Djoser boeken had ik vorige week al. Ook de bonus ligt er al lang in deze week.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, jullie hadden helemaal de bonus dan. Wij kregen de Djoser boeken al veel eerder. Veronicagidsen heb ik echter nog niet voorbij zien komen; de rest wel. Ben benieuwd, morgen. Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kerstperiode.
idd, ik ook niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog nooit op zaterdag HAH gehad.
Althans, de ongeadresseerde HAH.
Ik geloof dat het albert hein is... Dat zijn doorgaans kleine foldertjes, dus makkelijk handelbaar... Gewoon een stapeltje achter de post in de hand houden (of de post op de arm en de HAH in de hand, net wat je het prettigst vindt, maar het lijkt me met die kerstkaartjes niet zo'n goed plan) en eventueel een stapeltje HAH in de schoudertas...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:34 schreef 9christensen het volgende:
pffff als er zaterdag HAH is, krijg ik dat nooit rond
Misschien de kerstaanbieding voor koopzondag (in veel steden is het in ieder geval koopzondag) of misschien de aanbiedingen voor direct na de kerst (de AH komt normaal gesproken op dinsdag, maar de volgende dinsdag is het tweede kerstdag en wordt er geen post bezorgd). HAH op zaterdag is volgens mij wel een stuk duurder, dus de baas zou gek zijn als 'ie het zou weigeren.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef Paran0id het volgende:
Tering wat een drukte vandaag
Ben om 10 uur begonnen vandaag, was pas om half 5 terug met de auto. Het ergste was nog wel dat mijn autoradio na een half uur besloot om er mee te stoppen
Waarom komt die AH overigens op zaterdag? Heb nog nooit meegemaakt dat ik op zaterdag HAH meekrijg.
Het is al twee keer voorgekomen dat er een AH meeging op zaterdag hoor. Vorige keer kregen we er bonuspunten voor, daar heb je later die Blokker bonnen voor gehad..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog nooit op zaterdag HAH gehad.
Althans, de ongeadresseerde HAH.
Bij mij nog nooit hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 05:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is al twee keer voorgekomen dat er een AH meeging op zaterdag hoor. Vorige keer kregen we er bonuspunten voor, daar heb je later die Blokker bonnen voor gehad..
Dan werk je waarschijnlijk nog niet zo lang op zaterdag...... Vorig jaar was het 2x ook net voor de kerstquote:
Bijna 5.5 jaar ...quote:Op donderdag 21 december 2006 13:52 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan werk je waarschijnlijk nog niet zo lang op zaterdag...... Vorig jaar was het 2x ook net voor de kerst![]()
Vorig jaar geen Appie gezien op zaterdagen rond de kerstquote:Op donderdag 21 december 2006 13:52 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan werk je waarschijnlijk nog niet zo lang op zaterdag...... Vorig jaar was het 2x ook net voor de kerst![]()
Dan heb je sowieso HAH op zaterdag moeten bestellen. Het was een landelijke bestelling namelijkquote:
HAH achter de hand is gewoon de snelste methode en na 'n pietsie oefening ook niet erg moeilijk... Het kost gewoon gigantisch veel tijd om het tussen de post te zetten, dus dat ze dat liever niet hebben, is wel te begrijpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef MadGuy het volgende:
Wij hebben gewoon uit protest op maandag de AH HAH ertussen gezet.
Als het in 2007 verplicht HAH los achter de hand meenemen is, zullen ze nog flink op hun neus kijken, ben ik bang. Met drie keer HAH doe ik dan mijn wijk twee keer, dus dubbel zo lang. Plus de tijd die het in gaat nemen binnen, als ik die drie keer HAH in elkaar ga vouwen.
207 stops en 250 pakketten is geweldig.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:57 schreef eer-ik het volgende:
tyfus, kerstdrukte is absurd vandaag zeg...
De wijk die ik vandaag reed heeft normaal gemiddeld 85 stops, 90 pakketten.
Vandaag: 207 stops, 250 pakketten
wat een teringzooi...
08:00 begonnen, nu klaar.
En juist daarom ben ik tegen. Het is ergonomisch gezien niet handig. Als het drie keer HAH los achter de hand wordt doe ik mijn wijk dubbel; een keer met de post en een keer met de HAH.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat het tijd bespaart is prettig, maar dat het vervelender werkt en een zwaardere belasting vormt voor schouders, vingers en polsen is kennelijk van secundair belang.
Assen is de enige vestiging waar de HAH machinaal gezet wordt, volgens mij.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef Kramerica-Industrie... het volgende:
1 HAH los achter de hand is wel te doen, maar meerdere soorten? Bovendien: wij hebben hier geen HAH stapelmachine, dus op maandag gaan hier een paar mensen de hele dag dat handmatig zitten stapelen. De beweging die daarbij wordt gemaakt is dezelfde als bij hah tussenzetten, dus alle tijdwinst wordt daarbij teniet gedaan.
Meestal is er een blad het grootste, die gebruik je als een soort van bladlegger, zodat je steeds je bundeltjes van drie pakt. Vaak heb ik de HAH op de arm en de post in de hand, als ik met drie soorten HAH loop (doorgaans Karwei, Gamma en AH). Maar het verschilt erg per wijk en soms zelfs per bundel, welke methode ik het prettigst vind. Gewoon flexibel zijn en de werkwijze aanpassen aan de situatie, da's geen punt. Als ik normaal een hele straat in één keer rond loop, zal ik met dikke HAH de straat opdelen in twee rondjes en de fiets in het midden neerzetten, zodat ik die niet tussentijds hoef te verplaatsen.quote:En als je dan met een stapel post en hah op je arm loopt, hoe moet je dan zorgen dat je precies zo'n stapeltje van bijv 3 hah pakt, zonder dat je die hele stapel post ondersteboven trekt? Of al je een rondje loopt wat op zichzelf al uit meerdere bundels post bestaat? We hebben op onze vestiging geexperimenteerd, en dan praat je echt wel over ervaren bestellers met kolenschoppen van handen, maar die kwamen allemaal vloekend en tierend terug. En kun je nagaan hoe het dan voor die postbezorgers wordt, die 55-plussers en huisvrouwen. Die zijn hier ook niet blij mee.
Dat het tijd bespaart is prettig, maar dat het vervelender werkt en een zwaardere belasting vormt voor schouders, vingers en polsen is kennelijk van secundair belang.
klopt, maar als de arbo het voor het zeggen zou hebben, moet je gewoon wat vaker je fiets verplaatsen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Zonder schoudertas gaan je polsen er weer aan. Ik werk liever met schoudertas.
Geeft de arbo je dan ook vleugeltjes als je bijv. rond een tunnelbak moet lopen?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
klopt, maar als de arbo het voor het zeggen zou hebben, moet je gewoon wat vaker je fiets verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |