abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:17:23 #201
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_44482934
Zooo was best druk dagje, ben om 7 uur begonnen. Gelukkig veel collega's aanwezig . Was een half uur langer bezig dan normaal.

Volgende week zaterdagmorgen kerstontbijt! Wat vonden jullie btw van het kerstpakket?
  Redactie Frontpage zaterdag 16 december 2006 @ 16:12:22 #202
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_44484102
Soow wat een dag. 9,25 uur bezig geweest, zit er effe lekker doorheen. Morgen lekker niksen, en de rest van de week er weer om 5 uur uit!
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:42:43 #203
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_44484731
Als inmiddels ex-zaterdagpostbode wens ik jullie allen veel succes met de KNJ!
pi_44485304
pfff... lange dag (nou ja... vooral een drukke dag)...

Op een drukke dag heb ik voor mijn wijk vier grijze bakken met bundels (als je de bundels op de lange kant in de bak doet)... vandaag had ik er zes... Mijn wijk fiets ik normaal, maar vandaag moest ik bijna alles lopen, omdat fietsen door al die kaartjes niet te doen was (geen tijd om op de fiets de post te pakken, tussen de brievenbussen)... en toch de wijk weggebracht in de tijd die er voor staat (maar m'n benen zijn nou wel af, hoor)...

Geweldig kerstpakket, trouwens...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44485453
Fucking veel

Was om kwart over 4 pas thuis
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:39:04 #206
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_44486150
Samenvatting van vandaag: Djozer, GA ES DOOD!!
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_44486267
De Kerstdrukte begint ook hier al aardig los te breken. De echte piek moet echter, zo wordt beweerd, nog komen. Vandaag 10 uurtjes gewerkt, van 6.00 tot 16.00 uur. Op zich hadden we redelijk veel mensen op zaal, ware het niet dat er op de laatste nipper toch weer 2 ziekmeldingen binnenkwamen. Dus vielen er toch weer drie wijken open.
Maar ik denk dat het volgende zaterdag nog net ff wat drukker wordt, met de Makro er weer bij, en Appie HAH.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 december 2006 @ 17:49:06 #208
J'adore hardcore
pi_44486460
Ik kijk er al naar uit (not)
pi_44488243
Ik vind het kerstpakket best te pruimen. Alleen dat gare kwartetspel... écht wat heb je er aan?

Maar goed, ze doen hun best. KNJ bevalt me wel dit jaar; de sfeer is gezellig en ik werk deze periode 6 dagen per week en ben goed op tijd klaar. Gisteren werd ik in de wijk geholpen door de teamcoach en hij had een poststuk verkeerd gegooid.
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:12:20 #210
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44488495
kerstpakketten ja..
Ik bezorg ze bij het leven, maar heb zelf nog niks ontvangen
Lekker is dat
Signature.
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:51:40 #211
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_44489472
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het kerstpakket best te pruimen. Alleen dat gare kwartetspel... écht wat heb je er aan?

Maar goed, ze doen hun best. KNJ bevalt me wel dit jaar; de sfeer is gezellig en ik werk deze periode 6 dagen per week en ben goed op tijd klaar. Gisteren werd ik in de wijk geholpen door de teamcoach en hij had een poststuk verkeerd gegooid.
Kwartetspellen zijn best leuk, maar waarom niet gewoon kaarten in kaartvorm... Eeuwenlang testen wijst uit dat dat de meest praktische vorm is.
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:59:37 #212
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_44489688
Ik wil werken bij TNT. Maar niet als postbode of koerier. Graag in zo'n gebouw waar pakjes komen etcetera. Kan dat?
pi_44492952
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:59 schreef Plots het volgende:
Ik wil werken bij TNT. Maar niet als postbode of koerier. Graag in zo'n gebouw waar pakjes komen etcetera. Kan dat?
Je mag mijn pakketten wel sorteren
pi_44493021
Wat een drama die kerstpakketten. Vandaag had ik gewoon 155 pakketten bij me, ik kreeg het maar net mee. En dan allemaal flats in Sliedrecht, met die pakketten naar boven en dan is niemand thuis.

Ik kwam gewoon met 36 pakketten terug.

En bij het scannen had ik een foutje gemaakt door manco's in te leveren tussendoor en toen moest ik alles opnieuw scannen en sorteren.

Kutpakketjes

Ik rijd een postbusroute en da's wel leuk
pi_44501046
Kwartettos!

Die grillpan is wel super.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 17 december 2006 @ 11:04:20 #216
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44501485
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:48 schreef Conflict het volgende:
Wat een drama die kerstpakketten. Vandaag had ik gewoon 155 pakketten bij me, ik kreeg het maar net mee. En dan allemaal flats in Sliedrecht, met die pakketten naar boven en dan is niemand thuis.

Ik kwam gewoon met 36 pakketten terug.

En bij het scannen had ik een foutje gemaakt door manco's in te leveren tussendoor en toen moest ik alles opnieuw scannen en sorteren.

Kutpakketjes

Ik rijd een postbusroute en da's wel leuk
155 pakketten....
Is dat veel in jouw wijk?
Bij mij niet namelijk, ik zit altijd dik in de 200.
Gister weer, niks terug
Signature.
pi_44501886
Ik vraag me af wat voor kerstpakket we dit jaar krijgen, vorig jaar zat er nog wel iets nuttigs in, de twee jaar ervoor is hij gelijk de vuilnosbak ingegaan. Ik denk dat ze die pakketten verpesten om zo de medewerkers zo ver te krijgen dat ze hun pakket willen doneren aan WFP

Vrogah waren er wel mooie kerstpakketten bij de post, laten we hopen dat ze het weer zo doen als vroeger.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44502181
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:59 schreef Plots het volgende:
Kijk even op de site van Tempo Team. Voor het pakkettensorteercentrum Dordrecht zoeken ze nog 300 man.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zondag 17 december 2006 @ 12:03:15 #219
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_44502516
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik vraag me af wat voor kerstpakket we dit jaar krijgen, vorig jaar zat er nog wel iets nuttigs in, de twee jaar ervoor is hij gelijk de vuilnosbak ingegaan. Ik denk dat ze die pakketten verpesten om zo de medewerkers zo ver te krijgen dat ze hun pakket willen doneren aan WFP

Vrogah waren er wel mooie kerstpakketten bij de post, laten we hopen dat ze het weer zo doen als vroeger.
Een sapcentrifuge? Nuttelozer kan het haast niet.
pi_44505489
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:03 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Een sapcentrifuge? Nuttelozer kan het haast niet.
Klopt, maar de twee jaar ervoor zat er niets in wat je kon gebruiken, dat ging gelijk de container in.... Ik zou wel een normaal pakket willen, niets fair trade, dat past niet bij een glitter en glamour pakket
pi_44507221
Kerstpakket is echt goed dit jaar, met een mooie grillpan en lekker eten erbij!

Enne...je krijgt het maar toch!
pi_44508853
quote:
Op zondag 17 december 2006 14:37 schreef Troeta het volgende:
Kerstpakket is echt goed dit jaar, met een mooie grillpan en lekker eten erbij!

Enne...je krijgt het maar toch!
Dat is mooi, ik ben altijd blij met een cadeau.

Wat betreft, je krijgt het maar toch, je vergeet hierbij dat het de taak van de inkopers is om een leuk cadeau te regelen voor de medewerkers. Als blijkt dat de medewerkers die het pakket ontvangen liever andere dingen krijgen die hetzelfde kosten is het natuurlijk onzinnig om ze een WFP pakket in de maag te splitsen.... Tenslotte is een kerstpakket een bedankje voor de medewerkers en niet een verlengstuk van goede doelen.
pi_44523220
Zeuren over wat je krijgt kan altijd. Meestal vind ik de pakketen wel leuk. Het is niet te doen om een pakket samen te stellen waar iedereen iets aan heeft. Zal altijd wel iets inzitten wat je niet gebruikt. Als je geen pasta lust ofzo, dan is dit pakket misschien minder, maarja, da's dan jammer.

Ik ben er altijd wel blij mee
pi_44523309
Sowieso lekker deze maand, tot 2 keer toe kruidnootjes gehad...
M'n contract is verlengd voor onbepaalde tijd...
Gratificatie gekregen...
Krijgen sowieso allemaal wat extra deze maand...
Kerstpakket....
Gisteren borrel op kantoor...
Volgende week kerstontbijt....

Ik klaag niet
  maandag 18 december 2006 @ 00:15:12 #225
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_44525905
Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat bij het aanmelden als postbezorger via de site.

Ik heb mij op 3 december jongstleden reeds aangemeld als geïntresseerde voor de functie van postbezorger in mijn sprookjesachtige woonplaats.

Diezelfde dag ontving ik een ontvangstbevestigingmail van TNT dat mijn aanmelding ontvangen is, en er binnen een week contact op zou worden genomen. Maar tot op heden bleef het stil vanuit de TNT kant.

Daarnaast ontving ik op 4 december van de postmaster van TNT een "Delivery Status Notification (Failure)", met mijn aanmelding bijgevoegd en de volgende mededeling:
quote:
Unable to deliver message to the following recipients, because the message was forwarded more than the maximum allowed times. This could indicate a mail loop.
Is mijn aanmelding nu wel of niet aangekomen?
En zo niet... wie kan ik waar/hoe bereiken om telefonisch contact op te nemen?
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_44526845
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:15 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat bij het aanmelden als postbezorger via de site.

Ik heb mij op 3 december jongstleden reeds aangemeld als geïntresseerde voor de functie van postbezorger in mijn sprookjesachtige woonplaats.

Diezelfde dag ontving ik een ontvangstbevestigingmail van TNT dat mijn aanmelding ontvangen is, en er binnen een week contact op zou worden genomen. Maar tot op heden bleef het stil vanuit de TNT kant.

Daarnaast ontving ik op 4 december van de postmaster van TNT een "Delivery Status Notification (Failure)", met mijn aanmelding bijgevoegd en de volgende mededeling:
[..]

Denk je email nooit is aangekomen, zal nog maar een keer proberen.
Of zoek het postkantoor telefoonnummer op en bel op. Of gewoon langsgaan kan mischien ook...

Weet niet precies hoe de solicitatie procedure gaat, maar is denk gewoon je gegevens invullen en je bent aangenomen.

Wel gek postbodes die soms die tientallen jaren werken, krijgen een oprotpremie mee.
Van tienduizenden euro. Als ze vertrekken.
En dan nemen ze nieuw personeel aan dat ietsje goedkoper is....

Wel veel succes!!
pi_44536232
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:15 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

058-2333333

Telefoonnummer van de klantenservice.

Kunnen vast verder helpen.
  Redactie Frontpage maandag 18 december 2006 @ 14:47:44 #228
J'adore hardcore
pi_44537523
Kaartjes, kaartjes, kaartjes en nog meer kaartjes...
pi_44544876
quote:
Op zondag 17 december 2006 11:04 schreef eer-ik het volgende:

[..]

155 pakketten....
Is dat veel in jouw wijk?
Bij mij niet namelijk, ik zit altijd dik in de 200.
Gister weer, niks terug
Het was me ook wel gelukt, als ik die fout niet gemaakt had. Ik moest alles opnieuw scannen en op route leggen.

Vandag 87 stuks en om 15.00 uur klaar. Maar de pest is dat ik geen vaste wijk heb en dus nergens de weg ken

Vanaf januari ga ik vier dagen per week een vaste route rijden en dan verloopt het hoop ik allemaal ook wat vlotter.
  maandag 18 december 2006 @ 18:15:31 #230
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44544981
ik was vanochtend mijn autosleutels kwijt
Half uur gezocht naar die ondingen, eindelijk gevonden.
Half uur te laat op de zaak.
Moest eigenlijk om half 9 beginnen, dus ik was er om 9:00.
Half 10 weg, 96 stops, lekker
half 5 thuis
Heb er echt lang over gedaan, maar ik had ook alles op de normale route neergelegd, maar het was natuurlijk maandag
Normaal werk ik niet op maandag, dus moest steeds de winkels verleggen enzo...
En het was megadruk bij het PKT in Lisse, dus ik was daar ook vrij lang bezig met alles storten enzo...

Hoezo rijd je geen vaste wijk btw?
Signature.
pi_44547257
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:15 schreef eer-ik het volgende:
ik was vanochtend mijn autosleutels kwijt
Half uur gezocht naar die ondingen, eindelijk gevonden.
Half uur te laat op de zaak.
Moest eigenlijk om half 9 beginnen, dus ik was er om 9:00.
Half 10 weg, 96 stops, lekker
half 5 thuis
Heb er echt lang over gedaan, maar ik had ook alles op de normale route neergelegd, maar het was natuurlijk maandag
Normaal werk ik niet op maandag, dus moest steeds de winkels verleggen enzo...
En het was megadruk bij het PKT in Lisse, dus ik was daar ook vrij lang bezig met alles storten enzo...

Hoezo rijd je geen vaste wijk btw?
Sleutels kwijt is kut natuurlijk, mijne wil de laatste tijd heel erg moeilijk starten, ik moet die auto ff laten nakijken, als ik met een kapotte auto sta heb ik echt een groot probleem.
Wij zitten nog in de proeftijd. Vier weken zou dat zijn, alleen is die manager ziek en zijn er geen echte afspraken gemaakt.

Nu doe ik dus de postbussenroute, van 6 tot 8.30 ongeveer en op maandag en zaterdag Sliedrecht en de andere dagen een ander dorp.

Alleen kan ik zo nooit echt de route leren kennen, telkens iets anders. Ze zoeken nu dus een vaste route voor mij, met ongeveer 100 pakketten per dag. Dat is genoeg omdat ik voor die ochtendroute een vast bedrag krijg.

Ik ga trouwens echt niet wachten op het postkantoor, ik trek mijn hesje aan en dan ben ik direct aan de beurt, hoe druk het ook is....

Ik rijd nu nog met een geleende combo, maar zodra ik een vaste route heb schaf ik een transporter aan.

Ik kan niet inloggen op die site waar je kleding moet bestellen. Ik heb wel een code en wachtwoord, maar dat werkt niet. Zonder zo'n jas is het vervelend, vooral bij de buren.
pi_44606616
bahbahbah echt kut
geen hulp veel zieken en nog gezeik dat je langzaam bent
ik heb het echt zoo gehad
blij dat ik voor de zomer wegga
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44606650
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:40 schreef Beach het volgende:
bahbahbah echt kut
geen hulp veel zieken en nog gezeik dat je langzaam bent
ik heb het echt zoo gehad
blij dat ik voor de zomer wegga
Ben je langzaam?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_44606691
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ben je langzaam?
ja omdat ik eigenlijk ziek ben maar wel kom werken omdat iedereen anders echt in de problemen komt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44606967
Bij ons vandaag beide HSM's in storing..
Ik heb ze om 14 uur een prettige middag gewenst omdat ik geen zin had om nog minstens een half uur te gaan wachten op HSM-post. De ochtend en het begin van de middag wel lekker doorgewerkt en collega's bijgesprongen
pi_44607347
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef Beach het volgende:

[..]

ja omdat ik eigenlijk ziek ben maar wel kom werken omdat iedereen anders echt in de problemen komt
rright... Kan je beter thuisblijven, hoor... Ligt eraan wat voor ziekte, natuurlijk, maar als het iets simpels (doch besmettelijks) is als de griep, zou ik thuisblijven.
  FOK!fotograaf woensdag 20 december 2006 @ 20:49:30 #237
73911 ultra_ivo
pi_44608774
Ik ben al twee dagen uitgeleend aan een ander DVG dat vet in de problemen zit. Loop ik dus nu onbekende wijken in het hartje van de stad.
pi_44610196
Dat lijkt me niet tof. Ik heb dat geweigerd, niet omdat ik harteloos ben, maar omdat de planner maar eens een lesje moest leren. Ik loop nu gewoon zes dagen per week in mijn eigen team - wel zo lekker vertrouwd.

Overigens vind ik het allemaal nog meevallen. Vandaag hadden we een hele zooi massa. Morgen zeker nog de Veronica kerstnummers en wat allemaal nog niet. Zou de ergste stroom qua kerstkaarten voorbij zijn of komt dat nog denken jullie? In ieder geval geen HAH morgen, maar wel vrijdag én zaterdag. Bah, zaterdag HAH.
pi_44610560
Ach... zaterdag moet ik de wijk toch lopen ipv fietsen, dus dan maakt die HAH niet zoveel verschil...

Maar kut dat die veronica morgen komt... Zal me 'n boel zooi geven, dan...
pi_44611492
Vadaag was het misschien niet de piek in kerstkaarten, maar wel in de totale posthoeveelheid. Oa extra dikke VPRO, EO en Veronicagidsen, Intermediairs en fijne Djoser-boeken. Zelfs het meest lullige middagwijkje had minstens 2 nabrengzakken. De HSM-post kwam heel laat, pas rond twaalven. Toen ik 15.30 naar huis ging (had andere verplichtingen) zaten er nog mensen te zetten. Ik denk dat er vandaag wel wat collega's in het donker hebben gelopen............
pi_44612074
Ze verwachten volgens mij dat de echte piek op zaterdag komt... Je hebt normaal al veel meer grote stukken op zaterdag dan door de week (mijn wijk in ieder geval wel) en daar komt dan komende zaterdag nog een shitload aan kerstkaartjes en HAH bij...
Vorige week zaterdag was voor mij qua aantal èn qua postvolume al het record van het jaar... Komende zaterdag breng ik die wijk samen met iemand anders weg en ik vraag me af of we met z'n tweeën alles kunnen houden.
pi_44612087
Jeetje, jullie hadden helemaal de bonus dan. Wij kregen de Djoser boeken al veel eerder. Veronicagidsen heb ik echter nog niet voorbij zien komen; de rest wel. Ben benieuwd, morgen. Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kerstperiode.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:34:11 #243
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44612631
pffff als er zaterdag HAH is, krijg ik dat nooit rond
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  FOK!fotograaf woensdag 20 december 2006 @ 22:38:52 #244
73911 ultra_ivo
pi_44612813
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, jullie hadden helemaal de bonus dan. Wij kregen de Djoser boeken al veel eerder. Veronicagidsen heb ik echter nog niet voorbij zien komen; de rest wel. Ben benieuwd, morgen. Ik heb het eigenlijk wel weer gehad met die kerstperiode.
Djoser boeken had ik vorige week al. Ook de bonus ligt er al lang in deze week.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:57:30 #245
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44613491
tyfus, kerstdrukte is absurd vandaag zeg...
De wijk die ik vandaag reed heeft normaal gemiddeld 85 stops, 90 pakketten.
Vandaag: 207 stops, 250 pakketten
wat een teringzooi...
08:00 begonnen, nu klaar.
Signature.
  FOK!fotograaf woensdag 20 december 2006 @ 22:58:39 #246
73911 ultra_ivo
pi_44613532
zo zeg, da's meer dan de klok rond....
  woensdag 20 december 2006 @ 23:05:02 #247
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_44613752
idd,veel te lang.
Morgen gelukkig maar rustig dagje, 71 stops
compenseert het weer een beetje.
gelukkig krijg ik per pakket betaald
Signature.
pi_44613944
Ik heb nog nooit op zaterdag HAH gehad.

Althans, de ongeadresseerde HAH.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 20 december 2006 @ 23:19:00 #249
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44614173
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog nooit op zaterdag HAH gehad.

Althans, de ongeadresseerde HAH.
idd, ik ook niet.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_44615013
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:34 schreef 9christensen het volgende:
pffff als er zaterdag HAH is, krijg ik dat nooit rond
Ik geloof dat het albert hein is... Dat zijn doorgaans kleine foldertjes, dus makkelijk handelbaar... Gewoon een stapeltje achter de post in de hand houden (of de post op de arm en de HAH in de hand, net wat je het prettigst vindt, maar het lijkt me met die kerstkaartjes niet zo'n goed plan) en eventueel een stapeltje HAH in de schoudertas...

Ik heb wel al 'n paar keer HAH op zaterdag gehad, eigenlijk... (al was de laatste keer omdat de postbezorger van vrijdag het had laten staan als 'protest'... Was ik niet zo blij mee, maar wel bezorgd en de extra tijd doorgegeven... dan maakt 't me verder ook niet zoveel uit)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')