jaaa... maar vergeet niet.. vanaf februari 17 weken lang onafgebroken nieuwe afleveringen. Dat is toch wel de moeite van effe wachten waardquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:47 schreef Xurk het volgende:
De website van het nieuwe meisje [Nikki]: Foto pagina
Die gaat vast en zeker eerder uit de kleren dan Kate!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:09 schreef FCDB het volgende:
[..]
Ze moesten er wel weer een mooie meid bij doen... Het werd allemaal wat schaarser daar op het eiland
Creepy... Je ziet allemaal flitsen van mensen en zo... (of zie ik dat nu verkeerd?)quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:45 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Ter ondersteuning van je verhaal, even de link naar een vertraagde film van de zwarte rook. http://www.youtube.com/watch?v=LRUVcagWH_w
In die link van Fiorenza staan een aantal verklaringen voor het monster die mij wel plausibel lijken. Zo zou het kunnen bestaan uit magnetische deeltjes die in de lucht worden gehouden door een magnetisch veld dat gemaakt wordt door een machine dat ondergronds op rails rijdt (vandaar de ketting-geluiden).quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:36 schreef Suerte het volgende:
De makers hebben gezegd dat alles wetenschappelijk te verklaren is; ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de zwarte rook![]()
Nee, wat vreemd is aangezien ze dat eiland haast wel gezien moeten hebben toen ze rondvaarden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:29 schreef One_conundrum het volgende:
Weten ze nou al dat Jack enzo op een ander eiland zitten? Hebben Said enzo dat door ?
En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, wat vreemd is aangezien ze dat eiland haast wel gezien moeten hebben toen ze rondvaarden.
ik denk eigenlijk dat ze dat juist wel kunnen. . .quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.
Ja dat wel, maar wat bezielde die beesten om dat te doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat ze dat juist wel kunnen. . .
Misschien zijn ze daar heen gebracht met een boot. Dat het grote eiland hun leefomgeving is en dat ze af en toe naar dat kleine eilandje gebracht werden voor testen en behandeling ('Site B' zeg maar).quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef koentje.k het volgende:
[..]
En hoe zijn die ijsberen dan van het eiland af gekomen? Lijkt me niet dat die even naar de ander kant zijn gezwommen.
Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jaaa... maar vergeet niet.. vanaf februari 17 weken lang onafgebroken nieuwe afleveringen. Dat is toch wel de moeite van effe wachten waard
Tis mij niet opgevallenquote:Interestingly, the path which it moves Eko is in the shape of a cross, first up, then sideways to one tree, sideways again to another tree, and finally up, before slamming Eko into the ground. Eko dies from the encounter moments later.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.
Wat vond je zo teleurstellend, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Het is te hopen. De eerste 5 afleveringen van dit seizoen zijn teleurstellend, wat mij betreft.
Interessant detailquote:
In het kort: Het is me te langdradig. Ik heb het idee dat de schrijvers wel weten waar het verhaal heengaat, maar dat ze het onnodig lang oprekken. Ook vind ik het irritant dat er meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef Suerte het volgende:
[..]
Wat vond je zo teleurstellend, als ik vragen mag?![]()
Er is echt al drie keer beloofd dat een EP uitlegde waarom Locke in een rolstoel zat. Dat zijn ze uiteraard nooit nagekomenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
In het kort: Het is me te langdradig. Ik heb het idee dat de schrijvers wel weten waar het verhaal heengaat, maar dat ze het onnodig lang oprekken. Ook vind ik het irritant dat er meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.
Ah tof dat moet ik kijken danquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:49 schreef Suerte het volgende:
Conan O'Brien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |