quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?
Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
Of je wil het niet gelovenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, ik geloof het gewoon niet.
Henk zegt het voor de grap?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, ik geloof het gewoon niet.
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon met 5 min de eerste maken en het is een walkover.
hij was op een ronde gezet? :quote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?.
Nope, kan die zure kale kakkerlak niet luchten of zienquote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?.
heb het niet gezien dus, verklaart weer veelquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Hij kon het niet winnen van de schaatsende cameraman van SBS.
Ik had hier minstens een opmerking van je over verwacht..
Gelukkig was die cameraman ook geen echte marathonschaatserquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Hij kon het niet winnen van de schaatsende cameraman van SBS.
Ik had hier minstens een opmerking van je over verwacht..
Details, details!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig was die cameraman ook geen echte marathonschaatser![]()
In een elftal als Ajax1 spelen is fysiek loodzwaar, zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?
Misschien zouden ze in de jeugd meer aan krachttraining moeten doen.quote:Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
Volgens deze theorie zou niemand het dan 90 minuten kunnen volhouden. Maar bij ajax zijn het kennelijk alleen de jonkies die er moeite mee hebben......quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
In een elftal als Ajax1 spelen is fysiek loodzwaar, zo gek is dat niet.
[..]
Dat lijkt mij sowieso geen overbodige luxe; het zijn immers bijna allemaal mugjes.quote:Misschien zouden ze in de jeugd meer aan krachttraining moeten doen.
Ik ga voor minstens 4-0quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel word het vanavond, heren?
4 - 0, mét gemiste kansen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel word het vanavond, heren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |