Kwartetspellen zijn best leuk, maar waarom niet gewoon kaarten in kaartvorm... Eeuwenlang testen wijst uit dat dat de meest praktische vorm is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het kerstpakket best te pruimen. Alleen dat gare kwartetspel... écht wat heb je er aan?
Maar goed, ze doen hun best. KNJ bevalt me wel dit jaar; de sfeer is gezellig en ik werk deze periode 6 dagen per week en ben goed op tijd klaar. Gisteren werd ik in de wijk geholpen door de teamcoach en hij had een poststuk verkeerd gegooid.
Je mag mijn pakketten wel sorterenquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:59 schreef Plots het volgende:
Ik wil werken bij TNT. Maar niet als postbode of koerier. Graag in zo'n gebouw waar pakjes komen etcetera. Kan dat?
155 pakketten....quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Conflict het volgende:
Wat een drama die kerstpakketten. Vandaag had ik gewoon 155 pakketten bij me, ik kreeg het maar net mee. En dan allemaal flats in Sliedrecht, met die pakketten naar boven en dan is niemand thuis.
Ik kwam gewoon met 36 pakketten terug.
En bij het scannen had ik een foutje gemaakt door manco's in te leveren tussendoor en toen moest ik alles opnieuw scannen en sorteren.
Kutpakketjes![]()
Ik rijd een postbusroute en da's wel leuk![]()
Kijk even op de site van Tempo Team. Voor het pakkettensorteercentrum Dordrecht zoeken ze nog 300 man.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:59 schreef Plots het volgende:
Ik wil werken bij TNT. Maar niet als postbode of koerier. Graag in zo'n gebouw waar pakjes komen etcetera. Kan dat?
Een sapcentrifuge? Nuttelozer kan het haast niet.quote:Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik vraag me af wat voor kerstpakket we dit jaar krijgen, vorig jaar zat er nog wel iets nuttigs in, de twee jaar ervoor is hij gelijk de vuilnosbak ingegaan. Ik denk dat ze die pakketten verpesten om zo de medewerkers zo ver te krijgen dat ze hun pakket willen doneren aan WFP
Vrogahwaren er wel mooie kerstpakketten bij de post, laten we hopen dat ze het weer zo doen als vroeger.
Klopt, maar de twee jaar ervoor zat er niets in wat je kon gebruiken, dat ging gelijk de container in.... Ik zou wel een normaal pakket willen, niets fair trade, dat past niet bij een glitter en glamour pakketquote:Op zondag 17 december 2006 12:03 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Een sapcentrifuge? Nuttelozer kan het haast niet.
Dat is mooi, ik ben altijd blij met een cadeau.quote:Op zondag 17 december 2006 14:37 schreef Troeta het volgende:
Kerstpakket is echt goed dit jaar, met een mooie grillpan en lekker eten erbij!
Enne...je krijgt het maar toch!
Is mijn aanmelding nu wel of niet aangekomen?quote:Unable to deliver message to the following recipients, because the message was forwarded more than the maximum allowed times. This could indicate a mail loop.
Denk je email nooit is aangekomen, zal nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 18 december 2006 00:15 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat bij het aanmelden als postbezorger via de site.
Ik heb mij op 3 december jongstleden reeds aangemeld als geïntresseerde voor de functie van postbezorger in mijn sprookjesachtige woonplaats.
Diezelfde dag ontving ik een ontvangstbevestigingmail van TNT dat mijn aanmelding ontvangen is, en er binnen een week contact op zou worden genomen. Maar tot op heden bleef het stil vanuit de TNT kant.
Daarnaast ontving ik op 4 december van de postmaster van TNT een "Delivery Status Notification (Failure)", met mijn aanmelding bijgevoegd en de volgende mededeling:
[..]
Is mijn aanmelding nu wel of niet aangekomen?
En zo niet... wie kan ik waar/hoe bereiken om telefonisch contact op te nemen?
058-2333333quote:Op maandag 18 december 2006 00:15 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat bij het aanmelden als postbezorger via de site.
Ik heb mij op 3 december jongstleden reeds aangemeld als geïntresseerde voor de functie van postbezorger in mijn sprookjesachtige woonplaats.
Diezelfde dag ontving ik een ontvangstbevestigingmail van TNT dat mijn aanmelding ontvangen is, en er binnen een week contact op zou worden genomen. Maar tot op heden bleef het stil vanuit de TNT kant.
Daarnaast ontving ik op 4 december van de postmaster van TNT een "Delivery Status Notification (Failure)", met mijn aanmelding bijgevoegd en de volgende mededeling:
[..]
Is mijn aanmelding nu wel of niet aangekomen?
En zo niet... wie kan ik waar/hoe bereiken om telefonisch contact op te nemen?
Het was me ook wel gelukt, als ik die fout niet gemaakt had. Ik moest alles opnieuw scannen en op route leggen.quote:Op zondag 17 december 2006 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
155 pakketten....
Is dat veel in jouw wijk?
Bij mij niet namelijk, ik zit altijd dik in de 200.
Gister weer, niks terug
Sleutels kwijt is kut natuurlijk, mijne wil de laatste tijd heel erg moeilijk starten, ik moet die auto ff laten nakijken, als ik met een kapotte auto sta heb ik echt een groot probleem.quote:Op maandag 18 december 2006 18:15 schreef eer-ik het volgende:
ik was vanochtend mijn autosleutels kwijt
Half uur gezocht naar die ondingen, eindelijk gevonden.
Half uur te laat op de zaak.
Moest eigenlijk om half 9 beginnen, dus ik was er om 9:00.
Half 10 weg, 96 stops, lekker
half 5 thuis
Heb er echt lang over gedaan, maar ik had ook alles op de normale route neergelegd, maar het was natuurlijk maandag
Normaal werk ik niet op maandag, dus moest steeds de winkels verleggen enzo...
En het was megadruk bij het PKT in Lisse, dus ik was daar ook vrij lang bezig met alles storten enzo...
Hoezo rijd je geen vaste wijk btw?
Ben je langzaam?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:40 schreef Beach het volgende:
bahbahbah echt kut![]()
geen hulp veel zieken en nog gezeik dat je langzaam bent![]()
ik heb het echt zoo gehad
blij dat ik voor de zomer wegga![]()
quote:
rright... Kan je beter thuisblijven, hoor... Ligt eraan wat voor ziekte, natuurlijk, maar als het iets simpels (doch besmettelijks) is als de griep, zou ik thuisblijven.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ja omdat ik eigenlijk ziek ben maar wel kom werken omdat iedereen anders echt in de problemen komt
![]()
Djoser boeken had ik vorige week al. Ook de bonus ligt er al lang in deze week.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, jullie hadden helemaal de bonus dan. Wij kregen de Djoser boeken al veel eerder. Veronicagidsen heb ik echter nog niet voorbij zien komen; de rest wel. Ben benieuwd, morgen. Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kerstperiode.
idd, ik ook niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog nooit op zaterdag HAH gehad.
Althans, de ongeadresseerde HAH.
Ik geloof dat het albert hein is... Dat zijn doorgaans kleine foldertjes, dus makkelijk handelbaar... Gewoon een stapeltje achter de post in de hand houden (of de post op de arm en de HAH in de hand, net wat je het prettigst vindt, maar het lijkt me met die kerstkaartjes niet zo'n goed plan) en eventueel een stapeltje HAH in de schoudertas...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:34 schreef 9christensen het volgende:
pffff als er zaterdag HAH is, krijg ik dat nooit rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |