoopt?
Zwart ook nog, precies wat ik zochtquote:Op donderdag 2 november 2006 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hema !
Heb alleen nog niet getest of ze goed zijn.![]()
Hoe dan ook, had jaaarenlang (op de middelbare school) een knalgeel te groot regenpak. Tuurlijk is het belachelijk maar ej, ik was de muts uit de klas dus dat kan er ook nog wel bij, ik was iig droog.![]()
Heb paar weken geleden een zwart regenpak gekocht, bij Hema dus. Voel ik me toch prettiger in dan geel.![]()
haha was het maar zo'n feest, als student moet ik me nog echt vermaken met mijn brakke fietsquote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
Een echte vent kan zich een auto veroorloven.
Damn, je klaagt echt over niks.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets
Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Paraplu mee op de fiets, dan had ik afgelopen dinsdag letterlijk gevlogen zegquote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Hebben die lui niet door dat ze er fucking belachelijk uitzien? Neem een paraplu mee op de fiets
Helemaal gaar zijn die dingen die als een soort gigantisch kleed over je hele lichaam zitten, inclusief bijpassende hoody
Hema...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef MouseOver het volgende:
Mensen met een regenpak zijn zeer verstandig
Weet iemand nog een winkel die broeken ook los verkoopt?
Mooi, ik voldoe aan beide.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:22 schreef jeroen25 het volgende:
Een echte vent kan zich een auto veroorloven.
Mensen die liever "doodgaan" dan dat ze iets doen wat iemand anders belachelijk zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Oosthoek het volgende:
Mensen met regenpakken...Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je zo'n kreng aantrekt. Ik ga liever dood door een regenbui dan door het leven met het stempel 'regenpakdrager' op mn voorhoofd. Stelletje knorrenbazen.
Poncho's zijn zeer fijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Nee in een roze t-shirt lopen en je vingers gekruist houden dat is de shit...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:32 schreef Borkydude het volgende:
Ja manquote:Op donderdag 2 november 2006 22:41 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Nee in een roze t-shirt lopen en je vingers gekruist houden dat is de shit...![]()
![]()
Ik vind het prima om in mn ochtendjas naar de supermarkt te gaan, heb er geen problemen mee om me aan te kleden zodat iedereen denkt "gastquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef erodome het volgende:
Mensen die liever "doodgaan" dan dat ze iets doen wat iemand anders belachelijk zou kunnen vinden.
Hoe volstrekt belachelijk maak je jezelf als je je daar zo druk om maakt....
Op dat gebied vind ik net niet zo erg geen jong pubertje meer te zijn, wat heerlijk om gewoon te kunnen zijn zonder me steeds druk te maken om de mening van een ander zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |