Nee hoor, gewone naaimachine lukt prima!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi BE
We gaan de gordijnen a.s. zaterdag op de markt in Utrecht ophalen, en daar staat ook een grote forniturenzaak. Ik zal daar ook zeker vragen, maar ik wilde goed beslagen ten ijs komen..
Die in hoogte verstelbare innaaihaakjes ken ik wel. (van 't Internet). Deze toch?
[afbeelding]
Ik had begrepen dat je daar een industriele naaimachine voor moest hebben. Ik heb er eentje van de blokker enzo ('n toyota).
Ja, dat zijn die dingetjes idd. En die kan je gewoon zelf naaien.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi BE
We gaan de gordijnen a.s. zaterdag op de markt in Utrecht ophalen, en daar staat ook een grote forniturenzaak. Ik zal daar ook zeker vragen, maar ik wilde goed beslagen ten ijs komen..
Die in hoogte verstelbare innaaihaakjes ken ik wel. (van 't Internet). Deze toch?
[afbeelding]
Ik had begrepen dat je daar een industriele naaimachine voor moest hebben. Ik heb er eentje van de blokker enzo ('n toyota).
Ik weet het, maar zelfs dáár heb ik geen zin in, erg hè?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
kom je gezellig hier, gaan we samen aan de slag
enne... kussens zijn toch zo af ? die trek je zo onder de lockmachine door en klaar!![]()
leuk!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zelfs dáár heb ik geen zin in, erg hè?
En ik heb geen lockmacineDoe altijd eerst de kanten zigzaggen en daarna vastnaaien. Iets meer werk maar met wat rechttoe-rechtaan werk is dat niet zo erg
Als ik eens een dagje over heb kom ik graag een keer jouw kant op
nee, en dat valt te zien ik weet het, maar al met al vond ik het toch best geslaagd (voor een spoedklus zonder patroon (zelfs zonder joch die ik op kon metenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
had je daar een patroon van, mirage?
Heb jij al op de link uit post geklikt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
had je daar een patroon van, mirage?
hahaha, dit is goede reclame wat je hebt gemaakt want dat was dus ook wat ik als eerste heb gedaan nadat ik je post lasquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb jij al op de link uit post geklikt?
Damn, daar staan leuke patronen!!
Zeker voor kinderen en kostuums...![]()
Echt waar, ben helemaal geïnspireerd en zeker omdat ze daar zo lief zijn...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha, dit is goede reclame wat je hebt gemaakt want dat was dus ook wat ik als eerste heb gedaan nadat ik je post las
(die van Stenzo zijn trouwens ook vaak leuk ! Hebben ze ook nog op die site)
als je er niet uit komt, hier even vragen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt waar, ben helemaal geïnspireerd en zeker omdat ze daar zo lief zijn...
Doet een mens goed!
Zoals mijn moeder graag dameszadel rijdt en gek is van victoriaanse kostuums, heb net een uur met mijn moeder aan de telefoon gezeten en maar klikken....Oh mam, zie die, en zie dat!
![]()
Nu maar hopen dat ik volgende week na het maken van de jurk nog zo denk...![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je er niet uit komt, hier even vragen.
Het moet! Het moet! Het moet! Want we kunnen er een prijs mee winnen!quote:
Ik hoop voor je dat je er makkelijk uitkomt en ben ervan overtuigd dat het resultaat je beeldig zal staan !
en victoriaanse kostuums![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
heb je de hondenjasjes al bekeken?
ik ben blij dat ik geen hond heb/ben
verkleinen is makkelijker dan groter makenquote:Op zondag 19 november 2006 12:26 schreef Oblivion het volgende:
Geknipt en gedeeltelijk zit ie al in elkaar.
Alleen...de jurk is te groot...![]()
Maar dat is volgens mij wel makkelijk te verhelpen....
* Doorprutst...![]()
uhuh...quote:Op zondag 19 november 2006 12:51 schreef Mirage het volgende:
verkleinen is makkelijker dan groter maken
Ik heb een bh die mooi voorgevormd is, maar die moet ik aan flarden knippen want mijn rug is compleet bloot.quote:Op zondag 19 november 2006 13:19 schreef Mirage het volgende:
kan je niet zo'n voorgevulde bh kopen waarvan je de bandjes op verschillende manieren kan dragen ?
gekruist, normaal, nekholder, alleen rondom.... en dan nog wat extra vullingen regelen en die er bij in stoppen/ naaien ?
decollete verzekerd !
Jah, dat is dus de moeilijke oplossing...quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef Mirage het volgende:
Ik vind voor het mooist.
Dan heb je bij sommige bewegingen echt dat het ietsjes openvalt waardoor er een lang slank ogend stuk huid ontbloot wordt... sexy, classy![]()
En die mogen gezien worden...quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef Mirage het volgende:
ow, en je ziet eventueel leuke schoentjes beter !
quote:Op zondag 19 november 2006 13:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En die mogen gezien worden...![]()
Met bling bling he?![]()
[afbeelding]
Mijn arme, arme voetjes...![]()
Dank je!quote:Op zondag 19 november 2006 13:35 schreef Mirage het volgende:
ow, maar die zijn prachtig
![]()
onzettend schattig !
..je voetjesDat wordt 15 minuten lopen/ dansen... stoel/kruk zoeken..... 15 minuten inbeweging... kruk zoeken
![]()
Neehee, wie mooi wil zijn, moet slim zijn....quote:Maar goed.. wie mooi wil zijn....
Zo irritant als dat constant gebeurd....quote:Op zondag 19 november 2006 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het halve weekend met mijn nieuwe aanwinst zitten stoeien.
nou stoeien, het leek meer op worstelen en vanochtend kon-ie wat mij betreft van driehoog het raam uitzo zat was ik het ding.
maar ondertussen heb ik het geval eindelijk zo ver dat de draad niet elke 5 seconden breekt.
en dat is toch ook alweer heel wat.
Dank je.quote:Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooi Obli! Snel gedaan inderdaad
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:34 schreef Noli. het volgende:
Verkapte TVP
Oblivion kweet niet of ik nu te laat ben, maar voor mooie boobs en een blote rug is duckttape de trick!
Gewoon op tapen die handel! (was ooit een tip bij Oprah)
Ach het is maar voor een paar uur...quote:Op donderdag 23 november 2006 16:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zou dan alleen wel iets huidvriendelijkers gebruiken dan Ducktape!
Leukoplast werkt ook vast wel en anders schijn je ook nog hollywoodtape kopen zodat de jurk ook op zijn plaats blijft zitten.
met tape en al onder de douche gaan staanquote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Oblivion het volgende:
*slik....
Opeens denk ik aan: Het eraf trekken...![]()
![]()
Dan nog...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
met tape en al onder de douche gaan staan
De tape heb ik nog niet in huis...quote:
Tja, daar zit 'm nou net de kneep...quote:
Ja, ik had de boel opgemeten en mijn oude jurk had 20 (!!!) centimeter ingenomen moeten worden. De coupenaden zouden dan niet meer mooi zitten, dus ik moest echt gewoon op zoek naar wat anders.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
oooooo, ze heeft gewoon nieuw gekocht, die geniepigerd![]()
Ah, je hebt dus je sjoelbak nog niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nah, t is gelukkig niet 3 weken later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |